Beiträge von larlf

    dänn hälfed doch eusem mgmt mal uf d'sprüng & proteschtiered amne match: am beschte grad mit em plan y/z, dass sie de murray sölled hole.

    dänn chönds nüme viel falsch mache... klar schaffeds es no, aber wer weiss...

    Zitat von Gysino

    aber egal; ja, bayern hät es problem.


    yups, definitiv!

    Zitat von Gysino

    minere meinig ganz klar en fehler gsi sich nöd z'verschtäärche. irgedwie ganz seltsami selbschtüberschätzig.

    ich wür mal säge, dass Bayern s'gliche Problem hät wie mir:
    kei richtigi Vorbereitig i d'Saison!

    wänn nach de Winterpause all Fit & munter sind, dänn wird Bayern durezieh & das ohni Neu-iechäuf... (ok, van Buyten chönt mer gern schicke, aber wo gits en guete, zahlbare Ersatz?)

    die chönted ja mit denä vo eus, wo nach em erschte Gägegoal nüme dörfed mitspiele, eis go trinke...

    i de aktuelle Situation werdet d'Elite Juniore bestimmt meh gas geh & kämpfe!
    ..usser de Kläusli hät en Lotto 6er & hät rächt mit sinere Ussag, dass de Z als underdog evtl. mal was Z'stand bringt?
    wobi ich nöd gseh, wieso mir, nachdem Saisonstart, jemals hetted sölle Favorit sie imne Spiel...

    jedi niederlag tuet weh!

    aber häsch scho rächt, wänn mer chan säge: mir händ alles geh & probiert, aber de gägner isch hüt eifach besser gsi, dänn chan mer's no eher verdaue...
    wänn händ mir das s'letscht mal chöne säge?!?

    aber danke bucheli: dank dir hämmer wenigstens glich viel pünkt wie biel...

    das isch ebe das woni no viel gläse han:
    es isch nöd eifach en nachfolger wo mer chan 1:1 wieterspiele. es bruchi wieder chli "iespielziet", bis es eim dänn laufi.

    ki seg zudem au no besser als im 10i

    thx, mal zsf im sport luege: penalty schüsse wird ja bestimmt zeigt...

    je nachdem chönd so spiel wie hüt no wichtig sie. da sie gseh händ, dass au mit de affe chönd mithebe & es spiel glich no gwüne, wänns meh als 1 mal im rückstand gsi sind. wer weiss....

    isch es dänn hüt wieder so schlimm gsi?

    han nur chli liveticker gläse & gemäss dem isch vorallem s'2te drittel (vo beidne) nöd toll gsi.
    aber gäge d'affe mithebe tönt für mich (vom resultat her) scho mal nöd schlächt, drum d'frag obe...

    han ja nur 1 spiel gmacht bisher und das chli spaht i de nacht, drum isch mis urteil nöd sooo ussagechräftig!

    han aber nur scho mit em bully mega müeh gha & dänn isch es au im spiel schwer(er). zudem isch s'spiel no bitzeli langsamer...

    wirds demnächst wieder probiere, wett aber no zerscht de 6ti titel hole :razz:

    ja ebe: isch mir ja au so gange: sit jahre keis neus nhl meh kauft & dänn uf nhl10 wieder iegstige... & drum hani jetzt nöd grad wieder luscht zum alles neu lerne :sad:

    aber wer weiss, evtl. hät das nur nach meh usgseh, will mini iestellige hine & vorne nöd gstumme händ...

    wär no interessant zum verfolge: wieviel gönd vom 10i uf s'11i?

    ich wird jetzt no die saison fertig spiele & nachher nomal probiere d'iestellige im 11i so anezbringe, wie ich mich gwohnt bin. wäni das nöd schaffe, dänn flügt s'game & suscht wird ich mich probiere a die neu stüürig vom 11i z'gwöhne...

    finds irgendwie doof, wännd bimne nachfolger soviel neus muesch lerne.
    aber da bin ich sicher eine vo de wenigä...

    gut finde ich die paar wenigen Anpassungen im Spiel selber:
    - spieler kann z.bsp. den stock verlieren
    - nach einem tor steht der spieler im "spot", wird quasi angeleuchtet
    - es gibt noch paar moves mehr
    - erfahrungspunkte sind anders, ich habe überall zwischen 40-60 punkte erhalten, pro "Wert" (Angriff, Verteidigung, Athletik)

    schlecht finde ich:
    - dass ich "meine" Kameraeinstellung nicht mehr hinkriege
    - es hat 100te von Optionen, die ich gar nicht einstellen möchte
    - beim bully sehe ich den schiri-arm nicht richtig

    am schlimmsten finde ich:
    die neuen menues & auch die (hintergrund)farben, aber damit könnte man leben, wenn das spiel gut ist.

    wie Sputnik geschrieben hat: kein grosser Sprung zum '10er.
    Die ultimate League habe ich bisher noch nicht gespielt, könnte noch reizvoll sein! (von der Beschreibung her)

    wieso? er möchte doch nur zwischendurch mal ein wenig spass haben :wink:

    ich finde seine Aussage ok, lassen wir ihm doch die 10 Spiele & schauen dann weiter, wobei es halt mit jeder schlechten (Mannschafts)leistung schwieriger wird das Ganze umzudrehen.