Zitat von virusals trainer, sportchef, scout usw. isch es aber sicher interessanter und ufschlussrichter, wänn mer meh hät, als nume die statistike wos bisher git. das chamer glaub ich guet miteme chauf vergliche z.b. vomene fernseh.
zersch e mal verglich ich alli technische date mitenand, je meh date desto besser und ich verglich vor allem all die date wo mir wichtig sind, aschprüch sind ja verschide. ohni die, chani nöd vergliche und chan mir keis bild mache. zum schluss lueg ich dänn no gwüssi bewertige ah, vo dene fernseh wo mich dur d'agabe vo dä date am meischte überzügt händ (das isch dänn wohl öppe das 80/20 verhältnis, wo du i dim blog beschribsch).
Im (profi) Fuessball lauft das quasi im Hindergrund ab: einersiets gits Firmene wo jedes Spiel ufzeichned & vo software uswertä lönd & je nachdem au grad zämeschnitt mached-> z.bsp. zum en nöchste Gägner analysierä...
und für d'Sportchefs, Scouts, etc gits au d'Bewerbigsvideos und natürlich unzähligi freischaffendi Scouts i de jewieligä Länder, bevor mer dänn die eigne Scouts los schickt.