Beiträge von larlf

    Zitat von snowcat

    hm, genau diese strategie hat doch niederhasli die letzten 5 jahre gefahren. sie endete im direkten abstieg letztes jahr. dieses jahr gibts aber kein xamax und sion urteil...

    danke, dass das vo dir chunt: suscht hett ich's müese schriebe :nick:
    wobie: sänf isch ja au no hine & au luzern wird wohl chum gross pünkt sammle i de rückrundi (falls döt nüt gaht/chunt im winter) eklig wär eifach, wänn eu de ursli quasi no is B schicke wür :floet:

    1. stufe = sich drin ärgere (immer wieder)
    2. stufe = i de gäng go abärgere (scho länger nüme)
    3. stufe = vorziitig hei gah (sälte)
    NIE = eigni mannschaft uspfiiffe!!!

    die druckphase isch aber au nur im 1. drittel gsi und gester hämmer (wieder mal) vorne & hine super gspielt. hät gwüssi spieler, die hani nur uf em matchblatt gseh und suscht sinds mir gar nie ufgfalle...

    isch Pittis nöd im gägesietige Iiverständnis gsi? (guet, das heissts natürlich dänn schnäll mal...)
    ...aber ja: au er ghört dezue und i de letschte Jahr machts leider immer meh "schuel"

    so wie's ja usgseht, hämmer das Jahr wenigstens keis problem, zum guetä Ersatz finde

    bim brulé hät mer gwüsst, dass mer sich allefalls no "verbränne" chönti, aber wohl in chauf gnoh!
    aber tambellini isch meh als nur schwach, eigentlich müesst mer so einä no fein chöne büessä, falls er nüme zrugg chunt...
    klar: bringt nüt, öpper z'hebe wo weg will, aber wo chöme mer hie, wänn eifach all devo laufed, wo's mit em trainer nöd grad supi toll händ?

    Zitat von ZüriBueb


    Unter richtigem schaffe stell ich mir vor, dass mer als Trainer de Mannschaft es Konzept verpasst und defür sorgt, dass jede s Beschte us sich useholt. Isch beides nöd passiert - au wänn das natürli e schwierigi ufgab isch. Trotzdem gits Trainer, wo das schaffed. Vilicht hät de FCZ mit dere Mannschaft kä Chance unter de erschte 4 z sii, wer weiss. Aber zweitletschte isch trotz allem zwenig.


    ok, aber die beide sache hanged ja au zäme: d.h. wänn nöd jede vollgas git, dänn verhebed meistens au s'Konzept nöd. aber häsch scho rächt: vo beidem hät mer eigentlich underem Finger nüt chöne erkänne.

    Zitat von ZüriBueb


    De Fischer hät mir trotz de Krise eigetli rächt guet passt, ihn dur de Fischer z ersetze, isch en Fehler gsi. Mal luege, wie ers bi Thun macht.


    nimmt mi wunder, ob/was er in Thun erreicht: als fcz Ikone hät er als Trainer e spezielli Situation gha.

    Zitat von ZüriBueb


    Wämmer de richtig Nachfolger findt vom Fringer, chamer mit genau dere Mannschaft durchus e ordentlichi Rückrundi spiele. Ok, vilicht bruchts 1 oder 2 Spieler meh. Aber ich bin kän Fan devo, dauernd alles umzkrämple. Das gilt bsunders au bim ZSC, wänn nach jedere Niederlag noii Spieler gforderet werded.

    wer isch scho uf em CH-märt, wo i letschter Ziet öppis bewegt hät und nöd scho mit em Canapé verkracht isch?
    Am Roli sin Vorschlag wär wahrschinlich guet: 1-2 erfahreni Spieler, wo d'Mannschaft chönd mitriessä wänns nöd lauft. Nur so chunsch vom aktuelle Platz weg und suscht bliebsch döt oder spielsch bald i de Barrage...

