Beiträge von larlf

    muen jetzt glich no fröge: wo lueged ihr jetzt d'nhl?

    mer hät nur no d'wahl zwüsched espn & nhl gamecenter, isch das korräkt? (über pc, tv isch ja glaub nix meh)

    http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/28563518

    chönted mini Wort sie & vor allem stör ich mich am meischte a dere Ussag vom Otti:
    "Hitzfeld bedauerte wieder einmal die Rücktritte von Alex Frei und Marco Streller und verschaffte sich damit gleich nach dem Schlusspfiff ein Alibi für das klägliche Scheitern"
    das verstahn ich nöd, vo mir us dörf er zrugg trätte & mir nehmed de Ösis de ungliebti Koller ab, das wär öpper für de anschienend Neu-Ufbau mit de Junge...

    Zitat von Larry

    Wobei Hitzfeld nun gar nicht anders kann als den schon eingeleiteten Umbruch weiter zu führen.

    Naja, ihm werden quasi die Spieler "aufgedrückt", da er nicht anders kann. ABER wieso spielen wir mit dieser ewiggestrigen Angsthasen-Taktik???
    Ich war lange Zeit Hitzfeld-Fan, aber die Taktik mit der Nati gefällt mir überhaupt nicht: man kann doch nicht gegen jedes Team mit einem Ein-Mann-Sturm auflaufen!!!

    Freitag ist auf den Schweizer Autobahnen meist viel Verkehr: komm einfach, das geht schon gut!

    Winterthur weiss ich nicht, wie lange man dort steht: aber durch die Stadt würde ich nicht, ist kaum schneller.
    Falls es ab Brüttiseller-Kreuz auch stauen sollte, einfach ganz links fahren, da ist's meist besser... (oder grad da raus fahren & nach Oerlikon kommen)

    mini Meinig: Ambri söll das mache (& sie macheds ja au) und mir und all wo ihn gern gha händ bhalted en ganz eifach für immer im Herzä!
    ob jetzt irgendwo es Liibli hanged oder d'Nr. nüme vergeh wird: WAYNE?

    Zitat von Caro


    machet mer das jetzt jede herbscht??! :roll:

    die andere Verein nehmed ja au für paar Spiel en Ersatz wänns z'viel Verletzti händ. Solangs eus de Effekt bringt, wo's momentan brucht: wieso nöd?

    min Tipp:
    sie erhoffed sich dur sin Iesatz en ruck i de Mannschaft, damits ändlich meh scored.
    drum lönds en mal paar Spiel mitmache und lueged was debie use chunt (1-2mon "Probevertrag" mit Verlängerigsoption...)

    da frög ich mich, als Ussestehendä: welli Erfolg?????

    Zitat von Reto

    Ja, tatsächlich. Ich dänke aber, die mached das vor allem, dass all das blöde Swisscom-TV chaufed.

    Ah Sch... Muess s'Pack no abhole woni a de Züspa bschtellt han. Schickes dänn grad wieder zrugg, aber hät immerhin 100.-- Guetschii gäh, wämmer Swisscom TV mal probiert.

    wieso blöd? Teuer, ja!!! aber blöd?

    "Wie die Kantonspolizei Tessin auf ihrer Homepage vermeldet, gibt es nun eine erste konkrete Spur: Peter Jaks sei am Montagmorgen um 2.51 Uhr in der süditalienischen Provinz Basilicata gesichtet worden. Dies hätten die italienischen Behörden und die Grenzpolizei von Chiasso mitgeteilt. Weitere Angaben will die Tessiner Polizei zum jetzigen Zeitpunkt nicht machen."

    tönt doch hoffnigsvoll!
    schicked mal sini Frau mit em Auto abe, die hät italie i 60min durchsuecht, so wie sie fahrt...

    Eierchopf:

    Ich han nöd behaupted, dass min Vorschlag DIE Lösig segi! (Es isch eine vo vielne Vorschläg wo mer chönt ahluege...)
    Wie Du ja richtig seisch: du kännsch mich nöd, also weisch ja au nöd, ob & was ich zu dem Thema alles weiss. (Ich meine s'Thema Gwalt & Sicherheit und nöd d'Kurvenä, au wänn mer das chan mitenand verbinde)

    Es wür nur evtl. paarne Lüüt zeige, dass sie sich & d'Kurve ganz fescht überschetzed...
    S'Läbe gaht au ohni all die Lüüt wieter, au das im Stadion.

