verdient jetzt de chlaus eigentlich dopplet? sit churzem schriebt er ja immerno vo sim neuä kolleg... ![]()

verdient jetzt de chlaus eigentlich dopplet? sit churzem schriebt er ja immerno vo sim neuä kolleg... ![]()

Zitat von Der WeiseHaette und wenn, Gamache hat das Tor gemacht, Wick nicht. Wenn man in einer best of 7 Serie 4x gewinnt ist man verdient weiter, ohne wenn und aber.
das isch leider so, aber gratulierä muen mer ihne ja glich nöd, oder scho?
ich weiss nonig was jetzt besser isch: mit 4-0 usscheide oder so wie gäge fribourg, das mer glich irgendwie s'Gfühl nöd los wird, dass meh drin gläge wär?
Die eine säged em Wettkampfglück, die andere nänneds "mer muen uf jedes chline Detail achte", ich bin der Meinig, dass mir das Jahr zwenig diszipliniert gspielt händ:
- d'Schiebe isch vielfach nöd us de eigne Zone bracht worde
- vorne hät mer d'Schiebä z'viel nomal wellä schön-spielä statt schüsse
- d'Strafe sind au def. z'viel gsi
Bin aber au positiv uf nöchst Saison und hoffe uf paar Jungi, wo T-beau & Büehli/-er chönd vergässe mache!
Au wänn ich nöchst Jahr no weniger Spiel wird chöne go luege, wird ich wieder e Saisonkarte neh:
sie händ die Saison würklich Spass gmacht!
Zum Schluss no d'Frag: Lashoff weg oder wird er nöchst Saison konstant d'Leistig bringe wo er i de PO zeigt hät?
eigentlich müesst er für immer us em Verkehr zoge werde: er isch nöd nur grast, NEI, er isch sogar am andere no vorsätzlich nahgfahre, hät ihn also verfolgt & das in Chauf gnoh! Unglaublich, dass mer jetzt nöd mal meh uf em Iis sicher isch vor jegliche Stalker...
Zitat von ZSColinAmbühl: Amir B. des CH-Eishockeys (unglaublich, hat sogar fast die identischen Buchstaben im Namen - das ist GA-RA-NTIERT KEIN Zufall!!!!)
das gaht wahrschinlich under die glich Verschwörigsdecki wie vom iceman scho erwähnt:
ich bin sogar Überzüügt devo, dass mir au vo Leutschebach extrem benachteiligt werdet!
isch eu no nie ufgfalle, dass die bi de Live Überträgige us de Halle, eusi "Wand" usbländet & stattdessä bitz Grüschkulisse vom Theater iespieled?
(usser gäge davos, döt händs ändlich wiedermal bitz sc-"stimmig" chöne bringe...)
ich hoffe eifach, dass de Idiot die Spielsperri (morn) wieder ufhebt! (oder hät de Büehli das womöglich no während em "offenen Eislauf" gmacht???)
de isch sicher au geil: http://www.tagesanzeiger.ch/schweiz/standa…/story/11303597
planed/tested wohl s'Layout für de Fall vom Finaliizug ![]()
ja, wänn mer sini biiträg liest, dänn gseht mer: dass er wohl am chlöisel sin brüeder muen sie...
en hock-ei expert: https://twitter.com/BMoning
Zitat von LarryHe bis echli positiv!
das chasch du scho säge: bi denä Temparature ![]()
bini doch au, drum hani ja vorher no bitz "edit" gmacht...
ich wür's ebe halt scho no toll finde, wänn au die achsotoll Wältstadt mal ändlich das übercho würd wo mir scho lang forderet & d'Klub au zum überläbe bruched: eigni Stadie, wo au Gäld am Klub iebringed und nöd nur Usgabe generieräd!
Wie wett Züri mit scb/fcb mithalte, wänn mir i jedem Heimspiel für d'Stadie müend zahle und sie verdiened bi jedem Heimspiel?
usser Stadie, wobie s'letschti Projekt (i mini Auge) ja au keis Fuessballstadion gsi isch...
d'Frag isch wohl: ob das au für eusi neu Halle gilt?
Dass die agnoh werde sött oder ob's dänn döt nöd heisst: ihr händ doch so e super moderni Halle übercho...
chan mer da nöd au en Gägevorschlag mache?
à la: wänn euses neuä Stadion nöd agnoh wird, dänn baue mir d'Halle wieder zrugg in ursprüngliche Tämpel! ![]()
vielän dank! (han de fred gar nüme gseh/ dra dänkt...)
zum Thema:
das verdammti Stadion isch ja sowas vo längstens überfällig und dörfti (rein theoretisch) gar keis Thema sie, ob's dure chunt oder nöd!
Wieso? Will mir suscht scho jedä erdänklich (& viel anders) mit weiss nöd wieviel Gäld understützed, s'Theöterlä und so Sache wie Steischlüdere/Schaukle/Kran...
Aber wahrschinlich wirds gnueg Gägner ha, wo s'Gfühl händ, dass mer au imne Liechtathletik Stadion chan Fuessball spielä und drum gahn ich devo us, dass es gaaanz Äng wird...
oder isch d'Verknüpfig mit de Wohnige eusi Rettig?
Zitat von MirkoUnd jetzt? Kann man sich mit Stimmung irgendwelche Titel kaufen?
also wännd so Stimmig wie im vf häsch, dänn chan das de Spieler evtl. scho no en "Äxtra-Schub" a Motivation geh.
So ruhig wie gester isch es das Jahr i de PO (bimne Sieg) glaubs no nie gsi (die Ziit nach em Check usgnoh)
naja, ehrlich gseit: wänns gester nach de Stimmig gange wär, dänn hetted mir bestimmt nöd gwunne... (ohni die Ziet nach em Check)
aber eigentlich interessiert das kei Sau: mir händ de Bann broche und werdet wieter kämpfe zum au die Serie z'cherä!
Verschwörig interessiert niemer, solang mir de Fluech ufhebed & das chunt guet:
"Zehnder wird heute im Stadiönli in Oerlikon dabei sein, wenn die ZSC-Stars trainieren. «Ich muss den Jungs in die Augen schauen. Immer wenn ich zum Training gehe, hat der ZSC danach einen Lauf.»"
wieder mal was zum lache: http://www.blick.ch/sport/formel1/…-id2248759.html
hmmm, also im blick staht: "Basel entschied sich daraufhin auch für diese Praxis, so wie inzwischen alle Super-League-Klubs."
und wenns im blick steht, dann muss es doch stimmen ![]()
aber ist logisch, dass es Klubs mit regelmässig ausverkauftem Haus nicht nötig haben (oder hätten).
ach chum Roli, das mached doch all im CH Sport (nöd nu die vo Dir erwähnte):
gsehsch ja i fast jedem Quali Spiel i de Halle, dass sie min. d'Saisonkarte dezue zehled, wänn nöd no meh...
Gruess,
Ralf