- Offizieller Beitrag
Der NHL-Fred
-
-
genau: gaaanz fiel fründe uf gsichtsbuech
aber zum familiä usglich muen mer amigs chli zocke
-
zsc hät übrigens nüt im griff. nhl 11 immernonig da.
-
hallo, wänn wird das verschickt? sandro sf? du weisch doch suscht alles!
-
-
Gysino: nonig übercho & probiert?
nimmt mich wunder, ob ich de einzig bin, wo s'11 nöd sooo toll findet...
-
- Offizieller Beitrag
was isch dänn neu / andersch?
-
Also ich hab das NHL11 auch schon und finde es ganz ok. Wobei es nicht die grosse Änderung gegenüber dem NHL10 ist.
Ich finde die Ultimate League noch geil, weil man dort mit Spielern zocken muss, mit denen man sonst nie spielen würde.
-
- Offizieller Beitrag
Mir geht's vor allem ums spielerische Element, bzw. was da geändert wurde.
Ob's nun ein paar Manzgöggel, Föteli oder Füdli-Ligen mehr gibt im Spiel ist mir dann etwas weniger wichtig.
-
gut finde ich die paar wenigen Anpassungen im Spiel selber:
- spieler kann z.bsp. den stock verlieren
- nach einem tor steht der spieler im "spot", wird quasi angeleuchtet
- es gibt noch paar moves mehr
- erfahrungspunkte sind anders, ich habe überall zwischen 40-60 punkte erhalten, pro "Wert" (Angriff, Verteidigung, Athletik)schlecht finde ich:
- dass ich "meine" Kameraeinstellung nicht mehr hinkriege
- es hat 100te von Optionen, die ich gar nicht einstellen möchte
- beim bully sehe ich den schiri-arm nicht richtigam schlimmsten finde ich:
die neuen menues & auch die (hintergrund)farben, aber damit könnte man leben, wenn das spiel gut ist.wie Sputnik geschrieben hat: kein grosser Sprung zum '10er.
Die ultimate League habe ich bisher noch nicht gespielt, könnte noch reizvoll sein! (von der Beschreibung her) -
HUT isch die gröscht neuerig, nur scho deshalb en chauf wert (wänn mers irgedwänn würd übercho).
-
mis scheiss nhl11 vom Z isch immernonig da, scheisslade, gar nüt im griff...weder uf no näbed em iis.
-
chasch gern mis ha, muesch der eifach de Z-Karton sälber baschtle
bin momentan wieder am 10i spiele...
-
- Offizieller Beitrag
Ha ha, bitter.
Wänn meh online würsch game, würdet der dete aber wohl gli d'Gägner usgah, chönnt mer vorschtelle.
Online-Gaming isch d'Rettig gsi für de Schpiel-Märt.
-
wär no interessant zum verfolge: wieviel gönd vom 10i uf s'11i?
ich wird jetzt no die saison fertig spiele & nachher nomal probiere d'iestellige im 11i so anezbringe, wie ich mich gwohnt bin. wäni das nöd schaffe, dänn flügt s'game & suscht wird ich mich probiere a die neu stüürig vom 11i z'gwöhne...
finds irgendwie doof, wännd bimne nachfolger soviel neus muesch lerne.
aber da bin ich sicher eine vo de wenigä... -
- Offizieller Beitrag
ich han letscht Jahr sit X Jahre mal wieder es NHL gschpillt. Chasch der mal die Umschtellig vorschtelle.
-
gail. tickets griäägt für NY Rangers vs. Toronto ML im Oktober im MadisonSQ. froimi.
-
ja ebe: isch mir ja au so gange: sit jahre keis neus nhl meh kauft & dänn uf nhl10 wieder iegstige... & drum hani jetzt nöd grad wieder luscht zum alles neu lerne
aber wer weiss, evtl. hät das nur nach meh usgseh, will mini iestellige hine & vorne nöd gstumme händ...
-
- Offizieller Beitrag
isch es würklich so andersch als letscht Jahr? Luschtig.
Prinzipiell chasch aber ja scho druf gah, dass es en guete Grund für d'Veränderige git. Ich würd's eifach probiere.
-
han ja nur 1 spiel gmacht bisher und das chli spaht i de nacht, drum isch mis urteil nöd sooo ussagechräftig!
han aber nur scho mit em bully mega müeh gha & dänn isch es au im spiel schwer(er). zudem isch s'spiel no bitzeli langsamer...
wirds demnächst wieder probiere, wett aber no zerscht de 6ti titel hole
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!