lol, ja dänn macht eifach Ticketcorner meh Gwünn, statt em Schwarzhändler. Aber Ticketcorner treit dänn au s'Risiko, dass zwenig Lüüt chömed.
Ich finds halt eifach chrank, wieviel Gäld d'Lüüt für so Tickets usgänd.
Luegsch uf ricardo, da häts Lüüt die zahled locker 150.- bis 200.- pro (Stehplatz) Ticket, aber wänns ihne das Wert isch...
Meischtens laufts ja in etwa so ab:
am VVK Tag isch grad alles usverchauft & die nöchst Wuche sind d'Priese chrank höch & gheied dänn wieder abe, bis de Event nöcher chunt.
Dänn isch churz vor em Event en Priesahstieg & je nach Ort/Wätter/Nachfrag chunsch d'Tickets diräkt vor em Konzert wieder zu normale Priese über.
oder no schöner wär, wänn d'Gruppe no churz es zweits Konzert ahkünde wür :razz: