Beiträge von larlf

    es gaht um en corner wo "churz" usgfüert worde isch: de am corner spielt de ball zu dem wo grad näbeddra staht, er stoppt en & de vo vorher flankt dänn.
    scho 1 mio mal gseh, praktisch nie hät öpper offside gforderet.

    was ich mich generell fröge:
    öpper staht eigentlich im offside & holt sich de ball vom kolleg, wo en gstoppt hät -> isch das jetzt offside?
    (agnoh: de ball bliebt ligge & wird nöd gspielt)

    dänn chunts druf a, ab wänn en ball als "gspielt" gilted: han die aktion paar mal glueged und er stoppt de ball eigentlich nur; d.h. de ball macht max. 1/4 umdrehig, nachdem er de Fuess wegnimmt & drum für mich def. kein Pass!

    ...han aber mal no am Schiriverband gschriebe und gfröged: nimmt mi def. wunder!

    will de eint (glaubs zuber) am andere de ball spielt, er stoppt en & de zuber flankt... (solang er de ball nur stoppt, isch es sicher keis offside! ...suscht wäred ja all die corner-variante immer offside... wänn er de ball spielt, dänn natürlich scho)

    edit: was au interessant isch, es wird i keim vo all denä Artikel/Spielbericht irgendwas vomne Offside erwähnt. De usbliebeni Penaltypfiff für de fcz hingäge scho; Was au korräkt isch (dass es erwähnt wird, wills einä gsi wär).

    uiuiui, edit2:
    "Ein Spieler wird nur dann für seine Abseitsstellung bestraft, wenn er nach Ansicht des Schiedsrichters zum Zeitpunkt, wenn der Ball einen seiner Mannschaftskollegen berührt oder von einem gespielt wird, aktiv am Spielgeschehen teilnimmt, indem er:
    ins Spiel eingreift oder einen Gegner beeinflußt oder aus seiner Stellung einen Vorteil zieht. "

    also demfall wäred ja jedi vo de churze Eckballvariante offside, sofern niemer vom Gägner am Pfoschte staht...

    isch mir gester no in sinn cho: wie wärs wänn mer wür es gremium mache (mit 3-5 ex-spieler, trainer, schiri) statt em einzelrichter???

    er hät gfunde, dass sie die saison ca. 60 mal händ müese luege: minere meinig nah isch wohl öppe d'helfti devo überflüssig, d.h. gar nöd notwändig gsi. wänn mer sini strafe verteilig (vor allem vor & i de po) ahlueged...

    Zitat von Der Weise

    Da gehen mir die Herren Brule und Tambellini ein mehrfaches auf den Sack!


    Hiess es nicht, dass Brulé Depressiv sei? Wenn ja, dann geht er mir nicht auf den Sack, weil es eine Krankheit ist & Salis dies von Anfang an gewusst hat & dementsprechend das Risiko eingegangen ist.

    Bei Tambellini: keine Frage, für mich ein absolut untragbares Verhalten!

    Zitat von Caro

    für mich ist fribourg das yb des hockeys...
    mag beide teams nicht, hoffe aber trotzdem auf bern.

    oder S04? :mrgreen:

    bern isch coole gägner gsi letscht jahr, die sölled ruhig gwünne!
    die werdet sicher emotione drin ha, nur scho wäge dubé & gamasche...

    wär sehr schad, hät würklich spass gmacht im die po zuez'luege!

    aber rein ishockey technisch gseh macht ja lettland nöd würklich sinn: oder hani eimal meh kei ahnig?

    Zitat von snowcat


    hm, urdorf, landei...? da hett ich dänn scho no es paar iwänd! :nick:

    ääähm, du häsch glaubs en tippfehler, oder hett das nöd sölle heisse: "da hett ich dänn scho no es paar uf dere pinnwand"?
    (also, ich nimm mal ah, dass es das urdorf bim gränzübergang züri-ag isch?)


    ... :floet: :winke:

    gits en topshot wo mer chan hole? ich nimm ah, du meinsch en ch-topshot...

    ich bin für die junge, die händ mir die letschte 2 Jahr sowas vo Spass gmacht & mir händ ja gnueg devo: also lönds au spielä!

    Zitat von Der Weise

    Haette und wenn, Gamache hat das Tor gemacht, Wick nicht. Wenn man in einer best of 7 Serie 4x gewinnt ist man verdient weiter, ohne wenn und aber.


    das isch leider so, aber gratulierä muen mer ihne ja glich nöd, oder scho?

    ich weiss nonig was jetzt besser isch: mit 4-0 usscheide oder so wie gäge fribourg, das mer glich irgendwie s'Gfühl nöd los wird, dass meh drin gläge wär?

    Die eine säged em Wettkampfglück, die andere nänneds "mer muen uf jedes chline Detail achte", ich bin der Meinig, dass mir das Jahr zwenig diszipliniert gspielt händ:
    - d'Schiebe isch vielfach nöd us de eigne Zone bracht worde
    - vorne hät mer d'Schiebä z'viel nomal wellä schön-spielä statt schüsse
    - d'Strafe sind au def. z'viel gsi

    Bin aber au positiv uf nöchst Saison und hoffe uf paar Jungi, wo T-beau & Büehli/-er chönd vergässe mache!

    Au wänn ich nöchst Jahr no weniger Spiel wird chöne go luege, wird ich wieder e Saisonkarte neh:
    sie händ die Saison würklich Spass gmacht!

    Zum Schluss no d'Frag: Lashoff weg oder wird er nöchst Saison konstant d'Leistig bringe wo er i de PO zeigt hät?

    eigentlich müesst er für immer us em Verkehr zoge werde: er isch nöd nur grast, NEI, er isch sogar am andere no vorsätzlich nahgfahre, hät ihn also verfolgt & das in Chauf gnoh! Unglaublich, dass mer jetzt nöd mal meh uf em Iis sicher isch vor jegliche Stalker...