Beiträge von larlf

    Zitat von virus


    GC fan? merkt mer suscht also scho im erste satz.

    yups, aber das söll ja nöd s'Problem sie (d.h. isch es allefalls scho für paar da ine, das weiss ich nöd, aber ich bin mittlerwiele so tolerant, dass au en andere fan sini meinig dörf säge ;) -> siehe Moro wo d'Entscheidig söll träffe....

    was ich demit han wellä säge:
    ich finde die aktuell Situation under de sogenannte "Fans" scheisse. Ich verstahn nöd, wie mer andere so derb chan z'leid tue, dass de evtl. für de rescht vom Läbe gschädigt isch!

    Aber da schlüss ich mich vielne Ussage ah & säge halt au "das isch nöd es Fuessball Problem, sondern es allgemeins", wobi die Ussag s'Ganze no "verschlimmeret".
    Wänns nämlich nur paar komischi wäred, wo nöd wüssed wie mer mitenand umgaht, dänn chönt mer die ja ahpacke... aber leider sinds hüt gaaanz viel wo kei Respekt meh vor andere (Läbe) händ und das findi eigentlich no schlimmer.

    Zitat von Eggi

    ... was sich der Blick leistet ist jenseits von Gut und Böse...

    http://www.tagesanzeiger.ch/zuerich/region…/story/30907747

    au wänns de Blick-Arsch e «harte, aber faire Berichterstattung» findet:
    sie händ jetzt mal sälber dörfe merke, wie scheisse dass es isch, wänn mer i de Öffentlichkeit de Tubel isch...

    info: es isch nöd so, dass ich die Kampagne super guet finde, d.h. ich finde vor allem s'Usmass grad chli derb:
    vo mir us hett es Plakat glanged, aber no Flyer bi de Schuel(weg) vo de Chind verteile, das findi def. zviel & Drohige müend ja au nöd unbedingt sie.
    (aber so wie mer in Wald rüeft, chunts halt meischtens zrugg....)

    Zitat von Reto


    Und sonst, kommen halt alle schon angetrunken ans Spiel, die's den Alk fürs Hockey brauchen...

    genau das isch doch s'Problem: d'Lüüt findet immer en Weg, zum so es dämlichs Verbot umgah!

    vo mir us dörfted au wieder all im Foyer rauche, will:
    ob ich dine im ändlose-Rauch-Durchzug stahn oder grad bi de Raucher sälber, das macht nöd würklich en Underschied!!! ...usser, dass ich keis Risiko uf e vercheltig han, wänn d'Türe zue bliebed...

    Zitat von virus


    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/axpo_sup…/story/23022175

    [...]GC-Fans hatten die gegnerischen Anhänger vor dem Petardenwurf provoziert, indem sie verschmierte FCZ-Fahnen in die Höhe hielten und anzündeten. Darauf stürmten rund 50 vermummte FCZ-Anhänger aus der Südkurve in den Sektor der Grasshoppers. Die Petarde, die von der Osttribüne hinüber geworfen wurde, verschlimmerte die Situation weiter.[...]

    ja klar und gc hät sogar no fuessball gspielt uf em fäld: das hät sicher au dezue bietreit!!!

    sorry, gc hät sicher au sin ahteil am ganze (aber ich gsehn de eher i de organisatorische sicht) aber de mit de fahne wirdi nie chöne ernst neh!
    au wänn das de chind ihri liebschte spielzüüg sind: es rächtfertigt nöd, dass mer wäg dem so scheisse macht & mänscheläbe gfördet.
    wänns für sie so schlimm isch, dänn sölleds vo mir us vom stadiondach abegumpe, aber bitte uf de richtige siete & nöd so, dass sie öpper demit gfördet...

    ich hett zwar au gern, dass gc die 3 pünkt überchunt (will's gfüert händ), aber 0-0 & 0pkt fändi am gerächtischte & es setzt es ganz chlises zeiche.

    100k ist grad ein wenig viel, realistischerweise könnte man von 20-50k sprechen, je nachdem wie alt der spieler ist & wie nötig er das geld hat...

    aber bei einem mehrjährigen vertrag auf 100k pro jahr verzichten? denke ich auch nicht!

    Zitat von snowcat


    alles gut und recht!

    der denkfehler ist einfach der, dass so nur der verantsalter der party und mit ihm die 95% wohlerzogenen und sich gut aufführenden partygäste bestraft werden, während die querulanten sich einen ins fäustchen lachen und irgendwo eine andere party finden um sich auszutoben. und das kann und darf nicht die lösung sein!


    gruess roli c.

    nur ist das leider genau das problem (in der schweiz): alles was nicht 100% gut ist, wird halt einfach verboten!

    der mensch muss von gesetzes wegen erzogen werden, ansonsten macht er ja nur scheisse... :suff:

    in 20 jahren wird dir vorgeschrieben, wann, wie, wie lange & mit wem du den darm entleeren darfst & wieviele ml alk man trinken darf... (aber bestimmt nur in 100km entfernten, abgeschotteten festungen!!!)

    wieso söll er nöd bis ändi jahr bliebe?

    usländer-lizänz isch doch sowieso scho für ihn verbrucht worde, also macht das doch au nüt meh us.
    nach em motto: nützt nüt, so schadets nöd. oder so ähnlich...

    ihr chönds suscht au am tschowi säge...

    am beschtä söll er sin doppelgänger mal an match mitneh: das wär sicher no luschtig, wänn de fischer bi eus de speaker mache wür :nick:

    wobi: solangs hüt abig bi dem punkt bliebt, da dörft de ursli sicher nochli uf sim poschte bliebe....

    Thomi: häsch du uf em ipad kei verzögerige? (bim Spielstart, dass es Game nöd vo Afang ah döt isch oder nomal muesch uslogge, bevor de Livestream chasch luege)

    btw. han letschti mal es Game welle luege & dänn isch es nöd zeiged worde: all Game sind daher leider nöd möglich, aber Gamecenter isch def. besser als espn...

    DAS findi en mega vorteil: dass chasch d'sändige ufneh & luege wännd wettsch.
    ok, das hät mer früener ja au chöne, aber hüt isch es halt no bequemer & vor allem muesch nöd immer angst ha, dass us versehä öppis alts überspielt wird...

    Zitat von Larry


    Aber ebe: Das häd mer relativ schnäll gseh, finds nüme luschtig.

    das isch scho so: meischtens hät mer die sache rel. schnäll gseh & luegeds nüme...

    was ich uf jedefall gmerkt han: de tv fehlt mir überhaupt nöd, wänni länger nöd luege:
    aber das hät wohl au mit em alter ztue, schliesslich känni (fascht) all seriä vo früenher.

    zudem gits no verschiedeni bedürfnis:
    entweder eifach nur chli abschalte & dänn chans locker au mal schrott sie wo lauft oder dänn luegi bewusst tv (mit doku oder live sport...)

    Zitat von sloggi


    ...ich frag mich auch immer, wer schaut denn überhaupt so etwas.

    also mängisch chan die dümmscht sändig, so dumm sie, dass sie scho wieder luschtig isch...
    sit emne Zietli lueg ich nur no sehr wenig tv, usser sport, aber ab & zue, i gwüsse zueständ, isch sone dsds idiote sändig eifach nur zum ablache!!
    ....ok, mini frau teilt die meinig nöd mit mir, aber das macht sie ja au scho bi monty python nöd ;)

    hehe, vo dem hani au mal ghört, aber vo mir us dörfeds eifach wieder so schriebe wie früener (es bitz besser recherchiert & es bitz weniger fehler) & dänn wärs für mich wieder ok.
    aber das wo momentan gmacht wird, da weiss ich nöd, wieso's defür e usbildig brucht: surfe & i forene läse & copy/paste langed ja anschienend.

    Das chunt ebe no dezue: mittlerwielä isch jedi "Zietig" (blick, 20min) schlimmer als e Tagesschau & das obwohl döt jede Abig über irgendwelchi Sälbstzerstörer berichtet wird...

    Wieso muen ich i denä Bletter x Bilder vo Tote & Unfallopfer drin ha?
    Verstahn die Entwicklig nöd würklich (ok, es isch wie überall, aber das findi au nöd toll): schnäller, billiger & nach mir die Sintflut :warnix: