Beiträge von larlf

    Zitat von Reto

    Eifach gseit, wänn die gröschte Chind erscht sächsi sind, aber als Eltere muess mer eifach luege, dass mer d'Chind so ane bringt, dass nöd de ganz Scheiss müend mitmache.

    Ich han bi dem Thema e extrem altmodischi Meinig und schtosse uf vill Chopfschüttle, aber das wird eini vo de wichtige Ufgabe vo Eltere, in Zuekunft z'tschägge, was mit de neue Technik möglich isch und was wie muess sinnvoll und im Mass benützt werde.

    Die Generation wo jetzt Teenager hät, hät's schwer momentan, will villi devo rein gar nüt i dem Schtil i de eigene Jugend sälber miterläbt händ.

    Wenigstens bin ich nöd de einzig, wo die aktuelle "Mödeli" vo gwüssne Elterä nöd verstaht :mrgreen:

    Klar gits de Gruppedruck etc., aber bin immerno de Meinig, dass mer sich i de Jugend mit andere Sache chan beschäftige als nur mit em Telefon.
    Aber das lieht minere Meinig nah halt nöd nur a de Chind, sondern ebe au a de Elterä, ob & wie sie sich drum kümmered...

    Naja, egal: ich hol jetzt mini 3 jährig Tochter vom änglische Früehchindsgi ab & bring sie in Mandarin Unterricht und wänn sie nachher nonig ruhig isch, dänn chan sie ja nochli s'ipad neh, nöd dass ich mich no mit ihre muen beschäftige. schliesslich muen ich mich ja no um mini karrierä & hobbys kümmere :spinneli:

    Wänn mir scho bim Thema Natel-Abo sind: ich finde die neue Swisscom Natel Abo's irgendwie chrank, was de Grundpries betrifft!

    Mini durchschnittsrächnig lieht momentan bi 60.- / Monet -> für das gits neu grad mal s'langsamschte Abo.
    Verstahni irgendwie nöd...

    Hani öppis überseh oder wieso sind die Dinger so Schweineteuer?

    Die Frage ist halt auch: welche Talente (z.bsp) aus Asien/Afrika möchten noch in die Schweiz kommen?
    Vor allem die grossen Talente aus Asien gehen ja schon mit 18-20 Jahren in die BL oder auf die Insel, da erhältst Du in der Schweiz nur noch die "Auslaufmodelle".

    Ansonsten muss halt alles stimmen, damit aus einigen "no name" Transfers sich eine Spitzenmannschaft ergibt, das ist nicht jedes Jahr möglich.
    Aber ich gebe Dir schon recht, dass es viel mehr Spass macht einer (jungen, gewillten) Mannschaft beim kämpfen zuzuschauen, als einem überbezahlten Magnin...

    so en Schwachsinn, häsch dänn du das nöd mitbecho???

    Es isch scho lang bekannt, dass all nur wäg de guetä Stimmig bim Waldklub sind, und wäge gar nüt anderem!!!
    ...und jetzt chunsch Du und seisch, er heg sich i de Wohlfühltruppe nöd sehr wohl gfüehlt? das wär sicher en herbä Schlag für d'Waldbuebe. (gaht also gar nöd :mrgreen: )

    je nachdem lohnt sich de verglich vo de wettabühter, da wär interwetten:

    Basel 1,45

    Sion 7,00

    Young Boys Bern 8,00

    FC Zürich 14,00

    Luzern 14,00

    FC Servette Genf 25,00

    FC Thun 50,00

    Grasshoppers Zürich 50,00

    St.Gallen 50,00

    FC Lausanne Sport 100,00

    Zitat von Larry


    Spiel isch guet!

    Das isch so e Bewegisüebig wie s NHL All Star Game, das würdi au nie go luege!

    Nei für so en Seich würdi nie en Stutz zahle!

    Ja klar wirds "All Star Game" mässig sie, aber genau das git ja de Spieler au d'Möglichkeit Trickli etc. z'mache, wo mer suscht nöd so hüfig wür gseh.

    Mit 39.- für de tüürschti Platz gahts no und es isch ja au Charity, aber ebe: es sind d'Tüüfflüger und uf die hani momentan nöd würklich Lust.

    d'gastmannschaft wärs sicher wert, aber zerscht muen mal es grosses hindernis überwunde werde: im wald es spiel go luege?!?

    wenigstens söll kei gäld für de GayD abzwackt werde, aber das weiss mer hüt ja sowieso erst bim nöchste präsi :floet:

    Ich hoffe mal, dass au de Satz nöd stimmt:
    "Im Vergleich zu Bob Hartley ist er eher ein sanfter Ausbildner und hat einen guten Ruf als Integrationsfigur mit einer Neigung, «politisch» zu coachen - indem er den vermeintlichen Leitwölfen viel Auslauf gibt."

    meine Meinung: endlich hat der gayD sein Spielzeug & damit möchte er demnächst Meister werden und sich dafür feiern lassen!

    ich gehe davon aus, dass die Klötis das durchmachen, was bei uns war, als Walti eingestiegen ist... Es wird bestimmt einige geben, die dem Klub den Rücken zudrehen werden, aber für die hat gayD sicher noch 2-3 seiner "Kollegen", die das finanziell ausgleichen.
    Ich wäre für den Slogan: "Cüplihockey im Wald - gespielt von der Wohlfühltruppe" (sponsored by gayD)

    gestern war fast die ganze deutsche Mannschaft ein Ausfall, was meiner Meinung nach auch mit der Aufstellung/Taktik zu tun hat.
    Klose/Reus wären wohl besser von Anfang an gekommen, aber nach dem Spiel ist man immer schlauer...

    ich nimm au mal ah, dass de Fetscherin "hinedure" no öppis übercho wird, suscht hett er doch sicher es Problem, wänn er ja en grosse Teil vo sim Vermöge inegsteckt hät.

    aber ehrlich gseit, wänn ich d'Kommentär dezue läse, Tubeli-Fans ghöre und gsehn was im Wald alles gänderet worde isch (oder ebe au nöd), dänn gits bi mir nur öppis "positivs" us dere Gschicht: ich fange langsam aber sicher wieder ah die Vollpföschte z'hasse!!!

    Ich han am Afang au gfunde, dass mer die nöd unbedingt sött undergah lah, aber das mit entsprächende Massnahme.
    Aber nöd eso, dass zwar de Milliardär iestiegt aber nur under de Bedingig, dass s'Fuessvolk au mitblüeted und nachher wird e Mannschaft zämegstellt, wo nöd viel weniger als vorher verdient.