Beiträge von larlf

    wäge Düütschland: usser em Nord-/Süd-Gefälle händs glaubs eifach ihri "Vorurteil" & Dialäkt wo's sich luschtig mached (de Schwoob isch giezig, etc), drum chunt wahrsch. der "gemütliche Münchner" so gseh no rel. guet weg (abgseh vom Fuessball)

    hehehe, wänni in Florida wär, würi das wahrschinlich au säge :wink:

    ich weiss scho was du meinsch, aber die dumme sprüch ghörsch ja "wännd päch häsch" au scho in züri: vomne gc oder chlöti fan!
    Mis Auto (inkl. ZH-Nummerä) hät au scho paar mal de Usflug is 3.Wältland überläbt: han's halt bim entscheidendä Spiel nöd grad bi de Resega abgstellt und drum au döt keis Problem gha...

    die Düütsche händ doch das sicher au, meinsch nöd?
    ich tipp mal uf München... (han aber kei ahnig, han mi ehrlich gseit no nie mit emne Düütsche drüber underhalte)

    wieso? Wird öppe dis Auto am Bodesee wäge de ZH Nummer kaputt gmacht?
    Mit en Grund, wieso ich nicht ins Usland zügle: will ich dänn die geilste (ZH-) Nummer abgeh müesst! (Ok, mit SZ chönti grad no läbe, aber mit AG oder SG??? Dänn no lieber mit de Petri zäme min Schrank i de ÖV transportierä...)

    All wo grundsätzlich Problem mit de Zürcher händ, sind doch eifach nur niedisch, dass sie nöd zu de Elite ghöred :mrgreen:

    Mängisch sind mir Schwiizer no chliekarierter als mir vo andere bezeichnet werdet....

    Überall wo's Mänsche git, gits Idiote & je meh Mänsche, desto meh Idiote. Egal wo! (Umgekehrt zum Glück au: mit de guetä Tüpä)
    (Wänn macht mal no eine en "Spende für's Phrasenschwein" Button?)

    Zitat von Adm. Bööf

    Nach einem 3:0 gegen einen potentiellen Play-Off 1/4 Final-Gegner noch 4:3 zu verlieren, daran ist genau nichts positiv!

    dochdoch, wänn mer gaaaanz lang suecht: lieber jetzt als im po :floet:

    gruess, ralf

    das isch jetzt aber en lange stuehlgang gsi :mrgreen:

    ch-statistike würed mi interessierä, vor allem au damit ich mini frag chönt kläre:
    isch dänn s'tempo hockey über s'ganze spiel (vom adc) au möglich, wänn ebe die erschte beide linie so viel meh forciert werdet?

    dini erklärig mit pp, etc isch scho klar, aber minere meinig nah bruchts halt au gwüssi erholigsphase und das au währed em spiel & für das müend halt die andere 2-3 linie sorge chöne...

    chan das nöd us eigner (aktiver spiel-) erfahrig beurteile, bruche zviel chraft zum bi mine versüech nöd uf d'frässi zgheie oder probiere d'schiebe ahzneh :nixwiss:

    aber die sind nöd all über 40i :floet:

    de streit seit ja au: je älter mer wird, desto meh ziet zum erhole brucht mer... (isch au nüt neus)
    mir isch jedefalls s'letschtmal so vorcho, bin no so froh, wänn ich mich tüsche! vo mir us dörfed mir gern beidi schlah...

    gits dänn nöimed e (bruchbari) statistik drüber?

    Zitat von Simms


    5. Meinen die Leute in diesem Forum eigentlich immer das, was sie schreiben?

    solang de ironie on/off button fehlt, weiss mer das nie so gnau :wink:

    aber es wird wohl jede vom team gnueg "sportler sie", dass er hungrig uf sieg & dementsprächend hungrig uf titel isch.

    mal luege ob & wie d'reaktion usgseht, ich tippe uf en sieg am sa. und e niederlag am so... (will dänn die forcierte spieler wohl wieder ab mitti spiel müed sie werdet)

    isch es i dem alter würklich besser bi de chlötis ersatz zsi, als bi gck regelmässig z'spielä?
    weiss nöd, aber so het er wahrschinlich 1 saison lang chöne durespiele, wänn ja de wolf i d'halle chunt...

    Zitat von snowcat

    die sauerei ist höchstens, dass die aus niederhasli nicht den offiziellen weg gehen, sondern zuerst die eltern des talents mit geld bearbeiten. kosovaren- oder türkeneltern ist es nämlich scheissegal wo ihr kind spielt, hauptsache der soziale aufstieg beginnt schon heute und der junge wird profi!

    aber ansonsten dürfte das verhalten von gcn wahrscheinlich bei den meisten vereinen mittlerweile gang und gäbe sein.

    gruess roli c.

    us eigne erfahrig:
    ab emne gwüsse alter muesch bi de grosse klubs sie, suscht wirds mit em profi-traum-verwürkliche fascht unmöglich!
    aber das häts au scho vor 20-30 jahr geh, dass sie die vo de (kantonal-)uswahle händ welle zu sich hole, das isch nüt neus...

    da bruchts halt eifach elterä, wo mängisch bim dänke studieräd und nöd s'eigne läbe (oder unerfüllti tröim) uf s'chind projeziered & verheized!!
    gäge die richtig understützig isch nüt iezwände, aber nöd meh & nöd weniger. känne gnueg, wo im nachwuchs versuuret sind....

    Zitat von Champs-de-Mars

    Sit Du ZSC und GC i eim Club häsch, muesch Dich ja wohl fühle :wink:

    han mi au vorher mit em Z allei scho sehr wohl gfühlt!! :geil:

    aber ich han (wohl als eine vo wenige) überhaupt kei problem gha mit gck, im gägesatz zum (für mich) komische "lions" zuesatz... aber au a de gwöhnt mer sich irgendwänn...
    zudem bini i de region vo de kek ufgwachse (damit s'klische goldküschte/gc(k) wieder verhebet ;)

    Zitat von Mushu

    Ich find s'Schpruchband nöd würklich guet! Ei Antwort chönt si:
    "Problemlos!"

    Hani ebä zerscht au dänkt, vo mir us hett mer au grad no de CC chöne druf neh...
    Aber sie händs ja guet gmeint und drum:
    lieber so, als irgendwas wo würklich denäbed isch! (wobi's das wahrsch au gar nöd hetted dörfe ufhänke)

    GC chan froh sie, wänn sie nöd vo Lausanne überholt werdet & de FCZ wird sich wohl no einigi Punkt/Räng guetmache.
    Aktuelli Form i de ASL isch minere Meinig nah: Bisel (wiit vorus), Sion/YB und dänn Luzern/FCZ und hine dra absolute Schwachsinn...

    Krass gsi, wie's geschter d'S04 Verteidiger stah lah händ!
    Wobie ich de Huub nöd würklich verstahn, was er mit sinere möchtegern offensiv-Ufstellig hät wellä erreichä... aber ich frög en lieber nöd, suscht wirdi au so zämegschisse wie de Reporter wo so "fräch" gsi isch :eek:

    ach, wännd suscht kei schlaf häsch, dänn wenigstens bim baseball...

    han mir das (zwar in australieä) nur 1 mal ahtah, au wänns es po game gsi isch: sooooooooooowas vo :gaehn:
    dänn hundert mal lieber es x-tages cricket spiel :razz:

    Zitat von Gysino

    es isch halt scho so, 99% vo de Amis im Internet sind Vollidiote.

    finde e interessanti ussag, jetzt isch nur no d'frag: wieviel prozent vo de amis sind im netz? ob de chlaus ächt en verkappte ami isch? :nick: