Beiträge von larlf

    Zitat von virus

    als trainer, sportchef, scout usw. isch es aber sicher interessanter und ufschlussrichter, wänn mer meh hät, als nume die statistike wos bisher git. das chamer glaub ich guet miteme chauf vergliche z.b. vomene fernseh.
    zersch e mal verglich ich alli technische date mitenand, je meh date desto besser und ich verglich vor allem all die date wo mir wichtig sind, aschprüch sind ja verschide. ohni die, chani nöd vergliche und chan mir keis bild mache. zum schluss lueg ich dänn no gwüssi bewertige ah, vo dene fernseh wo mich dur d'agabe vo dä date am meischte überzügt händ (das isch dänn wohl öppe das 80/20 verhältnis, wo du i dim blog beschribsch).

    Im (profi) Fuessball lauft das quasi im Hindergrund ab: einersiets gits Firmene wo jedes Spiel ufzeichned & vo software uswertä lönd & je nachdem au grad zämeschnitt mached-> z.bsp. zum en nöchste Gägner analysierä...
    und für d'Sportchefs, Scouts, etc gits au d'Bewerbigsvideos und natürlich unzähligi freischaffendi Scouts i de jewieligä Länder, bevor mer dänn die eigne Scouts los schickt.

    da ich de tag erscht jetzt chan nahläse:
    wieso ärgered mir eus eigentlich über de rvarsch und s'taktische gejammere vom abc?
    statt eus wieterhin eifach über die bisherig leischtig vo eusne z'freuä?!?

    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/hockey/E…/story/18632455

    beträffend stimmig: s'2te drittel isch ja nöd würklich toll gsi, oder han ich öppis verpasst?
    ok, evtl. vergliche mit de quali, aber ich han glich nöd verstande, wieso's so ruhig isch: schliesslich hämmer 2-1 gfüehrt!!!

    Zitat von Brave New World

    Wenigstens einen Heimsieg für ein weiteres Heimspiel und ein bisschen trinken.

    nüt isch: i 4 spiel die serie beände & nöd au nur de chlinschti funke hoffnig ufcho lah!

    z'trinke gits bi eus au gnueg (im gägesatz zum food, wo meischtens i de zweite pause scho weg isch) :kotz:

    Zitat von Reto

    Swisscom TV Air oder wie?

    mer chan s'streaming au so iestellä, dass nur gwüssi user/ip's chönd luege. mit de richtige sw chasch somit ganz eifach e "privati überträgig" mache. :floet:

    zrugg zum eigentliche thema:
    mir wär no fasch lieber, wänn de rvarsch handicapiert (& drum schwächer) spielt als gar nöd.
    wänn er gar nöd spielt, wird de abc scho luege, dass de rest vom team das mit iesatz kompensiert!

    wieso müend mir eus eigentlich all jahr 50 langwieligi spiel ahtue?

    äändlich gahts wieder um öppis und eusi händ d'schiebä vorbildlich ine-kämpft: hät zwar nervä brucht, aber weniger als au scho!

    ziet für en zwüsche- :applaus:

    ich bin glicher meinig wie anderi au und zwar, dass es nur bi ussergwöhnliche situatione zu muskelkater chan cho.
    das us eigner erfahrig, zwar nöd als profi:
    aber d'usgangslag isch ja eigentlich die glich, halt eifach uf emne andere niveau... d.h. wer uf sim level regelmässig trainiert, fit isch & spielt, de hät au kein muskelkater.

    hät de ursli nonig gantwortet? es ganzes board wartet druf :nick:

    Zitat von Larry

    «Hoffentlich sind die Eishockeygötter nun im Playoff ZSC-Fans.»

    Und was ist das Rezept gegen Davos? Seger sagt: «Wir müssen solid defensiv spielen, ihre Verteidiger unter Druck setzen, viel schiessen, Verkehr vor Genoni produzieren und der Strafbank fernbleiben.»

    irgendwie fehlt mir da no d'Ussag, dass euses Powerplay mal eis werde sötti: suscht simmer sehr schnäll i de Summerferiä :shock:

    d'Frag isch: zehled müedi Bei auscho dezue?

    Ich chan dir sicher mal en aktuelle Goalie (aber das sind ja Spinner & kei Fuessballer) fröge oder au suscht anderi Lüüt (ex-Spieler & en aktuelle Trainer wo no vor paar Jahr sälber gspielt hät), aber erst im März/April, wänn euses Training wieder afangt... langed das?

    was die 4 bulle döt so "verlore" hetted sölle, das dörf sich de iesatzleiter ja au mal fröge!
    chönt mir vorstellä, dass das i andere länder entsprächend andersch use cho wär..., so gseh händs ja no glück gha, dass sie nöd uf ihrem grosse grill glandet sind... :floet:

    hani en fred verpasst oder isch hüt match gsi?

    gseht denah us, als ob d'stromer & d'böck mit ihrem rang / gägner z'friedä sind: wänni die hütige resultat ahluege...

    ich hoffe, dass eusne de chnopf ufgaht & de adc defür "bestrafed": entweder 4 spiel oder mir werdet Meister! :suff:

    wer unbedingt tickets hät wellä, de hät sich für paar $ chöne registrierä & hät defür im vvk tickets chöne chaufe. und anschienend häts ja hüt au spöter no paar bim ticketcorner gha!
    mich hät vielmeh gnervt, dass wänn ich de ticketcorner hotline ahlüüte, dass ich mir dänn ca. 20-30sek lang muen ihri werbig für apps ahlose & defür 1.19min zahle (chum isch das verbie gsi, häts 2-3 mal glüüte & nachher bisch usegheit!) klar nur en chline betrag, finds aber glich denäbed...

    Wännd luegsch welli Spieler im Fokus sind, d.h. vor allem ihres Alter: dänn wür de Favre grad no meh in Frag cho...
    -> de Rest vo de Saison chasch au mit emne andere überbrücke, aber ich chan mir nöd vorstelle, dass de Jupp früehzitig gange wird!

    also ich finde, er hät seeeeehr viel wichtigi, interessanti und vor allem neui erkänntnis i sim bricht!!!!

    z.bsp. de: "Den rollenden Einsatz von vier Linien, der in Europa längst die Regel ist, kennen die Islanders nicht."
    oder wie er en ganze absatz lang de Sysyphus beschriebt...
    oder s'überlastete Stromnetz!

    ....wieter hani au nüme möge läse: irgendwie hät de mah vom Ishockey glaubs würklich no weniger Ahnig als ich, aber viiiel meh Fanta-Sie!

    Zitat von Caro

    wo, ussert uf ebookers oder swoodoo, find ich die günschtigschte flüg uf ny?

    checkfelix.com -> chasch ageh, über welli suechmaschine er söll gah luege (ebookers, expedia.de, seat24.de und no paar meh)

    Zitat von Champs-de-Mars

    Ich habe sie vor 4 Jahren in Dübendorf (fast) gesehen. Ganz ehrlich, ich habe selten schlechtere bzw. stimmungslosere Grosskonzerte gesehen. 2h Musikeinheitsbrei im "moderenen" Stil. Die wenigen alten Hits wurden komplett umarrangiert und vergewaltigt, sodass vom einstigen Flair nichts mehr übrig geblieben war.

    Ich hoffe für alle Wiederholungstäter im Letzigrund, dass dieses Konzert besser ausfallen wird.

    Ich bin nöd in Dübi gsi, defür im 2006 in Hannover und d'Stimmig guet gsi & s'Konzert au. Mal überrasche lah, wie's im Letzi wird...
    Zudem lueg ich halt au gern d'Show für sich, d.h. Tanz & Liecht und no lieber Pyro (drum mueni unbedingt no go Rammstein luege! döt natürlich wäg em Sound & ebe de Pyro...)

    Yups, de vvk hani au gmeint, aber bin nöd de einzig gsi wo das Problem gha hät & ab em Mittag isch es dänn ändlich wieder gange & drum hani jetzt mini Tickets scho :geil:

    Madonna Tix: hät öpper chöne d'Tix bstelle? Min Promocode wird nöd akzeptiert :shock:

    doch no gfunde: demfall bricht d'sietä erscht am 11i zäme, will ja wahrsch nur wenig lifetime member sind...