Beiträge von larlf

    das isch scho so: wer wett scho wieder vomne grossklub weg, wo guet verdient & viel spielt?

    luschtig find ich d'entwicklig bim bxb, wo letscht jahr no all (wie de sahin) für ihre trainer händ wellä sterbä und hüt? hüt ghörsch scho vo paarne: real wär supi, barcelona wär au toll, insle würi au gah: nimmt mi wunder ob/wer wieter gaht und wer bliebt...
    schlussändlich wett halt jede sportler gwünne und zwar so viel, dass er meister wird und das am liebschte so oft wie möglich: wieso söll mer ihm dänn das verüble, wänn er zumne team gaht, wo regelmässig chan meister werde? (& meistens au dementsprächend meh zahlt)

    Zitat von ZüriBueb

    Jungi Fuessballer findeds doch kuul, wänns en Vertrag händ ide SL und bi welem Verein isch viel weniger bedütend als früener. Und wänn die sich abklatsched, dänn halt unter Bruefskollege, wo de Durchbruch gschafft händ. Quasi d Fuessballelite unter sich, im Verglich zu de Amateure. Und s käned sich halt viel.

    Die lached innerlich über d Fans, wo das alles viel ernster nämed als sie sälber. De Idruck han ich jedefalls im Fuessball bide jetzige junge Spieler. Im Ishockey schiint das viel weniger de Fall z sii. Aber ich mag mich tüsche und lah mi gern korrigiere vo Lüt, wo nöcher dra sind. I bessere und professionellere Fuessballligene und grössere Länder gits das dänn wohl au wieder weniger.

    klar: mer kännt sich vo jahrelange spiel gägenand oder natürlich au vo nati-/kantonal-/regionaluswahl her (gits kantonaluswahl hüt überhaupt no?), vo dem her irgendwie verständlich. aber imne derby gsehts scho no speziell us, es zeigt wohl au bitz, dass es wichtigers als sport git...

    Zitat von snowcat


    stimmt alles und trotzdem war niederhasli in meinen augen die um einen tick bessere mannschaft und der verdiente sieger (natürlich nur sportlich, grundsätzlich und aus prinzip verdient diese mannschaft nie einen sieg... :floet: )!

    warum? weil sie - wie der fcz bis vor 2 jahren - mit dem selbstverständnis und dem selbstvertrauen einer siegermannschaft aufgetreten ist. und in genau solch engen spielen gewinnt in der regel nicht die auf dem feld bessere, sondern die mental stabilere mannschaft das spiel.

    naja, ich han beid glich schwach gfunde, mit em underschied, dass eusi birebitzeli meh gfighted & döt vor allem au konsequänter/härter iegstiege sind.
    isch scho so, dass mir eus bi 1 gäl/rote nöd gross hetted dörfe beschwerä. aber zum glück häts au de schiri als cup-fight ahglueged, was ich imne hf durchus angebracht finde.

    sehr interessant isch au d'rivalität under de spieler gsi:
    einersiets während em iilaufe minutelang mitenand quatsche und wo en fcz'ler use isch, hät en eine vo eus ihn no abklatscht! (ich glaub jedä fan hett ihm am liebschte au eini klatscht :shock: )

    guet, das han ich generell lowest gfunde: was da (vo beidne teams) über de sack gschlage worde isch & irgendwelchi querschläger produziert händ: da isch er mir nöd mal soo ufgfalle... aber er hät eifach s'aug zum de gägner(isch ahgriff) kaputt mache und das isch gold wert!

    Zitat von Champs-de-Mars

    Es ist wieder wie in den 90igern. Der FCZ spielt gut mit, hat die besseren Torchancen, der Schiri pfeifft im Zweifelsfall für die Hoppers.

    Das FCZ-Kader reicht nunmal nicht für eine Finalquali oder einen Topplatz in der Liga. Dazu haben wir zu viele Schwächen (Mittelfeld, Verteidigung, Tor).

    wänn ihr eui Chance nöd mached (z.bsp. zum Usglich churz vor Schluss), dänn chan au de Schiri nüt defür und wie heissts so schön: "wer sie nöd macht, chunt sie halt über"

    vor allem s'resultat hät spass gmacht!

    wänns de salatic verchaufed, chönds de lade aber au grad wieder zue mache: fein, wie er d'mannschaft zämehebed & de gägner (oder je nachdem au nur am gägner sie's spiel) kaputt macht :applaus:

    Zitat von snowcat


    jede serie hat mal ein ende! und heute ist ein perfekter tag dafür, isch gspüres... :razz:

    es isch so en perfekte tag gsi, dass sogar ich spontan wieder mal i de schwiiz en match go luege bin :geil:
    bin überrascht gsi, wie schlächt zum teil gspielt worde isch und wie viel zueschauer gc understützt händ!

    s'spiel sälber isch glaubs für en nicht zürcher eher langwielig gsi oder tüsch ich mich? (ohni fäldstächer & ohni grosse überblick, i de reihe 5, da gsehsch nur d'helfti vom spiel guet)

    Zitat von snowcat

    momol, isch scho sportlich zu und her gange! du glaubsch nöd im ernscht, dass d'nazis en club us em pott portiert händ? da wär wahrschinli vorher hertha a de reihe gsi. oder de fc berchtesgaden.

    scho mal vom schalker kreisel ghört?

    isch ebe scho chli komischi vorstellig gsi, dass sie öpper us em pott hetted sölle "fördere"...

    ic, hani glaubs mal ghört, aber def. nüme gwüsst: demfall hät ja barcelona quasi ihres tiki-taka eifach vo s04 klaut? :shock:

    Zitat von fäbe

    isch gotteron scho 7mal meischter worde?

    rein vo de titel an für sich häsch du sicher rächt, mini sicht isch die:
    ich bin zwar au alt, aber wenigstens hät s04 no kein Meistertitel gholt, sit ich läbe... (glich's gilt au für Fribourg)
    zudem sind 6 vo denä 7 Titel zwüsched 1934 - 1942 gsi und ehrlich gseit: kei ahnig wie dazumals d'meisterschaft "usglost" worde isch... (aber irgendwie chan ich mir nöd so rächt vorstellä, dass i sonere ziit im sport alles ehrlich und fair abgloffe isch)

    hani au scho dra dänkt, finds aber irgendwie doof, dass es limitiert söll sie:
    biispil: dänn bisch 2 mal knapp denäbed und s'3te mal im gliche spiel, wo's eigentlich klar wär (nur die 4-n schiri händs wieder mal nöd gseh) -> dänn dörfsch nüme, will scho 2 mal häsch?

    ich dänke, d'idee wär sicher nöd schlächt, han aber s'gfühl, dass die hütig technik nonig langed, zum gnueg schnäll sie & entscheidä:
    drum würi paar jahr wieter forsche/test mache, etc und bis dänn de fuessball so lah, wie er jetzt isch.

    ich dänke, es müesst wohl ähnlich wie im hockey ufgleist werde und somit uf gwüssi Situatione beschränkt sie:
    - wännd chip hettsch, bruchsch es scho nüme zum luege, ob goal oder nöd
    - dänn häsch no: offside oder nöd, penalty oder nöd.

    meh dörfsch minere meinig nah nöd ahluege, suscht bisch nur no vor em video...

    zudem: isch es früener dänn um weniger gäld gange?
    es hät früener halt eifach nöd 300 kameras im stadion gha, aber sust gsehni kein würkliche underschied zu früener und drum au kein würkliche grund, zum sottig veränderige z'bringe. (mini altmodisch meinig)

    Zitat von Mirko


    Bern ist nicht einfach vom erfolgreichen Weg abgekommen, sie haben auch einen Gegner, der sich auf das Spiel eingestellt hat und anders gespielt hat.

    irgend en berner spieler hät gester aber am tv au gseit, dass sie "schnäller händ wellä spielä"!

    ich dänke, mit dere Taktik gasch das Jahr gäge s'S04 vom schwiizer Hock-ei under :shock:
    die sölled wieder uf "Rumpel/Konter" umstelle und de Titel hole...

    han gmeint, chip im ball segi leider nonig so zueverlässig wie gwünscht?

    "problem" isch halt: entweder mer halted a de tradition fest und ärgeret sich wieter oder mer stellt (ändlich) um uf "schiri uf tribüne mit videobewies", aber da händ halt all d'befürchtig, dass es nachher no viel meh (vor allem langi) underbrüch geh wird...

    d'frag isch evtl. au: wie machsch das im amateur bereich?

    ich hoffe, dass dini agabe "mit gewähr" sind und ich suscht min iisatz chan zrugg fordere!

    wobi, es isch ja cup & de hät ja bekanntlich sini eigne reglä: du bisch doch bestimmt bim letschte cup-derby au debie gsi? :mrgreen: