Beiträge von larlf

    Zitat von esposito77


    d sitzplätz hinder de chiste sind nöd leid, eifach nöd ersti reihe, det häsch zwar super "beinfreiheit", aber häsch s gländer vorem gsicht! am beste nimmsch 3-4 reihe!

    vielä dank!
    wänn ich mir de sitzplan ahluege, dänn würi wohl is c1 oder c2 go hocke: gilted das döt au? (sorry, hetti au vorher chöne mache...)

    das isch doch d'retourkutsche vom zöiggli, will ihr da so schlächt über ihn gredet händ!
    Er schriebt scheisse im quadrat, chunt defür viel z'viel chole über & gröhlt sich einä ab, wänn er nachher da d'kommentär liest...

    das Problem ist halt auch, dass momentan nichts brauchbares auf dem CH-Markt vorhanden ist, daher wohl die Forderung nach Ausländern. Die könnten, bei entspr. Leistung der ganzen Mannschaft einen Schub geben (oder einfach im Nichts untertauchen).

    Was ich mich frage: diverse andere Mannschaften holen mir nichts, dir nichts einen Ersatz Ausländer, der einschlägt & wir? Wir träumen & ärgern uns weiter :kotz:

    Segi wird genau nichts dazu beisteuern: er geht unter mit der Mannschaft & er kommt mit der Mannschaft hoch (wobei ich daran in dieser Saison stark zweifle)

    Meiner Meinung nach stimmt zu vieles nicht! Von hinten findet kein geordneter Aufbau statt & wenn man fast nie vor's Tor kommt, kann man keine Chancen kreieren und somit keine Tore schiessen...
    Trainieren wir zu hart für unsere Pussy Cats oder wie dürfen wir diese Schmusekätzchen nun nennen?
    Die sollen mal in sich gehen, den Knoten im Finger lösen, damit sie ihn nachher endlich rausnehmen können!!!

    also mis highlight isch hüt gsi, wo de nsw ufe cho isch, wäg em junge herr vor mir (wo so luuut de fabioo ahgmacht hät, dass wohl de ganz sektor no doofer als suscht glueget hät)

    drum am beschtä de hütig abig: ertrinke, drüber schlafe, vergässe & wieter gahts....

    Ich habe gemeint, dass sie gegen Bern probleme mit dem zeugs hatten & drum nur bar bezahlt werden konnte... (bin aber ned 100% sicher)
    Meine Saisonkarte konnte ich auch mit Karte bezahlen (an der Siewerdtstrasse)

    das macht mich no stutziger (au wänn ich verstahn, dass mer hützutag niemerem dörf es "bruefsverbot" uf erleggä, au wänn de sicher en andere job chönt mache)

    http://www.football.ch/sfl/cm/Statuten_d%2006-09.pdf (ok, isch us em 2008, evtl. gäbts no neueri?)

    Artikel 13 – Pflichten der Mitglieder
    Die Mitglieder haben insbesondere folgende Pflichten:
    a) die Treuepflicht gegenüber der SFL, was namentlich bedeutet, dass sie jegliches
    Verhalten vermeiden müssen, welches den Interessen der SFL schadet;
    b) mittels internen Reglementen oder durch Vertrag dafür zu sorgen, dass ihre Mitglieder,
    Spieler, Trainer und alle Personen, die eine Funktion im Klub ausüben,
    sich den Statuten, Reglementen und Entscheiden der zuständigen Organe der
    FIFA, der UEFA, des SFV und der SFL unterwerfen; Sie sind ebenfalls verpflichtet,
    an den von der SFL, des SFV und der UEFA organisierten Wettbewerben teilzunehmen.
    c) in ihre Statuten eine Bestimmung aufzunehmen, die vorsieht, dass alle schiedsgerichtsfähigen
    Streitigkeiten, die aus der Anwendung der Statuten, Reglemente
    oder Entscheide der FIFA, der UEFA, des SFV und der SFL, die mit der SFL oder
    zwischen Klubs der SFL entstehen, einem zu diesem Zweck bestellten Schiedsgericht
    unterbreitet werden müssen


    ach ja, de findi geil:
    f) ein permanentes Sekretariat mit Telefax-Gerät zu unterhalten sowie ein Postfach einzurichten, dessen tägliche Leerung jeweils von Montag bis Samstag zu gewährleisten ist;

    wieso dörfeds dänn spieler "läbenslang" sperrä? (i de amateurlige)
    -> sion chan ja i de alternativ liga mitspielä!

    de cc verdient ja sie's gäld nöd mit em fuessball: dänn dörfeds ihn doch au sperrä :geil:

    was ich nöd würklich kapierä: wo isch de underschied vom sfv zu de sogenannte "gschlossene" lige?
    -> suscht chönt ich doch sicher über de teich flüge & döt d'eneitschel verklage, will sie mich nöd mitspielä lönd...

