Zitat von RetoEifach gseit, wänn die gröschte Chind erscht sächsi sind, aber als Eltere muess mer eifach luege, dass mer d'Chind so ane bringt, dass nöd de ganz Scheiss müend mitmache.
Ich han bi dem Thema e extrem altmodischi Meinig und schtosse uf vill Chopfschüttle, aber das wird eini vo de wichtige Ufgabe vo Eltere, in Zuekunft z'tschägge, was mit de neue Technik möglich isch und was wie muess sinnvoll und im Mass benützt werde.
Die Generation wo jetzt Teenager hät, hät's schwer momentan, will villi devo rein gar nüt i dem Schtil i de eigene Jugend sälber miterläbt händ.
Wenigstens bin ich nöd de einzig, wo die aktuelle "Mödeli" vo gwüssne Elterä nöd verstaht ![]()
Klar gits de Gruppedruck etc., aber bin immerno de Meinig, dass mer sich i de Jugend mit andere Sache chan beschäftige als nur mit em Telefon.
Aber das lieht minere Meinig nah halt nöd nur a de Chind, sondern ebe au a de Elterä, ob & wie sie sich drum kümmered...
Naja, egal: ich hol jetzt mini 3 jährig Tochter vom änglische Früehchindsgi ab & bring sie in Mandarin Unterricht und wänn sie nachher nonig ruhig isch, dänn chan sie ja nochli s'ipad neh, nöd dass ich mich no mit ihre muen beschäftige. schliesslich muen ich mich ja no um mini karrierä & hobbys kümmere ![]()