Beiträge von larlf

    scho mal überleit, wieviel plätz es brucht, damit es "bedütends" nati spiel in züri gmacht wird?
    und wie gschisse dass es dänn isch, wänn au de fcz mit 8k imne 30-40er stadion isch???

    und jaaaa, de fcz isch die letschte 100 jahr immer über 16k gsi i jedem europäische erfolgrieche jahr (sinds 1 oder 2 jahr gsi?).
    und sie händ au es riiiiesä iezugsgebiet: mir sötted glaubs sogar es 100k stadion baue!!! .....vorallem jetzt mit em fcz 2 in bern :mrgreen:

    Admir Mehmedi wechselt von Dynamo Kiew in die Bundesliga zum SC Freiburg. Wie auf der Homepage des ukrainischen Rekordmeisters steht, wird der Schweizer Internationale vorerst für eine Saison ausgeliehen. Der Bundesligist soll anschliessend eine Kaufoption haben. Mehmedi war in der Winterpause 2012 vom FC Zürich nach Kiew gezogen. Dort kam er zwar 31 mal zum Einsatz, einen Stammplatz konnte er sich aber nie erarbeiten. Durch den Transfer in die Bundesliga und ins nähere Blickfeld von Nationaltrainer Ottmar Hitzfeld dürften sich Mehmedis Chancen auf eine allfällige WM-Teilnahme erhöhen. Bei Freiburg trifft Mehmedi auf seinen Nati-Kumpel Gelson Fernandes (ehemals Sion).

    wür mal meine, dass de fcz die liecht besser vorussetzig, für e position ganz vorne, als gc hät:
    will euä Trainer bliebe isch und er i de Rückrundi einiges bewürke hät chöne!
    ich erwarte beid zw. 3.-6. Rang und gsehns suscht ähnlich wie de Roli (Platz 3-8 isch lotterie), ich wür eifach st.galle uf de 8./9. Platz tue und aarau eher im Mittelfäld.

    die Ausnahme bestätigt die Regel: siehe Theater bim Lewandowski...

    aber minere Meinig nah wird eine vo de gröschte/wichtigste Faktore oft "vergässe": de Berater!
    wänn macht en Berater am meischte Batzeli, wänn sin Kliänt guet verdient und bi jedem Wächsel wo allefalls no handgäld etc flüsst.... (zumindest im Fuessball! ich nimm mal ah, dass es i de NHL au so isch?)

    obwohl ich das mängisch nöd chan verstah: was hani (als Berater) devo, wänni am Spieler sini Karriere riskierä, nur wägere churzfristige dänkwiis?

    cool, danke für d'lehrstund!

    ich han natürlich gmeint, als was er ächt iiplant isch: d.h. wänn er sich im camp zeiged & au nachher leistig bringt (und nöd grad verletzt).
    du häsch mir das aber herrlich beschriebä, dass sin draft bi de wilds i dem sinn gar nüt meh wert isch, im gägesatz wänn er bi de islanders bliebä wär...

    au s'argumänt vom "gm isch quasi i sinere schuld" (nur scho zum de nr.5 draft z'rächtfertige) findi au interessant.
    vo dem her gseh macht d'aktion vom rüefi würklich nöd soo viel sinn; so wie ich's interpretierä, hett er au nöchst jahr no chöne zumne andere verein gah (wänn er sich, us wellne gründ au immer, bi de islanders nöd duregsetzt hett).

    Zitat von zuercher_sc

    sin status als 1st round pick vo de isles zellt ez bi de wild gar nüt me. geduld chaner nüm erwarte und wener ez nöd lieferet ischer weg vom fenschter.

    thx, isch genau das, wo mit interessiert hät...

    wie isch dänn d'prognose, i wellere linie er zum iesatz cho wird?
    ich hoff mal uf die 2., känn d'linie vo de wilds no viel weniger als anderi...
    (nhl.com hät mir grad zeiged, dass es döt ja paar näme hät, wo sogar ich no vo früener känne)

    Zitat von Larry

    Das meine de Chlaus, viel Substanz häd de Artikel aber nöd..... :roll:


    thx, hät er würklich nöd: eher en standard chlaus.... (guet gwüssi Schlagwörter fehled komischerwiis)

    mich wür interessiere ob er döt ächt e chance überchunt sich z'zeige, mit entsprächend iisziet?

    was wänn er sich döt nöd duresetze chan: isch dänn sis "nhl abentür" scho wieder verbie oder git ihm nachher nomal öpper e chance?

    ok, regelmässig, vo afang ah? hani nöd mitbecho...

    guet, dini biespiel sind einersiets vo de insle & anschienend (wieso au immer) söll de zubi d'lüüt chöne motivierä (hani jedefalls so gläse, verstah wird ich's nie) und de vogel isch halt au scho während sinere karriere überbezahlt worde (mini meinig) für sini alibi-quer/rückpäss...

    aber damit s'chick is usland chasch vertschute, da müesst er doch wenigstens mal 1-2 jahr am stk. leistig zeige und das am beschte bimne verein, wo vorne mitspielt. (ich weiss, du tröimsch genau vo dem für die nöchste jahr :)
    problem gsehni drin: dass er sich vorher wieder verletzt und dass d'mannschaft zwenig zämeb'halte werde chan, dass sie 2 oder meh jahr vorne chan mitspielä.

    logisch schmeisst mer ihn nöd, wänn mer gäld i ihn investiert hät oder fcz fan isch; was zum glück bi mir beides nöd zuetrifft....