    Aber so wie's isch, isch es (für mich) wuuunderbar: solang ihr echli hinder eus umedümpled & mir d'Spiel gäge eu gwünned (egal mit wievielne penalties), solang dörf de canapé gern nochli umewurschtle und vo sine (cl-)tröim verzellä :mrgreen:

    isch scho so, nur find ich lustig, dass de schwiizer seit: nei, sind zviel spiel & de streit mit em richtige argument chunt, dass sie i de nhl viel meh spieled...

    uf jedefall rächnet de leueberger nöd demit, dass d'nhl saison no duregfüehrt wird!

    scho komisch, statt no die letschte paar Wuche d'Chance packe und sich einige, wirds ja wohl no viel schlimmer?
    schad, ich han gmeint, da seged Lüüt debie wo öppis studiered, aber das schient nöd de Fall z'sie...

    Nur häsch bi de Junge immer s'Risiko, dass sie nöd konstant spieled, d.h. dass d'Leistig starch schwankt... und ob das guet isch im Abstiegskampf?!?
    Eusi sind ja au nur dank de bekannte Gschichte d'obe bliebe und die werdet sich i dem Jahr bestimmt nüme wiederhole!

    Btw. was verstahsch du mit "ohni mit de vorhandene Spieler richtig gschaffed z'ha"?
    Bin de Meinig, dass jedä Trainer mit allne vorhandene Spieler so schaffed, wie er's für richtig halted...
    Klar, nöd all setzed uf viel Jungi, wännd das demit meinsch. Aber wie obe scho gschriebe, birgt das natürlich es gwüsses Risiko; erst rächt, wänn mer no d'Tabälle ahlueged.

    Zitat von Eggi

    Das mit Blindi sehe ich auch so... wobei er mir die letzten paar Spiele nicht schlecht gefallen hat, viel besser als vor der Verletzungspause auf jeden Fall. Und sowieso, reisende soll man nicht aufhalten. Bin der Meinung wenn jemand weg will dann soll er gehen... Wenn jemand das Gefühl hat er sei woanders besser aufgehoben dann soll man ihn in diesem Glauben lassen

    Gsehni genau glich!
    Nur isch dänn bald mal d'Frag, wen mir alles no i de Verteidigung chönd ufstelle?
    Euse Usländer wird gliebt, de Blindi allefalls weg, de Segi wird au nüme jünger (wänn er die aktuell Leistig chan halte, dörf er vo mir us au no 10 Jahr bliebe): wär für nöchst Jahr sicher mal de Schwerpunkt uf d'Verteidigung z'legge...

    und morn isch no de 12.12.12, d.h. mir chönd gspannt beobachte, was de gross Kanton entscheidet...

    da häts no interessanti Text, vor allem s'Antragspaket 1:
    http://www.bundesliga.de/de/liga/news/2012/0000231830.php
    http://static.bundesliga.de/media/native/a…016_-_final.pdf

    da frög ich mich halt scho: hät das Buech überhaupt öpper gläse?
    ok, ich han au nonig alles gläse, aber wänn ich die paar Zielä ahluege, dänn gsehni nüt vo Ganzkörperkontrollen, im gägeteil. Oder laht de Text eifach (z')viel Spielruhm zue, dass d'Fans sich degäge wehred?

    "Zu dem für die Besucher eines Fußballspiels – seien es Fans des Heimvereins oder seien es Fans des Gastvereins – positiven Stadionerlebnis gehört einerseits, die organisatorischen und infrastrukturellen Rahmenbedingungen und die Abläufe im Stadion so zu planen und auszugestalten,
    • dass Zuschauer sicher und zügig in das Stadion und zu ihren Plätzen gelangen;
    dass erforderliche Kontrollen im Interesse aller Besucher sicher, ohne unnötige Verzögerung, zumutbar und angemessen, d.h. verhältnismäßig, unter Wahrung der Persönlichkeitsrechte und sorgfältig, durchgeführt werden, um Gefährdungen von Zuschauern, Spielern und operativ Verantwortlichen vorzubeugen und möglichst zu vermeiden; und
    • dass sich Zuschauer überall im Stadion sicher fühlen können"

    am schönsten wäre es, wenn sie den Durchbruch auch gleich bei uns schaffen würden und nicht den "Umweg" via Daffos oder so gehen müssen!
    aber Junge mit viel Talent wagen heute wohl eher das Abenteuer in USA/CAN, statt es hier zu versuchen. Was ich, im Vergleich zum Fussball, eigentlich auch gut finde. Meiner Meinung nach können sie in diesen Juniorenligen mehr profitieren, als bei uns....