Zitat von virus
wieso verteidigsch das immer? er hät en vertrag uf 3 jahr laufziit underschribe. grundsätzlich egal welle job dass ihm abotte wird. wänn am "easy" dä diräktor job abote wird, nimmt er dä ah, well er kein vertrag mit laufziit hät. so eifach isch das.
was schlussendlich passiert werdemer gseh, dass es e schwachi leischtig wär vo ihm, wänn er wür gah, find au ich. sonen 3 jahres vertrag isch ja schliessli für beid siite abgschlosse worde.
du seisch es richtig: was schlussändlich passiert, werde mer gseh...
mini meinig isch, dass egal ob de bob bliebt oder nöd, ich find ihn geil: dank ihm hämmer das jahr de meischter gholt!!!
häsch nöd im ernst s'gfühl, dass öpper wo en befristete vertrag hät, sich e hammer chance ohni wieteres entgah laht, nur wäg dem befr. vertrag?
wänn er de vertrag wett chünde, will er zumne andere ch-klub gah wett, dänn wäri au mega hässig uf ihn, aber wänn er e gueti chance i sim muetterland & somit de nhl überchunt: dänn gahni wahrsch. persönlich go bedanke & alles gueti wünsche!
und au wänn ich mich wiederhole: en vertrag isch höchstens da, damit mer bitz gäld überchunt, wänn er nöd ieghalte wird. für nüt anders...
vor allem im sport (aber au suscht): was bringt dir en mitarbeiter, wo nöd motiviert isch, will mer ihm e möglichi chance verbaut hät?
dänn hani lieber öpper, wo weniger guet, defür aber mit vollem iesatz debie isch...
aber lömmers & lueged eifach was de bob macht, ich tippe eh druf, dass er bliebt!