Beiträge von larlf

    Talänt müesst er ja ha & am Iesatz wirds hoffentlich (mit em neue Coach) au nöd ligge... zudem gahn ich devo us, dass au en Streit mal zu ihm befröged worde isch.

    Also ich freu mich langsam aber sicher uf die neu Saison!

    isch halt langsamer & weniger kampfbetont, aber technisch gsehts ok us. s'Problem isch eifach das was die zwüsched de Pfoschte stah händ: das erinnered eim jedesmal a änglischi Goalies...

    Jein, ich bin au nöd sooo Fan devo, vorallem will mer dänn nüme flexibel isch.
    D.h. was machsch, wännd chrank bisch oder schaffe muesch & nöd gah chasch?
    Dänn isch s'Ticket futsch, nur will de Name druf isch?
    Chans ja au nöd sie...

    aber irgend es System wo nöd nur de Kohle drüber bestimmt, wär scho no cool. (Wirds aber bestimmt nie geh, da ja Gäld d'Wält beherrscht...)
    Rächne mal, was das choschtet, wännd mit ere Familie wettsch gah, das findi eifach brutal!

    Ich gahn mal devo us, dass Ticketcorner au mit gwüsse (chlinere) Gruppe e Pauschale abmacht & Ticketcorner de Pries vom Ticket sälber feschtleit & dementsprächend meh oder weniger verdient. (da bini aber nöd sicher)
    ach ja & sie werdet sicher au Prozentual dra abkassiere & dänn wür de Pries ebe au wieder e Rolle spiele...

    Woni sicher bin, isch, dass Ticketcorner quasi s'Monopol i de Schwiiz hät & sich nur scho drum dumm & dämlich verdient.
    Wie z.bsp. chönd sie die 2.- Home-Print Gebühr rächtfertige?
    Sie händ KEI Ufwand & verlanged pro Ticket 2.-, findi absoluti Frächheit, aber es bliebt ja kei anderi Wahl, wännd wettsch go luege...

    ach ja:
    Rammstein isch hüt au wieder i paar min. usverchauft gsi & hät nur no paar wenigi Tickets in DE (in Friedrichshafen zbsp) :sad:

    und du glaubsch würklich, dass Ticketcorner nöd pro Ticket verdient??????

    Und wäge personalisiere:
    gahn mal go google & suech döt, wie's bi Rammstein lauft!

    Wänn ich Tickets bi de Rammstein Siete chaufe (was momentan au überlaschtet isch), dänn muen ich döt JEDI Person wo chunt ageh und gemäss gwüsse Fore-Ieträg wirds praktisch jedi Person kontrolliert...

    "Hartley fängt bei der Denkweise an: "Für uns ist jedes Training ein Match. Denn wir spielen schlussendlich so, wie wir trainieren.""

    ich finde ebe au das e gueti Ussag (à la adc) obwohl mer das minere Meinig nah bi Profi ja eigentlich nöd müesst explizit erwähne?
    Aber anschienend halt doch, will eigentlich probiert das glaubs öppe jede Juniore-Trainer sine Jungs/Mädels scho biez'bringe...

    Zitat von Larry

    Au e gueti Idee, hans sälber no nie gmacht aber würd gern emal!

    chani nur empfehlä!!!

    bin in:
    - Wien go U2 luege (isch glaubs vertigo tour gsi)
    - Stuttgart go REM luege (au 5-7 jahr her)
    - Madonna in Hannover (2006)

    -> Stuttgart, Frankfurt & Münche chasch ja praktisch ohni Übernachte mache (wännd wettsch Gäld spare) & anderi Städt: Berlin, Hamburg, Mailand lohned sich sicher mitemne churze ufenthalt...
    (und en Flug choschtet ja au nöd viel, wämmer rächtzietig buecht)

    lol, ja dänn macht eifach Ticketcorner meh Gwünn, statt em Schwarzhändler. Aber Ticketcorner treit dänn au s'Risiko, dass zwenig Lüüt chömed.

    Ich finds halt eifach chrank, wieviel Gäld d'Lüüt für so Tickets usgänd.
    Luegsch uf ricardo, da häts Lüüt die zahled locker 150.- bis 200.- pro (Stehplatz) Ticket, aber wänns ihne das Wert isch...

    Meischtens laufts ja in etwa so ab:
    am VVK Tag isch grad alles usverchauft & die nöchst Wuche sind d'Priese chrank höch & gheied dänn wieder abe, bis de Event nöcher chunt.
    Dänn isch churz vor em Event en Priesahstieg & je nach Ort/Wätter/Nachfrag chunsch d'Tickets diräkt vor em Konzert wieder zu normale Priese über.

    oder no schöner wär, wänn d'Gruppe no churz es zweits Konzert ahkünde wür :razz:

    Naja und genau da bin ich ebe de Meinig:
    wieso chan mer z.bsp. nöd bi de VIP Member d'Tickets personalisierä?
    Oder dass zumindest de wo d'Tickets bstellt hät muen debie sie, das wür de Schwarzmärthändler sicher au ahgurke.

    Die chönd ja (anschienend) bimne eigne Iegang ine, also chönt döt locker öpper d'Tickets & en Uswiis kontrollierä...

    Dänn hettsch au als VIP Member bi allne Konzert Tickets und so e Member-Charte machi ja eigentlich genau us em Grund (wäg dene Konzert wo de Ahdrang riesig isch).

    Wägem Schwarzmärt häsch scho rächt, ich bin nur froh, dass ich das Memberzeugs nöd gmacht han!!!

    Aber da ich ja scho bald näbed em Mässeparkhuus schaffe wird, gahn ich eifach vor jedem Konzert woni Luscht & kei Ticket han go luege was sie uf em Schwarzmärt wänd. Meischtens gheied ja d'Priese am Konzertabig.

    Oder dänn verbind ich s'Konzert grad mit emne Reisli nach DE/Ö oder It, dänn chasch zum gliche Pries go luege & häsch erscht no e Städtereis gmacht.

    Die dumme sind wohl i dem Fall die wo VIP Member gmacht händ & glich kei Tix im vvvk überchömed & da wür ich mir ebe glich überlegge, ob's das chan sie...

    aber du häsch scho rächt:
    solang sich das d'Lüüt gfalle lönd, chönd sie das scho mache...
    (isch dänn eifach lächerlich/schieheilig, wänns wieder säged "mir mached alles gäge de Schwarzmärt")

    unglaublich! kolleg hät geschter au mit vip welle red hot bstelle & hät kei meh übercho: chan mer die siechä nöd verklage?

    absolute scheiss monopol verein!

    da frög ich mich halt scho:
    wieso chan z.bsp. rammstein personalisierti tickets mache, wo (anschienend) au bim iegang kontrolliert werdet & ticketcorner schafft das nöd?!?

    es isch ihne doch sowas vo scheissegal, wer die tickets chauft, hauptsach sie mached de chole :?:

    machsch es wie ich: entweder member (han aber kei bock denä @#°§ no meh kohle in arsch z'schiebe) oder dänn halt uf- & ahstah :shock:

    weiss nöd, ob bi rammstein morn weniger los isch...

    bim tel. heissts scho (vor 10min), dass red hot usverchauft segi