Beiträge von larlf

    Zitat von gringo

    d'Bruggewag in Stäfa

    WOW! Isch also würklich mega fein gsi!!! :wow:
    uf ei art no schad, dass sie döt kei dessert händ, aber ich wär glaubs platzt wänni no öppis gässe het...

    es lady cb (180g fleisch) & es normals (glaubs 240g fleisch) beid mit mega feiner & viel fülllig, dezue no 1 mal pommes & eimal country fries.
    das alles für 66.-, da chasch also nüme viel säge, usser: unbedingt probierä & am beschte no reservierä! (isch en chline spunte)

    Wieso? Wer das liest, de gseht, dass er nüt anders gmacht hät, als das wo er immer predigt hät:

    "Ich habe bei der Vertragsunterschrift Peter Zahner und Edgar Salis gesagt: Ja, ich akzeptiere den Zweijahresvertrag ohne Ausstiegsklausel. Aber wenn Calgary, Montréal oder Quebec mir einen Headcoach-Job anbieten, dann werde ich bereits nach einem Jahr gehen. Das ist so akzeptiert und für gut befunden worden."

    Aber isch halt wie vo vielne im Läbe praktiziert:
    statt de eignig Erfolg gnühsse tuet mer lieber die andere abe mache & sich über Sache beschwäre wo mer nur irgendwelchi Oberflächlichi Gschichtli/Grüchtli kännt...

    Zur Erinnerig:
    Mir sind Dank em Bob & allne andere wo dezue bietreit händ Meischter worde und de Bob hät nüt anders gmacht, als Sie's Wort ghalte!

    Zitat von gringo

    d'Bruggewag in Stäfa

    isch das so?
    ich säg jetzt nöd wie lang ich scho da wohne (& das nöd gwüsst han), aber ich glaub mir gönd am sunntig mal döt verbie :geil:


    Zitat von gringo

    s'Rauche vermiss i gar nüme, au wämmer vor allem nach eme Nachtigall-Bsuech schmöckt wie das Filet uf em heisse Stei :razz:

    imne normale Rest. wetti au kei Rauch meh ha, aber de Bierfalke & die im Dörfli känni us de Jugend halt nur mit Rauch :suff:

    bin glaubs die letschte 3-4 jahr nüme im bierfalke gsi, aber ich han d'cordon bleus & de spätzlitopf gliebt!
    aber 10.- für bielag, das isch scho grad z'viel :warnix:

    riifälder & bierfalke sind irgendwie eh nüme s'gliche, wie wo mer no hät dörfe drin rauche...
    au wänn ich eigentlich froh bin, wänni ohni rauch chan ässe: i die spünte hät de näbel ghört wie dazumals im tämpel

    Gemäss em Interview geschter hät de Bob ja scho einigi Kandidate vorgschlage! Drum tipp ich uf die 3: Krüger, Alatalo, Bob-Kandidat.

    Hoffe tueni uf en Bob-Kandidat & wünsch em Hartley viel Erfolg!

    Zitat von virus


    wieso verteidigsch das immer? er hät en vertrag uf 3 jahr laufziit underschribe. grundsätzlich egal welle job dass ihm abotte wird. wänn am "easy" dä diräktor job abote wird, nimmt er dä ah, well er kein vertrag mit laufziit hät. so eifach isch das.

    was schlussendlich passiert werdemer gseh, dass es e schwachi leischtig wär vo ihm, wänn er wür gah, find au ich. sonen 3 jahres vertrag isch ja schliessli für beid siite abgschlosse worde.

    du seisch es richtig: was schlussändlich passiert, werde mer gseh...

    mini meinig isch, dass egal ob de bob bliebt oder nöd, ich find ihn geil: dank ihm hämmer das jahr de meischter gholt!!!

    häsch nöd im ernst s'gfühl, dass öpper wo en befristete vertrag hät, sich e hammer chance ohni wieteres entgah laht, nur wäg dem befr. vertrag?
    wänn er de vertrag wett chünde, will er zumne andere ch-klub gah wett, dänn wäri au mega hässig uf ihn, aber wänn er e gueti chance i sim muetterland & somit de nhl überchunt: dänn gahni wahrsch. persönlich go bedanke & alles gueti wünsche!

    und au wänn ich mich wiederhole: en vertrag isch höchstens da, damit mer bitz gäld überchunt, wänn er nöd ieghalte wird. für nüt anders...
    vor allem im sport (aber au suscht): was bringt dir en mitarbeiter, wo nöd motiviert isch, will mer ihm e möglichi chance verbaut hät?
    dänn hani lieber öpper, wo weniger guet, defür aber mit vollem iesatz debie isch...

    aber lömmers & lueged eifach was de bob macht, ich tippe eh druf, dass er bliebt!

    Zitat von easy


    Trotzdem: Eine feste Abmachung, ein Versprechen oder wie in diesem Falle, einen Vertrag einzuhalten (egal ob schriftlich oder per Handschlag) ist eine Frage des Charakters. Wenn Hartley den ZSC verlässt, habe ich ihn massiv falsch eingeschätzt.

    Verstahn ich Dich richtig: Wänn Dir als Chef de Diräktor abotte wird, dänn lehnsch Du ab, will Du ja Charakter häsch und als Chef (& nöd als Diräktor) ahgstellt worde bisch?

    Ääähm, sorry: (so ziemlich) jedä wo sich chan (vermeintlich) verbessäre & wieterentwicklä nimmt so es Agebot ah...
    Und vomne Schwiizer Cheftrainer zumne NHL Cheftrainer isch halt nunmal quasi wie e Beförderig.

    äähm, aber de gueti herr wird ja wohl au es bitzeli batzeli verdient ha, i sinere ziet als spieler...
    klar nöd grad mio., aber er wird hoffentlich glich öppis uf de siete ha.

    d'frag isch für mich eher: wo chunt er, als fcz-kultfigur, bald wieder en bezahlte job über?

    er hät sälber es jahr lang das vorgläbt, wo er vo de spieler verlangt: also nüt unmänschlichs!!!

    zudem wird er sicher nöd bim erst beste aagebot gah, sondern nur wänns für ihn würklich öppis speziells isch. (mini meinig, suscht wäri natürlich au bitzeli enttüscht wänns andersch wär)
    aber die für mich wichtigst frag: häts jemals im sport öppis (positivs) bracht, wänn mer öpper nöd gah laht, wo gah wett?!?

    hützutag sind d'verträg im sport genau dazu da, e ablösesumme/entschädigung überz'cho und nöd zum ieghalte werde... (finds nöd guet, aber isch so)

    irgendwie chöntsch du glaubs diktator werde....

    ich glaub, mir wäred sogar befugt de bob grad verschüsse z'lah oder an :galgen: , wänn er nur scho de gedanke a d'nhl hät :spinneli:

    Eben, das meinte ich doch:
    Wenn die Schulden von den Ausländern bezahlt werden, dann hat Kloten diesen Posten nicht mehr drin (sofern die Spieler den Betrag ans eigene Bein streichen und nicht zurückfordern)

    Falls es noch andere Abgaben als die Quellensteuer sind, die geschuldet werden, dann würden sicher auch die CH-Spieler was zahlen & somit könnte ein schöner Betrag zusammen kommen. (Sprich bei AHV, etc)

    Die (Ausl.)Spieler müssen ja z.Teil sowieso Nachzahlungen machen, wenn die Angaben stimmen, somit können sie ja mit der sogenannten "Sammel-/Rettungsaktion" diese begleichen: wäre sicher ein grösserer Betrag...
    Evtl. kommt ja auch Lehman doch noch, wenn die Schulden nur noch die Hälfte wären?