Beiträge von larlf

Wolfgang Schickli äusserte sich sehr enttäuscht und verärgert über die schikanöse Kampagne aus dem Thurgau, die bereits vor 2 Monaten begann. «Herr Wick konnte es offenbar nicht verkraften, dass er nicht mehr so viel Geld aus dem Engagement seines Sohnes bei den Kloten Flyers heraus schlagen konnte, wie er wollte. Was jetzt stattfindet, kann deshalb nur ein Racheakt sein. Offenbar macht mich Marcel Wick für Dinge verantwortlich, die nicht auf meinem Mist gewachsen sind.»

äähm, findi aber au komischi Ussag!
    mir werdet ja bald gseh, ob de wick rächt hät oder nöd... aber de mit em ahstand & bitzeli niveau gaht wohl je länger je meh verlore, i eusere gsellschaft.

was sölled die für interässe gha ha, das vor em cl spiel go veröffentliche?
    döt isch grad de hoeness fein im mittelpunkt gstande, drum isch d'vermuetig wohl scho eher bi öpperem wo ihm/bayern nöch staht...

hmmm, ich weiss nöd: aber ich probiers nomal uf de stupide siete, wänni volle bin; wer weiss...

hehehe, vo mir us hetteds gern no dörfe usscheide:
    minere meinig nah, isch bxb de müehsamer gägner im final für bayern als real gsi wär... (nur scho rein psychologisch gseh)

aber sie händ halt im hispiel d'grundlag gleit & drum händs es vo mir us au verdient...

so, bald mal go luege was hüt i de erste minute abgaht

Zitat von Blackstar

:facepalm:

das isch mini persönlich meinig & drum hani absolut kein bedarf mich bi dir für das z'rächtfertige (dass mich d'wm nöd interessiert)

aber ich wünsch dir glich en schöne abig und e gaaanz spannendi und tolli hockey-wm :winke:

passt doch irgendwie da ine:
    Kein Schweizer Kind, dass sie nicht kannte. Trudi Gerster ist gestern im Alter von 93 Jahren im Kreise ihrer Liebsten in Basel gestorben.

als Morgelektüre würklich de Hammer, vor allem wänn mer nöd Betroffe isch...

Ich mein nöd mich als GC fan (oder mueni jetzt säge: Grasshopper Club Zürich fan? :-)) sonder Bürki und Fetscherin:
    Bürki isch eifach eis vo gaaaanz vielnä vorverurteilte (Blick)"Opfer", isch ja nöd würklich dramatisch, da gits bestimmt schlimmeri Fäll; so viel zum "Verhaltenskodex" (sorry: eifach nur lachhaft).
    De Fetscherin isch halt vor allem sie's eignä Opfer...
    Eigentlich hetted sini Ussage, etc. sicher viel Wahrheit drin: aber er hät glaubs nonig gmerkt, dass mer i sinere Position zerscht sött a) überlegge b) nomal drüber nahdänke c) evtl. no öpper fröge wo ahnig hät d) eifach mal die fresse halten (wänn mer a-c nöd gmacht hät)
    so probiert er zwar d'Wahrheit und die achso gemeine Journis ufz'zeige, aber er rietet sich nur no meh in Seich und eigentlich interessierts au kei Sau, will jedä weiss, dass en Schrieber alles nutzt, wo er chan; au wänns halt nöd immer so 100% mit de Realität überiistimmt...

bin au grad es bitzeli enttosche: han gmeint, hegsch de schwachsinn (wo du da ine posted häsch) wenigstens sälber gschriebä...

isch öppe glich wie bi allne kommentär uf de tolle nius siete: da frögt mer sich, wer so sache liest. (au wänni s04 oder anderi uf de stupid-siete agfange han läse, wännd bis zum ändi dure hebsch, dänn isch dir entweder sooooowas vo brutal langwielig oder sackhagelvoll oder wänn keis vo beidem zuetrifft, dänn bisch evtl. no goalie? )

Zitat von ZüriBueb

Ich gseh da würkli käs Problem, so langs nur um so übertriebeni Agriff auf Gsundheit vode Spieler gaht.

ja, das isch im Hockey normal, aber im Fuessball doch nöd?

isch mir momentan nöd geläufig, usser natürlich au "Schadeersatz" Forderige (oder wie au immer de korrekt Begriff isch) vo Siete Versicherig, wänn öpper grad ufhöre muen wägemne grobe Foul. Aber nachträglich go Strafe für Foul verteile? (Stinkefinger, Spucke, etc. natürlich usgnoh)

das isch scho so: de niid muen mer sich härt erarbeitä

& wie hät klopp so schön gseit: "au mir händ letscht jahr s'gliche bi gladbach gmacht!"
    aber isch ja nüt neus, entweder mer hät ahnig vom fuessball oder nöd :mrgreen:

Lewandowski isch doch scho lang klar:
    wieso söll öpper es Gheimnis us em neuä Club mache, wänns nöd en Konkurränt i de gliche Liga isch?

Hummels würd mi brutal überrasche: er isch für mich en "chline Frings", eifach frustriert, dass er's damals nöd gschafft hät & drum nutzt er jedi Glägeheit zum gäge fcb motze...

Zitat von gringo

interessant ist auch, wo fängt Bestechung / Korruption an? (Chef von Adidas überweist Spielgeld und wird kurz darauf Miteigner und Hauptausrüster...)

ich gehe nicht davon aus, dass dies ein grosses Thema sein wird: schlussendlich ist es glaubwürdig wenn er sagt, dass er mit Deutschen Firmen zusammenarbeiten möchte und somit die anderen gar nicht wirklich in Frage gekommen sind und befragen kann man ihn ja auch nicht mehr...

Aber klar, diese Frage kannst du heute überall stellen: sogenanntes Lobbying, etc...

Zitat von snowcat

aus der sendung "günter jauch". ard, jeweils so 21:45. ist eine sendung die sich in der regel eher an fakten hält und nicht boulvardesk daher kommt.

thx, so wie's momentan schient, stimmts ja würklich...
    und mit em götze länkt mer scho wieder vom thema ab :mrgreen: ... und i 1-2 wuche interessierts nur no am rand...

Zitat von snowcat

da wird nicht viel passieren. durch die selbstanzeige ist er schon mal vor gefängnis geschützt. dann ist es noch so, dass die mehreren 100 millionen euro die er in der bank von tobel in zürich parkiert hat in deutschland versteuert wurden. was er nicht versteuerte sind "nur" die erträge, welche er bzw. sein bankmensch mit diesem geld erzielt hat. wenn jede deutsche führungskraft mit ähnlichen vergehen zurücktreten würde, wären die deutschen führungsetagen sehr schnell verwaist...

woher hast du das, dass die beträge versteuert worden sind? (habe ich bis gestern nirgends gelesen). das wäre dann ja fast langweilig, was es wirklich ist, vergliche mit dem, was nun geschrieben wird!