    Zudem bin ich au der Meinig, dass mer sich nöd z'vermumme hät scho gar nöd imne Stadion!
    Oder staht die ganz SK amigs vermummt döt? Das macheds ja sicher nur, wänns Scheisse mache wännd...
    Klar isch es nöd ihri Ufgab für d'Security zluege, aber sie chönted z.bsp. hälfe bim ufkläre? (wänns ja die Tuble scho nöd wännd & känned).

    Aber ich gseh scho, mir 2 werdet bi dem Thema sicher nie uf ein Nänner cho... was ja au nöd nötig isch.
    Ich hoffe eifach druf, dass mal ändlich öppis vo de Politik & allne Beteiligte umgsetzt & nöd nur drüber diskutiert wird (bis d'Empörig sich wieder gleit hät).

    Zitat von Eierchopf


    larlf hat geschrieben:
    Ich glaub nöd, dass öpper d'Kurvenä vermisse wird...

    Diese Aussage ist so dumm, dass ich fast keine Antwort darauf finde, so was von dumm. Aber ich habe eine gefunden: Geh doch weg, Ich glaub nöd, dass öpper de larlf vermisse wird... Ich glaube die vielen guten Kurven in der Schweiz, sind ein Grund, warum Leute ins Stadion kommen. Im Stadion ist was los (ich meine keine Ausschreitungen), die Kurven machen Stimmung, die Kurven sind das Herz jedes Vereins. Denn sie sind immer dort. IMMER.

    Ich weiss: bin ja sit Jahre nüme amne CH-Liga-Spiel & ich weiss, dass mich döt niemer vermisst!
    aber isch das jetzt au dumm???
    ich finds nöd..., ich bin halt eifach konsequänt und miede so scheisse, wo sich nöd sälber im Griff hät... (oder wie isch das gsi? "mir reguliered eus sälber....")

    ah ja: die pöhse hopper-buebe händ es paar sooo fescht provoziert, dass die gar kei anderi Wahl gha händ, als e brännendi Fackle go werfä???
    ...und niemer vo de Kurve hät die Idee blöd gfunde und sie drum eifach mache lah!

    ach ja: da wär no die vielfach erwähnti sälbstüberschätzig "Ich glaube die vielen guten Kurven in der Schweiz, sind ein Grund, warum Leute ins Stadion kommen"
    wänn ich gahn go Sport luege, dänn wäg em Sport und sicher nöd wäg es paar wo i de Kurve stönd und sich sälber fiered....


    no als ahmerkig:
    es isch ja au klar, dass nöd die ganz Kurve so idiotisch isch, wie die paar wo übere sind!
    ....aber ich liesä/ghöre ebe immer wieder vo derä sogenannte sälbstregulierig...

    Zitat von snowcat


    s'problem lieht ebe nur zumene chline teil bim verband/clubs, es lieht wie im steilpassblog une richtig beschriebe bi de politik:

    "Der einzige Weg, solche Vorkommnisse zu verhindern, ist, den Chaoten die Sicherheit zu nehmen, ungeschoren davonzukommen. Viel gefordert wird der Internet-Pranger: Fotos der Täter sollen zur Identifizierung öffentlich gemacht werden, was wiederum dem Datenschutzbeauftragten missfällt. Darüber hinaus will die Polizei nicht im Stadion präsent sein. Kurz: Die Vereine werden mit ihren Problemen ziemlich alleine gelassen. Ja, es werden ihnen gar Steine in den Weg gelegt, und doch werden sie für solche Vorfälle verantwortlich gemacht."

    gruess roli c.

    es gaht:
    - händ nöd immer d'verein gseit, dass sie mit denä i de Kurve "zämeschaffed"?
    - Und händ nöd d'Verein all no ihri eigne Lüüt, wo d'Szenä känne sötted?

    nur will de "Internet-Pranger" vom Herr Dateschutz nöd gern gseh isch, find ich das e falschi Ussag. S'Problem faht ja nöd unbedingt bi de Suechi vom Täter ah, sondern, dass die gar nöd a es Spiel zueglah werdet oder wenigstens so guet beobachted, dass sie nöd zum Gägner übere chömed...
    Zudem bin ich der Meinig: wänn jede Idiot im Internet ahprangered wird, dänn verpufft d'Würkig vo dere Aktion schnäll. Es isch nur würksam, wänn mer das ab & zue macht...

    wie gseit, ich bin defür: dass mer die Idiote Gruppierig mal paar Spiel nöd i d'nöchi vo de Stadie laht & nur die entsprächende Sektore i dere Ziet schlüsst.
    Ich glaub nöd, dass öpper d'Kurvenä vermisse wird...