Beiträge von larlf

    hmmm, dank google, im (für mich) feindliche forum gfunde, das chönt wohl erkläre, woher de herr bitz gäld hät:

    Die CT Cinetrade AG übernimmt die sportradio.ch AG

    Beitrag von Jerkovic am 15.04.07 @ 21:19
    Adrian Fetscherin übernimmt die Leitung der Gesamtredaktion im Sportbereich bei Cinetrade/Teleclub

    Zürich (ots) - Die Cinetrade AG übernimmt die von Adrian Fetscherin im Jahre 2003 gegründete sportradio.ch AG. Der bisherige Inhaber der Gesellschaft, Adrian Fetscherin, wird ihr weiterhin als Geschäftsführer vorstehen. Zusätzlich wird er für die Gesamtleitung der Sportredaktion der Cinetrade- /Teleclub-Unternehmensgruppe verantwortlich zeichnen....

    was hät dänn zbsp. bisel usser em fuessball?
    in bisel gits (glaubs) sit jahrzänt nüt anders, als de doof klub...., ok evtl. nochli chemie & es puppemuseum, aber wer usser de tschitschi gaht scho döt hie?

    in züri gits ja nur scho im hockey und im fuessball je 2 klub, wo sich d'zueschauer wegnähmed.

    ich dänke, dass das über all die jahr(zähnt) gwachse isch: in bisel gits eifach keis anders thema als de fcb!
    ...in züri weisch nie, ob de ander au "din" klub understützt oder eigentlich en hass-gägner isch.

    Zitat von Draft

    De Tuena (falls de gmeint häsch) würd am gschiedschte grad d'Stadt oder no besser s'Land wächsle!
    Wieso sind ihr de Meinig, de Fetscherin müessi Gäld bringe? Er isch ja nur Gschäftsfüehrer.
    Und er isch im übrige nöd de einzig ehemalig Teleclub-Mitarbeiter, wo d'Gschäftsleitig
    vo me Nati-A Hockeyclub inne hät :mrgreen:

    es staht ja au, dass er d'Aktiemehrheit überneh werdi, drum isch s'Gäld es Thema... Guet, je nachdem chan mer das ja au mit weniger Gäld mache, da weissi nöd, wie d'Aktie bi de Waldbuebe usgsehnd (interessiert mi eigentlich au nöd)

    Wer weiss, evtl. isch ja de Fetscherin "en riechä Bueb"?
    Oder evtl. hät er's bim Teleclub clever gmacht & sich en Teil i Aktie zahle lah, wo jetzt viel meh wert händ?

    Aber jetzt gits wenigstens en Grund meh ihn z'ignorierä, wänni ihn bi eus im Dorf am poschte gsehn... :galgen:

    sicher sinds stier (worde, minere meinig nah... oder säge mer mal: es wird immer schlimmer!)

    han ja au gschriebä, dass sie nur dänn chömed, wänns "in" isch (han weder mode- no eventfan welle bruche ;)

    ich bin halt glich de meinig, dass es zviel sache git, wo sich de zürcher "ablänke" laht.
    oder säge mer mal: er isch so verwöhnt, dass er sich s'durchzugsstadion nöd ahtuet?
    kei ahnig ah was genau es lieht, git wohl nöd nur 1 grund defür...

    evtl. chunts au devo, dass sich en zürcher nöd so fescht mit sinere stadt identifiziert, wie das lüüt i andere ort mached & somit au "ihrä" klub understützed?

    Zitat von Simms

    ...und dass sie es akkzeptieren sollten, dass beide Zürcher Vereine die Massen nicht gross interessieren.

    da gib ich dir leider rächt! Das minere Meinig nah viel demit z'tue, dass es in (und um) Züri halt au no viel anderi Sportarte git, wo mer sich demit chan beschäftige (im gägesatz zu gwüsse andere Regione i de Schwiiz...) und wahrschinlich au drum chömed d'Lüüt nur im Erfolgsfall i d'Stadie... (wänns grad "in" isch)

    klar stimmt das mit de Gschicht, aber du chasch nöd hütigi Zueschauerzahle mit denä i de 80/90-er Jahr vergliche!
    I de 80/90-er Jahr isch e Frau im Stadion scho fascht es Nischeprodukt gsi....

    Dass d'Chind entweder für de Verein sind wo am erfolgriechste isch oder schöni Liebli hät, das isch au geh.
    Usser sie werdet vo de Elterä so manipuliert, dass sie scho fascht für 1 bestimmte Klub sie "müend". Aber au das funktioniert nur beschränkt, git glaubs gnueg Biespiel, wo d'Chind nöd de glich Klub understützed wie d'Elterä.
    Drum: sobald (oder eher: falls) GC wieder Erfolg hät, wird sich au das mit de Zueschauerzahle ändere und es werdet viiiiel meh füre cho oder neu dezue stah, als Du meinsch (oder schriebsch)!

    ...und dass d'Mehrheit eher für de Underdog isch, das isch au nüt neus.
    De "Arbeiterklub" wird drum immer wieder gern füre gno, wänn mer öppis demit bestätige wett... (z.bsp. e Derbystatistik)

    Zitat von zztop


    :facepalm:

    egal wieviel prozänt es sind: i beidnä fäll chan 1 vollidiot scho zviel sie & viel schade ahrichte, wänn er wett!
    ...aber das hät nüt mit fuessball (-fans, -ultras, wasauimmer) sondern mit de mänschheit allgemein z'tue & em "phänomen", dass hüt immer meh lüüt weglueged wänn öppis passiert, statt z'hälfe!

    de blog vom mämä wird wohl zu 99,9% stimme, handkehrum hät au de kommentar vom "Gunner" en grosse teil Wahrheit drin:

    http://blog.tagesanzeiger.ch/steilpass/inde…-zurcher-derby/

    Gunner sagt: 9. Februar 2012 um 11:42
    "Sehr guter Beitrag. Leider ist es so, dass sich Spieler wie Smilijanic scheuen die Fans in Schutz zu nehmen, da der Blick schnell mal eine Aussage aus dem Kontext ziehen kann und somit Smilijanic und Co. als Befürworter von Gewalt und Pyros darstellen kann.
    Das passiert halt in einem Land, in dem “das grösste Problem die Sportverantstaltungen sind”.
    P.S.: Am Lauberhorn wurden doch Pyros gezündet. Wird es nächstes Jahr ohne Zuschauer stattfinden? Ich denke nicht.."

    d.h. eusi alte, überbezahlte, fascht-iv-bezüger chönd säge was sie wännd: de blick dreits eso, wie's für d'Schlagzielä guet isch!

    Guet bim Favre gsehn ich's no bitz andersch als bim Klopp:
    Bxb isch letscht Jahr Meischter worde und jetzt trotz ihrne Abgäng immerno vorne (oder grad z'vorderst) und hät für nöchst Jahr no de Reus als Verstärchig gholt!
    Ihri Mannschaft isch zudem iegspielt und hät s'(Lauf-)System vom Klopp verinnerlicht...

    De mit de cl-gwünne isch grad chli "doof", wänn mer s'tolle abschniede vom bxb i de cl ahluegt ;)
    (Wobie ich immerno mini Bedänke han, dass Bayern (i de aktuelle Verfassig) Bisel locker usewerfe wird, so wie sich das wohl einigi dänked. Aber das isch es anders Thema)

    was nöd heisst, dass ich das vom adc nöd genau glich lächerlich finde ;)

    wie häts de beckenbauer so schön gseit?
    au am klopp sini spieler chönd zietig & tabälle läse.

    oder meinsch würklich, d'bxb jungs chömed nach derä saison & säged:
    "ach egal, mir händ ja nur chli welle spielä, aber meischter hämmer nöd welle werde, mir freued eus für die andere!" kaum....

    ich bin immerno de meinig, dass sich en sportler sälber am meischte druck mache sött, will er ja de bescht sie will!

    Aktueller Stand wär wohl Klopp oder Favre, da de Klopp erst grad 4 Jahr verlängered hät, chunt er wohl nöd in Frag...
    Ich wür ihn gern in München gseh: en wieterä Fuesballverruckte, wo's mit Junge chan und sini Linie hät. Dänn chönt er mal zeige was gaht, wänn ihm nöd immer die Beschte wegkauft werdet!

    Für allfälligi Unruhestiftung isch eher de Ulli zueständig als de Beckenbauer (ok, er hät grad e Bemerkig zum bxb gmacht, dass de Klopp ändlich mal zu de Favorite Rolle söll stah, aber das isch sowieso es lächerlichs Thema)

    was ich au nöd ganz verstahn:
    es wird immer wieder vo de awohner & meh lärm etc. gredet.
    wo genau sind dänn die? meineds die uf de andere siete vo de autobahn oder die uf de andere siete vo de gleis?!?

    es git def. kein besserä platz (usser evtl. no brunau) für söttig projekt: wänn nöd döt & jetzt, dänn wohl nie meh....

    ach ja: chan mir bitte öpper erkläre, wieso de letzi jährlich so viel defizit macht?
    isch das nur jetzt, wo au no drin fuessball gspielt wird, oder wäred die paar mio. au nachher auno so höch oder sogar no höcher?

    wäg de höche choschte vom letzi fluecht kei sau, aber wäg emne viertel devo bi eusem neuä tämpel wännds nöd mitmache?!?

    @schneebüsi:
    du chasch mir das sicher schnäll beantworte (dänn mueni nöd go sueche), wie isch dänn die aktuell sk situation?

    ich schätze, gc öppe 1k & züri öppe 5k?
    -> falls mini schätzig ungefähr anechunt, wär au dini vermuetig gstützt: "züri hetti bim gliche spiel geschter au nöd meh als 6-7000 zueschauer gha"
    (sk + gäste-fans + no paar komischi/verirrti = dini zahle...)

    dass gc weniger sk inhaber hät, isch au (sit jahre) nüt neus... wahrschinlich händs bi eus no 100 weniger, wills de hardturm nüme git (siehe zsc & lions...) und wänn das prozentual zu de gc sk ufrächnisch, dänn isch das au nöd wenig :?:
    die weniger sk lönd sich sicher no dur d'erfolg (oder ebä nöd) i de letschte paar jahr erkläre, de klub wo über längeri ziit viel erfolgriecher isch als de ander i de stadt, de chan i derä ziet sicher meh nachwuchs fans "generierä".

    ach ja, no wäg em: "die vom züriberg/goldküschte müend ja au öppis ha, händ ja susch scho nüt!"
    ich behaupte mal, dass vo de goldküschte i meh lüüt i d'halle als in wald gönd go hockey luege!

    und wofür genau bruched mir de Letzigrund, wo jährlich 8,9 mio Defizit macht?
    De Betrag wür ja locker für beid neuä Stadie lange, gemäss denä Zahle im Bericht...

    Aber isch au toll, dass natürlich bi vielnä Lüüt jetzt au s'Hockey e "Krawallverahstaltig" isch & somit am Beschtä sowieso abgschaffe werde sötti, nur scho wäg de massive Choschte für die Hundertschafte a Polizei wo's bi jedem Spiel brucht!

    Da muen wohl würklich no seeeehr viel Lobby Arbeit gmacht werdä, damit das bi de Abstimmig e Chance hät!