Zitat von Der Weise
Haette und wenn, Gamache hat das Tor gemacht, Wick nicht. Wenn man in einer best of 7 Serie 4x gewinnt ist man verdient weiter, ohne wenn und aber.
das isch leider so, aber gratulierä muen mer ihne ja glich nöd, oder scho?
ich weiss nonig was jetzt besser isch: mit 4-0 usscheide oder so wie gäge fribourg, das mer glich irgendwie s'Gfühl nöd los wird, dass meh drin gläge wär?
Die eine säged em Wettkampfglück, die andere nänneds "mer muen uf jedes chline Detail achte", ich bin der Meinig, dass mir das Jahr zwenig diszipliniert gspielt händ:
- d'Schiebe isch vielfach nöd us de eigne Zone bracht worde
- vorne hät mer d'Schiebä z'viel nomal wellä schön-spielä statt schüsse
- d'Strafe sind au def. z'viel gsi
Bin aber au positiv uf nöchst Saison und hoffe uf paar Jungi, wo T-beau & Büehli/-er chönd vergässe mache!
Au wänn ich nöchst Jahr no weniger Spiel wird chöne go luege, wird ich wieder e Saisonkarte neh:
sie händ die Saison würklich Spass gmacht!
Zum Schluss no d'Frag: Lashoff weg oder wird er nöchst Saison konstant d'Leistig bringe wo er i de PO zeigt hät?