Beiträge von larlf

Gajic unterzeichnet bei den Bernern einen Dreijahresvertrag. Der Serbe war vor fünf Jahren in die Schweiz gewechselt.

Nach einer Saison beim FC Luzern schloss sich Gajic dem FCZ an. Dort sorgte er vor allem in der Champions League 2009 für Furore.

«Weil sich Pascal Doubai schwer verletzt hat, mussten wir tätig werden. Ich schätze Milan Gajic sehr. Weil er beim FCZ einen auslaufenden Vertrag hat, lag es auf der Hand, dass wir ihn kontaktierten. Milan wird uns weiterbringen», sagt YB-Sportchef Fredy Bickel in einer Mitteilung. (wid)

wird sicher au en hindergedanke ha, isch ja logisch, aber mir zeigeds eher: die wo au a d'spiel gönd und dementsprächend gsend was würklich lauft: die gsend au, dass es völlig übertriebe isch, will 90% oder meh völlig zu unrächt bestraft werdet (mit alk-verbot und komische pflichte).

was ich zbsp nöd verstahn: bi JEDEM fan-marsch, häts z'vorderst vermummti, wieso wird das (vo allne) tolleriert?

Naja, wie wettsch dich i dem Umfeld uf Fuessball und gueti Leistig konzentrierä?
    ...aber das hät er (& all andere) scho bi de Underschrift gwüsst, isch ja nüt neus; Usser dass de cc momentan masslos übertriebt!
    bisher händ ja vor allem d'Trainer "glitte", dass jetzt au d'Spieler dra chömed, isch halt doch no bitzeli ungwohnt.
    Mal luege wer "gwünnt"

http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/Fussba…/story/27588519

bsunders interessant:
    "Besonders heikel: Mit der Manipulation täuschte SRF über eine politische Protestaktion hinweg, an der die Liga und deren Vermarkterin InfrontRingier kein Interesse haben. Insbesondere Ringier ist jede Verschärfung der Gangart gegenüber Fussballfans recht. Die identifizierende Berichterstattung des «Blicks» betreffend Fackelwerfern ist 2011 von Fans mit Morddrohungen gegen die verantwortlichen Redaktoren quittiert worden."

Ich nimm mal nöd ah, dass ihr uf d'gc siete gönd (am Roli sin PC wür wahrsch. grad abstürze :-)), drum da d'Info:

"Vor der Partie wiedergibt die sympathische Ostschweizerin "Conquest of Paradis. In der Pause singt Andrea Viaricci die Lieder "one moment in time", "Habanera" und einen speziellen Mix von "you'll never walk alone".
    Den Auftritt ermöglicht GC Co-Hauptsponsor FELDMANN. GC dankt Besitzer Andreas Gnädinger herzlich für sein Engagement für GC und der Möglichkeit, mit Andrea Viaricci den Fans an Muttertag etwas Zusätzliches bieten zu können"

Ich hans zum Glück nöd ghört/gseh, aber es gäbt sicher viieli anderi Möglichkeite, um sin Kohle in Sand setzä und ich frög mich scho au: gits es bessers Publikum für so e Sängerin als amne Fuessballderby? :suff:

Zitat von snowcat

hauptsache er spielt beim gegner nicht mehr! :kotz:

sälte so en schwachsinn gläse: häsch nöd würklich s'gfühl, dass nur 1 Verein viel Gäld für en Spieler usgit, wo er gar nöd wett, nur damit er nüme bim Gägner spielt??? ....isch wohl wiedermal de Fan i dir dure gange :floet: :winke:

s'Problem isch halt eher, dass es immer en Verein git, wo besser isch & meh Gäld hät/büted und drum gits halt au immer wieder die Situation, dass die beschte vo andere Verein zu ihne chömed. Und de mit de Klubtreui gsehsch au nur no i sältenste Spezialfäll.
    Zudem muen mer demit läbe, wänn mer als Strategie "mir wännd en Usbildigsverein für jungi Talänt sie" fahrt. Isch ja genau das, wo mer wett: jungi hole & für gut Geld verchaufe....

beträffend Bayern: zell doch mal, wieviel us de eigne Jugend im Team stönd und verglichs mit allne andere BL Mannschafte...

Zitat von snowcat

machemer's die wuche wie de zsc de winter mit chloote...

...hüt verlüre und am sunntig günne!

wär jedefalls so zimli die erscht niederlag gege basel wo bi mier null fruscht würdi uslöse. am jenny hät ein satz glanged zum säge was er devo halted, ich bezwifle allerdings ob facebook gnueg speicher hät für de fetscherin... :rofl:

ok, beträffend fetscherin häsch ja rächt: aber ich gsehn nöd ie, wie en einigermasse realistisch iegstellte mänsch no uf gc als meister wettä söll...

basel isch fertig mit de el spiel & gc mit de chräft....

sind glaubs tatsächlich paar dure im Team und de Bürki brücht mal öpper, wo ihm seit, dass er en eggä ab hät und er s'Bei nur muen ufehebe, wänn er au würklich bedrängt wird (aber sicher nöd, wänn de ander 1-2m weg vo ihm staht)
    Schad, müemer scho wieder uf die andere hoffe...

Zitat von snowcat

wobei zwischen "steuerhinterziehung" und "verwandtenbeschäftigen auf staatskosten" schon noch ein kleiner unterschied besteht.

sicher, aber ich beziehns ja au druf: dass sie vorher ja au de "Saubermann" gmacht händ, wills mit em Finger uf de Uli zeiged händ...

d'Frag bi de Verwandte isch ja dänk au: händs die Leischtig erbracht, wo's i dem Job brucht oder händs eifach nur Gäld für quasi umehocke übercho?
    Wänns völlig nöd defür qualifiziert gsi wäred, dänn wär wenigstens s'Ergäbnis s'gliche: em Staat fehlt Gäld...

luschtig findi defür was grad jetzt abgaht: beträffend "Verwandten-Stadl", irgendwie isch de Uli gar nüme gross im (Journi)Fokus :mrgreen:

...und es sind sicher paar debie, wo d'Frässi gross ufgmacht händ und mit em Finger uf ihn zeiged händ. Git wohl gaaanz wenig, wo gar kei Dräck am Stäcke händ...

aber chan's ja glich nöd sie, dass sie en entscheid fälled und säged: "de schiri häts nöd gseh", ohni de schiri würklich gfröged z'ha!

aber nichts desto trotz, erwart ich vom fetscherin also scho im minimum:
    - paar sms & mails & zwiegespröch mit de combox
    - es heer vo awält, wo de titel am grüene tisch holt
    und zum schluss es doofs gsicht, will er wieder verlore hät :spinneli: