lol, ich glaube er schmeisst sich grad sälber use; es sei denn, er hät es magegschwür (vo wo/wem au immer).
vo dene 5mio wirsch chum 1 cent zrugg becho, usser d'iv zahlt ihn us... aber immerhin händ ihr ja au bi sim lohn chöne spare, isch ja wahrsch. au zum gröschte teil vo de versicherig finanziert worde.
Beiträge von larlf
-
-
Zitat von Urs Meier
Er ist offenbar verletzt und lässt sich in Tunesien behandeln. Die Details kennen wir noch nicht.
die ussag isch nöd sin ernst? wieso schmeissed ihr de nöd ändlich?
wobie: mir ja eigentlich egal, de isch ja sicher billig.... -
isch wohl öppe eine vo de dümmschte und vor allem Gäldgierigschte "Verein", wo's git (ich glaube nöd, dass nur de blatter allei so seich chan mache):
http://www.20min.ch/sport/fussball…hrlich-13229427«Die Fifa wird von Brasilien eine Entschädigung fordern, sollte der Confederations Cup nicht planmässig durchgeführt werden», wird der Weltverband von der «Daily Mail» zitiert.
ach ja, vo de "ahpasste" offside reglä gar nöd z'redä....
-
das tönt ja wieder üsserst toll:
http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/stadt/…/story/31731827erschreckend find ich, wieviel i de kommentär degäge wättered: mit all ihrne hiiwiis, wo zeiged, dass sie no nie im Läbe imne Stadion gsi sind und dass sie sie sich au nöd würklich über Choste(ufteilig) etc. informiered; Hauptsach degäge sie, will mer kei Ahnig hät.
-
mal luege ob das e usnahm gsi isch oder nöd:
http://www.20min.ch/schweiz/news/s…-Match-14242119 -
das interview isch öppe d'zsf. vo dem wo da, über de wächsel vom streit, scho gschriebe worde isch:
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/D…/story/23794014 -
Zitat von snowcat
bin ich abslout erfolgsgeil und brauche null atmosphäre im stadion, dann kauf ich mir eine saisonkarte bei den bauern aus münchen.
viel spass! wännd glück häsch, häsch au du i öppe 20 Jahr e Saisonkarte (so lang isch ungefähr d'Wartelischte bi dem achso verhasste Klub ohni atmosphäre, wo allne andere eifach d'Spieler wegchauft)

aber zum Thema: Nachwuchs chunt bi anhaltendem Erfolg irgendwänn scho; Nur d'Frag isch, wie lang dass es dure wür, bis sich öppis neus formiert hetti im Fan Bereich
-
Zitat von Mushu
Da würde ich dagegen halten. Hätte bereits im 1. Jahr min. 7'500 im Schnitt; dann - mit ein bisschen Erfolg - jahrlich 2'500-5'000 mehr pro Jahr (zürich ist extrem empfänglich für Erfolg und Hype) nach höchstens 5 Jahre gäbe es - mit ein bissche Erfolg - min. 20'000 im Schnitt. Und wenn Geld und Manpower zusammengelegt wird, wird in der CH der Erfolg kommen - fast automatisch.
Würde mal meinen: hängt stark davon ab, wie eine allfällige Fusion vollzogen würde!
- Namensgebung, Spiel-/Trainingsort (wobei Spielort ja momentan identisch ist & bleiben wird), etc
Beim Z/Gck wars easy: die paar hundert nasen, die gck schauen gingen, sind sowieso schon die meisten auch noch in der halle am Z schauen. Da hat man "nur" wenige verloren...
Bei GC/FcZ verlierst du wohl die Gegenseite und wenns normal läuft, dann organisieren sie gleich noch den "Gegenklub" in der 5. Liga.
Somit hast Du in den ersten Jahren nur wenige Zuschauer und vor allem "Event Publikum" und dies kommt nur, wenn der Erfolg da ist...
Da glaube ich nicht an die von dir geschriebenen 7,5k im Schnitt!Für Sponsoren wäre es sicher einfacher/besser nur 1 Klub in Zürich zu unterstützen, aber ich hoffe trotzdem, dass es zumindest hier so bleibt wie es ist...
-
nöchst saison holed mir mit em skibbe de titel:

http://www.blick.ch/sport/fussball…-id2338591.html
hmmm, ob ächt d'dose glärnt hät und ihm nach emne titel d'wertschätzig bringt und ihm läbenslänglich git? (isch ja schliesslich au wieder nur en jahresvertrag)
-
so wie's erwartet worde isch:
Zur Zeit sind 98 von 180 Gebieten ausgezählt - und der Trend ist eindeutig. 86,4 Prozent sagen laut der ersten Hochrechnung Ja zum verschärften Hooligan-Konkordat.aber ich find au die info sehr supi:
"Die Änderungen zielen darauf ab, unverbesserliche Gewalttäter für ihre Taten zu bestrafen und sie dauerhaft von Sportveranstaltungen fernzuhalten. Friedliche Matchbesucher sollen besser geschützt werden."das macht hüt scho sinn, da ja en stinkefinger scho langed, damit eim de ander verprügle dörf... und au öpper wo ohrfiegt oder mal es bier schmeisst, findi au en unverbesserliche Gewalttäter und de muen mer unbedingt mit rayonverbot bestrafe!

nimmt mich ja wunder, ob & wie das umgsetzt wird; aber hauptsach mer dörf sich wieterhin vermumme!!!

-
Zitat von snowcat
schon erstaunlich wenn man jetzt in den verschiedenen foren und social medias die meinungen der gcn fans liest. schweinerei, charakterlump etc.
haben aber nicht eben genau jene hüpfer während jahrzehnten mit sehr viel geld die gesetze des marktes ausgenutzt und der konkurrenz alles weggekauft was bei 3 nicht auf den bäumen war, inkl. junge, aufstrebende trainer? und haben nicht die selben fans die gekauften titel genossen und zelebrieren auch heute noch bei jeder passenden und unpassenden gelegenheit gebetsmühlenartig den scheiss vom rekordmeister und rekordcupsieger?
aber jetzt plötzlich soll die ehemalige niederhasli erfolgsstrategie unmoralisch und von charakterlumpen sein? tja, wenn 2 das selbe tun...
das isch halt so wie i de BL: wänns de bxb macht, dänn isch es nöd s'gliche, wie wänns Bayern macht...
De Forte verstahn ich uf 1 Art scho: wer wür die Chance vom vielä Gäld nöd nutze?
Chunt wohl auno dezue, dass er ja d'Zitrone so fescht usprässt hät, dass er nöchst Jahr fascht nur chan verlüre, wänn er bi GC bliebt. Mit dem Team wird er chum nomal 2te und holt de Cup, chani mir bi bestem Wille nöd vorstellä... -
usem blick:
Uli Forte wechselt mit einem Dreijahresvertrag zu YB. Für eine festgeschriebene Ablösesumme von einer halben Million Franken. Dieser Transferhammer ging innert kürzester Zeit über die Bühne.«Auch für uns ging alles sehr schnell. Am Donnerstag Nachmittag informierte uns Uli Forte, dass er zu Gesprächen nach Bern fahren werde», sagt GC-Sportchef Dragan Rapic. Zu diesem Zeitpunkt waren auch die Verhandlungen mit Ciriaco Sforza bei YB schon weit fortgeschritten.
Doch dann fiel die Wahl auf Forte. Rapic: «Jetzt müssen wir einen neuen Trainer suchen. Sicher gibt es einfachere Situationen. Aber wir werden auch diese Herausforderung meistern. Für Uli ist das sicher eine Chance. Aber wir machen natürlich keine Freudensprünge.»
Die GC-Mannschaft ist kurz vor Mittag informiert worden. Rapic: «Die Spieler waren sehr überrascht. Keiner hat wirklich damit gerechnet.»
Wie die Fans auf diese sensationelle Entwicklung reagieren wird man heute Abend sehen. Klar ist: Uli Forte wird mit diesem Dreijahresvertrag bei YB auch zum Topverdiener.
-
so wie ich's gschriebe han: git für mich i de letschte jahr nur 1 klub i de schwiiz, woni als topadresse wür bezeichne...
yb wür ich als e "club mit grossem potential" beschriebä:
die müend zerscht mal zeige, dass sie d'verlürer mentalität ablegä chönd! (fribourg chan au paar gschichte devo verzellä
-
yb topadresse? ich weiss nöd, da wür ich genau bisel dezue zellä und nüt anders i de schwiiz...
aber klar: sie händ sicher viiiel gäld!
es wär doch au interessant, sich mal über paar jahr z'bestätige & öppis ufz'baue, statt vom einte zum nöchste z'ränne?
aber mit de cl quali hämmer all trümpf i de hand, de fetscherin isch sicher scho bim mou am baggere
-
mit dem geld hole mer de meier

