bisher nicht, aber lassen wir doch den jungen die zeit/chance sich zu entwickeln.
ein cunti zbsp kann sicher mal den unterschied ausmachen, was man immer wieder sieht...
Beiträge von larlf
-
-
wänn das so isch: wie wännd die jemals zunere einigung cho???
-
Da stellt sich die Frage: ist man stur, nur weil man nicht in allen Punkten klein beigeben möchte? (edit: meiner Meinung nach, haben die Spieler auch diverse Eingeständnisse gemacht)
Schlussendlich haben die Besitzer die Verträge abgeschlossen und sollten genug Erfahrung mit Geld haben, um zu wissen, dass man nur das ausgibt, was man auch einnimmt???
Aber solange die Spieler nur dann Geld erhalten, wenn auch gespielt wird, können die Besitzer eigentlich machen was sie wollen...
-
Zum 30-jährigen Bühnenjubiläum zeigt das Erste am Samstag (23:40 Uhr) die Doku „Nichts als die Wahrheit – 30 Jahre Die Toten Hosen.“
-
klar, aber deadline (zum die ganz sasion striechä) isch ja chum scho die wuche: han gmeint, die segi ändi jan... (und am Brunner dörf mer sicher au sust jederziet en Tritt in Arsch geh

-
Die wännd halt au die lukrative Wiehnachtsspiel durefüehre und wänn scho mal kei schlächti Neuigkeite usere Besprächig cho sind, isch das quasi grad als "Einigung" ufbauscht worde! Dass sich d'Owners grad nachher träffed isch ja keis Gheimnis, drum händ wohl die meiste uf das spekuliert/ghofft (dass grad de Saisonbeginn bekannt geh wird)
Ich blieb bi minere Meinig/Hoffnig:
Sie sölled sich vo mir us jetzt no d'Ziet lah zum das usfüerlich diskutierä und chönd dänn Mitti/Ändi Jan. mit de Saison afange.
So chönds däne no d'Fästtäg und mir no paar Spiel mit de Gäst gnüüsse und am Schluss werdet glich mir wieder Meister
-
en gc fred wär doch gar nöd lustig, würed ja eh nur 2-3 lüüt schriebe. drum lieber bitz da mitläse/kommentiere/provozierä: das macht doch d'rivaltität erst us. jetzt sowieso, wo de normalzuestand i de tabälle wieder hergstellt isch
wär ja langwielig, wänn jede für sich wür schriebä (das chan mer ja dänn au im fcz oder gc forum mache, wänn mer s'bedürfnis denah hät). -
Hät Spass gmacht!
-
-
Fein, das chunt guet: mir dörfed de Brown no bis ändi Dez. gnüüsse & die andere Mannschafte händ no bitzeli Ziit, zum s'Angstbisi tröchne, bis d'PO ohni Lockout'er afanged

-
morn eifach vor d'halle go luege?
wänns morn schön schneit, chömed chum soo viel vor d'halle?!?momentan häts au no paar zu fast "normale" priese im ricardo.
bin au grad am überlegge, welli taktik dass ich wähle...
-
Zitat von Mac
Bi mir uf em mac book lauft Swisscom TV Air nur unter Safari zfriedestellend! Alli andere Browser rukled. Und wie häsch s'Problem glöst? Viellicht git das Ahaltspünkt für anderi Problemlösige.häsch die neust version vo Silverlight?
(die alte versione sind sogar i de add-ons blocklist vo firefox, wills performance problem gha händ)d'lösig i mim fall isch eifach:
im neuste firefox muesch cookies akzeptierä, suscht laufts nöd.
d.h. ohni cookies chunsch nur bis zum blaue screen, mit em swisscom logo druf & döt loopeds ändlos (wännd z.bsp. "niemals chronik anlegen" gwählt häsch)git es swisscom support forum und en swisscom chat, evtl. findsch döt no wieteri infos...
-
Danke Reto, für Dini Hilf: scho mal dra dänkt en PC Support ufz'mache?
Han s'Problem doch no chöne löse, au ohni Chrome... -
Öpper anders wo Problem hät mit Firefox SC TV Air z'luege?
Im IE oder Chrome funktionierts ohni Problem, aber mit Version 17.0.1 vom FF bliebt de Seich (sit de neuste Version) bim Logo hange...
-
Zitat von Larry
cool, "In Abwesenheit von Gary Bettman und Don Fehr", ich hoffe mal, dass es ohni die gaht und sie Afangs Jan. d'Saison ahkündet

weiss mer gnauers, was alles jetzt no alles s'Problem isch?
Minere Meinig nah, wäred d'Spieler ja uf s'letschte Agebot iegange, solang die aktuelle Verträg no respektiert würdet.
Oder han ich das falsch in Erinnerig?Falls dem so isch, wärs doch schnäll gmacht:
Spieler chömed mit Lohn entgäge & d'Besitzer respekt. die aktuelle Verträg -> Verlürer isch de Bettman & Fehr und mir werdet Meischter
-
drum wännd mir de crosby: sandro machsch mal en spändeufruef uf fb?
wär doch easy: d'lüüt säged, wieviel sie spände würed & wänn im jan. d'nhl abgseit wird, chömmer iezahle & en kolleg vom walti übernimmt no s'sackgäld vom crosby
& *tröim* -
Das wär doch e möglichkeit für crowdfunding:
zsc lions hät knapp 20'000 like uf fb, wänn jede nur scho 50.- geh wür, wär mal d'mio für d'versicherig zahlt
-
Zitat von Sbornaja
Wie wäre es mit Beni Plüss als evtl. T.Bo Ersatz falls dieser nicht gehalten werden kann?
Natürlich nur falls T.Bo gehen würde.
gaht gar nöd! "Bisherige Clubs: Niederhasli"
(quelle: http://www.hockeyfans.ch/spieler/detail/benny_pluess) -
Logisch wird nüt gah und wäg em Liebli-Chlau allei, wür ich ehrlich gseit au niemer sueche/identifizierä. (Das dörf de Fetscherin quasi als "Lehrgäld" verbueche)
Ich frög mich glich no, ob/wieviel Lüüt dass es git, wo wäg dem Seich jetzt Angst händ mit de Familie/Chind go s'Spiel luege und drum dihei bliebed? -
ich gsehn s'Problem ächt nöd: wieso söll das GC nöd i de Stadt mache und wieso söll au de FcZ das nur uf dene 2 Plätz mache?
Die 2 Verein sind doch scho sit paar Jahr i dere Stadt dihei, au wänn jetzt halt s'Trainingszentrum in Niederhasli oder Schwamendingen/Brunau isch...no öppis zum "sportliche" (oder halt i die richtig):
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/15769147