Beiträge von larlf

betr. verbesserige: im spiel chani nonig gross beurteile, han geschder nur 1 spiel chöne mache...

aber es hät viel sache drin, wo ich im 10i besser findä!!!
    sind zwar nöd im spiel, aber ich finde es eigentlich schad, dass sie im 11i s'menü so "verhunzt" händ!
    es hät jetzt z.bsp. meh "klub-farbe", d.h. wänn ich mit pittsburgh spielä, dänn han ich wiessi schrift, uf dem hellä hindergrund: absolut scheisse :sad:

zudem hani geschder d'kamera option nonig gfunde, wo ich im 10i immer iegstellt han, drum isch s'spielä ziemlich müehsam gsi...

wer weiss, evtl. chan mer ja die sache no ändere oder ich gwöhn mich glich no dra? mal luege...

wäg em "be a pro" modus hani gar nie online gspielt :(

han's mir aber für s'11i vorgnoh, isch halt liechti umstellig, da im be a pro nur mit eim mah immer uf de gliche position spielsch. (im 10i bisch dusse ghocked, wänn dini linie nöd gspielt hät, im 11i chasch da scho verschiedeni variante wähle...)

hehehe, han 5,5 saison "be a pro" gspielt und mich ufgrund vo de verchratzte cd (danke töchterli ;) entschiede mit em nhl11 ahzfange...

offiz. chunts aber ersch am 16.sept use, gwüssi läde händs aber jetzt scho im ahgebot. (s'orange M z.bsp.)

Zitat von Mushu

Also meinsch, ich söll morn gschider dehei bliibe und mis Gäld bis em Februar gschiider usgäh?

Will; sollang bo mir erwarted wird, dass i de voll Itrittspriis zahle, solang erwart ich eigentlich au e einigermasse passendi Gegäleischtig. Oder bin ich da en Exot?

OK morn bin i iglade ...

Müends also nöd so schaffe und e Niderlag isch vollkomme i.O. Erscht im Februar chum i wider (und ihr vermuetlich au; oder?)
    (Sarkasmus off)

Abgrächnet wird nach em letschte Match. Au verlüre dörf mer mal, wänn d'Leischtig stimmt.
    Es 4-3 in LugaNO wür ich sogar als "e einigermasse passendi Gegäleischtig" bezeichnä, im erschte Spiel.

Zitat von ZüriBueb

Die Saison cha mer jetzt scho abhacke, die Mannschaft wird nöd Meischter und günnt kä Serie.

... & tschüss, en schöne winter wünsch ich dir!
    evtl. chunsch nöchscht saison wieder oder hämmer döt au kei chance?

Wobie ja eigentlich grad d'BL Clubs vielfach finanz. besser dahstönd als vieli anderi us de grosse Ligene!

mir chönted ja no meh Bilag zahle, dänn chönted mir sicher au so Stars i d'Schwiiz hole :suff:

ich wür meine: Training & Testspiel sind beid unabdingbar!
    Chasch nöd nur Trainiere & nie Spielä, umgekehrt gahts au nöd...

Was eifach idiotisch isch, dass de Termin so churz nachemne Grossahlass isch, das macht überhaupt kei Sinn!

Die sölled Nati-Testspiel dänn mache, wänn anderi Länder Quali mached & mer sälber spielfrei hät...

Mer gsehts ja a de Ahzahl vo verletzte Spieler, dass e Club-Saison mit ahschlüssende WM/EM nöd spurlos a eim verbie gaht :sad:

Zitat von Reto

ich würde auf jeden Fall, wenn ich Zeit hätte und wenn meine Frau die PS3 nicht vor Monaten meiner Mutter mitgegeben hätte, dass ich nicht immer bis nachts um drei NHL zocke ;o)

shit, dänn mäld dich mal, wänn sie wieder häsch:
    ich bin praktisch au jedi nacht bis ca. 2 uhr am zocke!

...aber ich bin mich vorallem "be a pro" gwöhnt, d.h. mit 1 spez. spieler es spiel spiele & nöd mitere mannschaft (wo ich immer grad de puck-füehrend bin)
    -> vo demher hettsch mit mir sicher liechts spiel ;)

Zitat von Mirko

Und man spürt halt, dass die Stars mit Meisterschaft, Cup und Champions League viele Spiele in den Knochen haben.

au das isch scho immer gsi & es hät glaubs gnueg spieler i hf & final gha, wo i de cl wiet cho sind...

für mich isch s'ärgernis vo de wm halt glich wieder die schwach schiri leischtig! au de geschter hät leider schwach pfiffä... & wie isch das mit em nr. 1 schiri gloffe? lowest!

staht dänn uf dem shirt ächt au, dass mir gäge honduras au mega suppi gspielt händ? :shock:

ich hoffe, dass d'holländer nöd eso "iebräched" wie die düütsche und ihres spiel dureziend: nöd in schönheit sterbe sondern eifach nur gwüne....

sowas mit offiz. logo/pokal wär no cool gsi, aber das isch wahrsch gar nöd erlaubt?

hmmm, mal luege, obi sälber was zämestelle: bi 1 shirt wirdi ja kaum e klag übercho...

da empfiehl ich halt zdf, mit em netzer i de pause...

Gysino:
    glanzparade vom green? (bim pfoschteschuss)
    ...ich weiss nöd rächt, er hät huere glück gha & vo döt dörf au kein ball is goal gah, hät für mich meh nach dusel usgseh, als nach glanzparade!
    aber egal, hauptsach er hät nöd nomal es goal übercho...

Zitat von Mirko

Der Unterschied ist einfach, dass St. Pauli, als sie die Bayern damals geschlagen, auch wirklich Weltpokalsieger waren und es nicht erst mehrere Monate später geworden sind... :roll:

Wann genau war Pauli Weltpokalsieger?