    ich weiss scho, warum ich nöd jurischt worde bin... (obwohls sicher mega interessanti gebiet gäbti)

    Zitat von snowcat

    und scho wür er wieder vor gricht gha und wieder en juristsiche chrampf drehe und prompt wieder recht übercho...eso mensche funktioniered halt eifach eso. dumm isch nume, dass euses rechtssystem so öppis überhaupt zuelaht. :warnix:

    gruess roli c.

    bis zu derä ussag hani dir öppe chöne biestimmä, aber wieso söll er dänn wieder vor gricht rächt übercho?
    sfv, etc sind doch "freiwilligi verbänd" -> entweder öpper wett mitmache & dänn halted er sich dra, oder er wett ebä nöd mitmache...
    was bringts sion, wänns gäld über chömed & nüme dörfed mitspiele? (bezieht sich mal i 1. linie uf de sfv, nöd euro league)


    -> wasi meine: de sfv muen doch nöd jedä mitspielä lah (wo sich nöd a d'reglä halted) oder scho?
    dänn chönted doch die "läbeslang gsperrte" spieler & funktionär sicher au a d'gricht wände & wieder mitspielä.... (so fäll, wo zbsp en schiri abeghackt händ oder ähnlichi kacke "verbroche" händ)

    locker neh:
    - spieler müend zerscht die neue sache vom assi- & trainer umsetzä "lernä" (automatisme)
    - tambellini hät scho paar punkt gmacht & zeiged, dass er öppis chan
    - blindi & gobbi & breitb. dörfted vo mir us au bitz meh zeige, aber au das jahr wird d'meischterschaft nöd i de erschte spiel entschiedä...

    aber d'quali chönt wenigstens e gueti stimmig i de mannschaft mache & gwüsses (sälbst-)vertraue geh, wänns eim laufe wür; im gägesatz zu eusem start.

    drum hoff ich, dass mal ändlich denä vorne de chnopf ufgaht & mir paar goal schüssed!

    Zitat von Gysino

    teleclub isch gschuld. s'schlächtischte pay tv wältwiit, e einzigi schand.

    aber wenigstens holeds die schlächt überträgigsqualität wieder mit de guetä reporter use! :gruebel:

    Zitat von Thomi

    haha Ralf, bischen glatte Siech ;) de abbonier ich ebe genau nöd bevor ich nöd weiss wie zueverlässig er isch, deshalb ja au mini Frag da ine ;))
    für zum guinea pig spiele ischer mir dütlich ztür! zuedem han ich ja NFL uf espn-hd...es wär eifach geil wänn ich all spiel vo dä chargers chönt luege drum hett ich en team-pass gno.....dä so. überträgeds SD @ NE uf espn-hd ;))

    gruess
    thomi

    ach so: han ebe gmeint, dass du z.bsp. im usland (oder imne hotel) wettsch 1 spiel luege & drum frögsch...
    für de teampass isch klar, für de pries würi au nöd wellä versuechskaninchen spielä!
    ...aber am Simms sini Antwort tönt ja vielversprächend!

    damit mir wieder zrugg zum fred chömed....

    Thomi:
    falls du de nfl-gamepass abonniersch & luegsch: wür mi no wunder neh, wie d'qualität isch ;)
    jetzt wo's myp2p nüme git, weiss mer ja nie...

    dass aussie rules was anders isch, das weiss ich sit minere ziet in perth: bin döt go spiel luege...

    aber s'andere hani würklich ernscht gmeint:
    ich han kei ahnig was die type uf em rugby-fäld amigs mached, will ich kei ahnig vo de reglä han!
    es gseht für mich meh nach emne organisierte chaos us & für das mueni nöd rugby luege, das hani jedä tag im büro...

    aber isch keis problem:
    ich han no gnueg anderi sportarte woni chan luege (d.h. wo mir gfalled), wänn ich mal ziet han zum tv luege.
    und drum bemüeh ich mich au nöd würklich d'reglä vom rugby z'sueche... (thx anyway für d'erchlärigsversüech)

    Zitat von Thomi

    hät irgendöper vo eu erfahrig mitem nfl-gamepass?
    mich nimmt wunder wie zueverlässig dä isch und öb d'performance stimmt?

    thnx und gruess
    thomi

    ps. chargers for superbowl XLVI !!!

    han gmeint, ich heg mal gläse, dass es je nachdem nöd soo tolli quali segi.
    anschienend isch d'nfl defür verantwortlich, dass myp2p nüme erreichbar isch :(

    Zitat von Gysino

    wänner mal richtige Sport wännd gseh empfiehl ich eu d'Rugby WM wo grad lauft.
    In HD uf Sport1+.

    Es gaht uh huere ab, letscht Wuucheend hani glaubs 7 Mätsch glueget gha, OMG. :cool:

    wänn mer no d'regle wür verstah, wärs evtl. interessant... gits überhaupt reglä im rugby?
    (aussie rules hani jedefalls luschtig gfunde)