wie gseit: schwiizer verein (gc) isch dur min brüeder "übertreit" worde, da ich scho früeh mit ihm a spiel han dörfe... (78 / 82 wär dänn gc wieder meischter gsi... ou, han ja no 83 und 84 vergässe 
aber ich erinner mich no guet a die ziit: isch amigs geil gsi, wämmer mit de halbe mannschaft bim trainer im auto i d'stadt gfahre und d'mätch go luege sind. (jaja, döt hät mer no "dörfe" mit gfühlte 15 lüüt hine hocke/ligge und das ohni chindersitz für jede einzelni
)
zu dere ziet isch es vor allem no spannend gsi zw. gc/fcz & zwar uf de vordere tabälleräng...
juve bini erscht fan worde, woni dänn sälber bi juve (damals no "züri") gspielt han.
das mit stil- & kultcharakter chunt halt immer drufa, vo wellerä siete mer d'medaille ahlueged 
gruess,
ralf