Beiträge von larlf

    Zitat von Champs-de-Mars


    @ larlf

    Es gibt dann hald doch noch einen feinen aber entscheidenden Unterschied zwischen "S...eiss GC", "Schlachthof...weine" und Fahnenklau, so banal dies auch tönt.

    ich bin einfach der Meinung, dass Gewalt NIE eine Antwort sein kann, schon gar nicht, wenn es um so banale Sachen geht...
    Wir sind nicht in irgend einem komischen Land, wo die Derbies schon (fast) in Krieg ausarten.

    Wenn die Typen was im Kopf hätten, würden sie anders kontern, vor allem da ja die Fahnen anscheinend schon vor Jahren geklaut worden seien....

    Ich bin der Meinung, dass man da eine Marktlücke hätte:
    Steinbruch mieten & dem Pack Steine und alles mögliche verkaufen, damit sie sich den Grind einschlagen können!

    Zitat von Champs-de-Mars

    ... dass die nach dem 2:1 im GC-Sektor ausgestellten, beschmierten (und vor Jahren geklauten) FCZ-Blockfahnen die Eskalation auslösten.

    naja, dann könnte man aber auch sagen, weil einer was gerufen hat, sei es ausgeartet....

    aber eben: wir hier sind uns wenigstens einig, dass Fackelwürfe & Gewalttätigkeiten in und um den Sport eigentlich nichts zu suchen haben!
    ...dann gehen sie halt wieder am HB oder Bellevue "feiern"..., das Problem scheint tiefer zu sitzen.

    wänn das würklich so gsi isch, dänn frög ich mich scho, wie das chan so wiet cho:
    "An der folgenden Pressekonferenz hiess es, dass das Ganze wie folgt abgelaufen sei: GC-Fans hielten in ihrem Sektor verschmierte FCZ-Fahnen hoch und zündeten diese an. In der Folge brachen rund 50 vermummte FCZ-Fans aus der Südkurve aus und kämpften sich auf der Tribüne und auch über die Rennbahn in Richtung GC-Sektor durch, auch GC-Fans überschritten die Abschranken."
    (Quälle: http://www.20min.ch/sport/fussball…-Derby-23175391 )

    -> wie isch es möglich, dass so viel Idiote de ganz Weg ohni grossi Problem chönd überwinde??? Wieso merkt das niemer vorher, wo chan iegrieffä???
    ich verstahn das nöd...

    Zitat von Larry

    Das isch 2. Liga!

    I de erschte isch Ruhe!

    guet, das isch aber leider d'Realität i denä Länder, wo i de 1. Liga rueh händ: de Pöbel gaht eifach döt hie, wo d'Polizei dänn nöd isch, sprich: 2. oder 3. Liga...
    drum bin ich defür, dass die Tuble mal richtig bestraft werdet, aber es muen ja leider au im Verhältnis zu andere Strafe bliebä.

    git scho paar möglichkeite, zum de schwachsinn abstellä, aber es müesst mal ändlich öpper konsequent öppis mache!
    - schnälleri, besseri strafe gäge die idiote
    - club müend ändlich was underneh! (de xamax tubel macht ja das au scho ;)
    - wänn sich die kurvenä nöd sälber chönd regulierä, dänn chönt ja mal de rescht vom publikum zeige, dass sie mit dem nöd ieverstande sind?
    (wänn die beidä kurve allei im stadion sind, mal luege, obs dänn immerno fröid händ)

    und suscht heissts halt doch: totali überwachig, à la England! (im & um s'Stadion)

    bin mit em Gysino genau so einig, wie mit de andere: d.h. für GC wäred die 3 Pkt. mega wichtig gsi, falls sie das Resultat hetted chöne hebe.
    Aber leider wird de ganz Ufwand mit dere Scheiss-Aktion in Hindergrund gruckt!

    Wobie ich's au nöd verstahn, dass grad so schnäll abbroche worde isch. Find das au bitz überhaschtet, aber das isch ja dänn nur no d'Nachwehä vo de verachtenswertä Ursach gsi! :galgen:

    Es gaht: er nimmt de Spieler hüt Abig (i de Öffentlichkeit) de Druck weg, defür müends dänn sicher am So. gwünne! (Aber das müends au so, imne Derby um de Vorletscht Platz)
    D.h. wänns hüt Abig guet Spieled, dänn händs sowieso "en Schub" für de So...

    aber de Fischer isch doch au nur no Trainer, will er ebe es Urgestei isch... Minere Meinig nah, wär en andere i de gliche Situtation gschickt worde...

    sie chönted ja de tschowi als trainer laufe lah: die zwei händ sowieso die glich "frisur" :nick:

    also mir hät rappi hüt guet gfalle:
    - spiel isch ok gsi, solang mir 3 pünkt holed... (aber gäg fascht jedi anderi mannschaft hetted mir hüt wieder verlore!)
    - de sitzplatz isch herrlich gsi: ändlich wieder mal es spiel vo nöchem chöne luege!
    - eusi stimmig hani au nöd schlächt gfunde, vor allem wänn mer's mit em andere eggä verglicht (d'fans händ sich döt wohl au ihrem team ahpasst....)
    - sie händ sogar 1 ec-grätli (wo's mitenand für all kasse teiled)

    isch nöd de schnyder da amigs dra cho?
    ich han en hüt guet gfunde!

    Zitat von esposito77


    c1 und c2 sind natürlich no einiges besser als die hinder em goal, hald eifach chli tüürer. ich bin 1x im c2 zimli wiit obe gsi und det isch d sicht iiwandfrei und bisch nöcher bi euse fans!
    vill spass!

    thx, nimmt mich wunder wie d'stimmig amne uswärtsspiel isch. bin scho sooo lang nüme uswärts go luege...
    d'stimmig sött ja (anschienend) uswärts besser sie als dihei & rappi isch ja no i de nöchi, d.h. ich nimm mal ah, dass es paar vo eus döt ha wird.

    Zitat von snowcat

    und scho wür er wieder vor gricht gha und wieder en juristsiche chrampf drehe und prompt wieder recht übercho...eso mensche funktioniered halt eifach eso. dumm isch nume, dass euses rechtssystem so öppis überhaupt zuelaht. :warnix:

    gruess roli c.

    hät hüt dezue en interessante artikel i de nzz (glaubs s.23), aber han en leider nöd online gfunde. (muen mal luege, ob das was wird, wänn ich de fotografierä)
    gaht um david (sion) gäge goliath (uefa) & dass sich ebe beid as rächt halte müend...