-
ARSCHLOCH BICKEL (hett de forte nöd so dumm iegschätzt, was will er mit dere ewige verlürer truppe?)
-
krass, wänn s'rayon verbot hb & stadelhofe beinhaltet, da chasch ja als junge würklich fast nüme in usgang!
-
evtl. merkeds ja bald mal paar "politiker": dass d'problem wo's mit em konkordat wännd löse, nur bedingt mit em fuessball ztue händ. und zwar de teil, dass es tuble git, wo de fuessball als plattform für ihre frust, etc missbruched!
wärs nöd fuessball, gönds a "tanz dich frei" oder 1.mai oder e anderi sportart/underli liga....
politiker sind chli wie die vom srf:
wänns kritisiersch, dänn heissts "mir wüssed scho was mir mached, es isch s'beschti und mer chan's ja sowieso nöd allne rächt mache..." -
Zitat von snowcat
nur will jetzt anderi au wichtig tüend, macht das d'bauern us münche känn deut sympathischer!glück auf!
logisch: i de bl isch d'rivalität/hass zwüsched gwüsse verein wohl bitz etablierter als bi eus und bi bayern isch es wie bi vielne rekordmeister. entweder mer liebt oder mer hasst sie....
aber ich frög mich au: wie lang am klopp sini "ich mach uf verschworeni jugend" taktik no hebed und wie lang dass es duret, bis sich sini art bim bvb "abglutscht" hät. die letschte jahr vo de gäl/schwarze sind unbestritte überragend gsi, aber mer hät scho das jahr gseh, wie wenig dass es brucht, dass es anders lauft. (und dass sie bl & cl über längeri ziit chönd vorne mithalte, das müends auno zerscht bewiese)
-
ja klar, de bvb macht i 3 jahr das guet, wo bayern jahrzähnt defür brucht hät...
ich finds luschtig, will sie sind ja überhaupt nöd vo sich überzoge:
- mir mached kei verträg meh mit usstiegsklausle (ok, choschtet halt bitz meh pro jahr)
- mir chönd eus gaaanz viel superstar-gehälter leischte und besetzed jetzt au grad jedi position dopplet
- mir sind au die liebstä und bemittleidenswertischte, will mir schwäched kei anderi verein dur eusi spielerchäuf, aber werdet immer wieder vo de pöse bayern gaaanz gemein behandletklopp isch mir mal mega sympathisch gsi, aber sini wuetusbrüch (inkl. grimasse) und sie's "verletztä" getue wäge götze/lewa, findi gaanz müehsam und hett das nöd vo ihm erwartet. aber wie heissts? s'wahre gesicht zeiged d'lüüt dänn wänns nöd soo toll lauft....