Beiträge von larlf

ach, ab morn interessiert au dich d'wm... das isch wohl mit em alter: als chline goof hämmer eus scho jahrelang voremne ahlass druf gfreut & je älter mer wird, desto länger gahts...
    spötischtens wänns agfange hät, schwappts dänn glich übere...

Zitat von läse

isch also trotzdem herrlich gsi d iiblendig jetzt grad im game 6, 14 min vor schluss vo oisne zwei töpf und em vc sieg gäge d blackhawks!!!! :shock: :cool:

da hani au blöd glueget: isch fett gsi!

irgendwie hätt mich s'goal i de ot au a das vom samuelsson in lugaNO erinneret:
    à la: "irgendwie us em nüt & dänn no d'frag isch er würklich drin? isch scho fertig?"
    ok, für de kane isch es klar gsi, aber im tv häsch uf de erscht momänt gar nöd gschnallt, dass es so es klars goal gsi isch.

cool's spiel gsi! schad dass es scho wieder verbie isch...

ja logisch, es gaht ja au nöd drum dass mir chicago jedesmal würed schlah :shock:

mini meinig isch ganz klar:
    wänn d'affe nöd am tag vorher so vorgfüehrt worde wäred, dänn hetted mir die niederlag kassiert!
    chicago hät nach de affe d'sui teams eh nüme ernscht gnoh & isch vom Z überrascht worde & hät dänn nüme chöne de schalter kippe...

& trotzdem isch es eifach es geils game gsi, will au d'halle wiedermal voll abgange isch & es shirt wär ja nöd meh als e (wieteri) erinnerig anen unbeschriebliche abig! (für die wo sowas wännd)

...und wie vorher scho gschriebe:
    mir gahts in erschter linie drum, dass ich geils hockey gsehn (hüt nacht & evtl. im game 7) wo ich i de schwiiz i dere art & wies (leider) nie gseh wird.

Zitat von Mirko

Nei wieso söll ich? Stanleycupsiegerbesieger wirsch ja nur, wänn dänn dä Stanleycupsieger au würkli besiegsch, und das isch ja CHicago definitiv nöd gsi im Herbscht

da häsch du scho rächt, aber es isch defür das team wo mir gschlage händ, wo jetzt (evtl.) gwünnt. anders rum hetts sicher einigi abgäng/neuzuegäng geh...
    wäg em shirt interessierts ja au nöd würklich, das isch (für mich) eifach e "spiellerei"...

da ich vo keine vo de beide finaliste fan bin, hoff ich no uf 2 feini spiel, mit viel spannig & no meh goal!

Zitat von Mirko

Gut die einen wünschen sich das wahrscheinlich nur wegen diesem unsäglich doofen T-Shirt...

chasch ja es: "ich finde das stanleycupsiegerbesieger shirt unsäglich doof!" shirt mache....

Zitat von ZüriBueb

Wills immerna Sport isch und das, was zeigt worde isch, nöd so schlimm gsi isch, dass mer us Empörig sött pfiffe (Mini Meinig).

Es wird halt erwarted, dass eusi ach so überragend (oder evtl. doch nur überschätzt) nati so gägner mit emne stängeli us em stadion fägt :suff:

Zitat von Larry

Sinder jetzt zfriede?

2:1 Chicago :cool:

Stanleycupsieger Besieger - no 2 Sieg! :cool: :cool:

vom Resultat her sicher!
    aber s'Spiel hät mi nöd grad vom Sofa ghaue, lieber wieder 11 goal :cool:

ich schlüss mich am Thomi ah:
    lieber meh als wenig goal!

egal ob's wäge nervosität oder schlächte goalies isch...

nur dörfteds d'ahspielziet vom final au 01.00 (eusi ziet) mache, dänn hett ich wenigstens 1h meh schlaf....

Zitat von snowcat

herrlich, immer di glich billlig usred/rechtfertigung vo fans vo clübs wo 90 prozent vo de menschheit hassed! meischtens folgt aber no e ufzellig vo de azahl titel womer die letschte 350 jahr gwunne hät! als ob das öpper würd interessiere, mer hassed die bestimmte verein halt eifach, ob mit oder ohni titel! ich find bauern münchen au i de regionalliga scheisse! punkt!

gruess roli c.

easy: wämmer Bayern Fan isch, dänn muen mer mit dem läbe chöne, dass mer Titel sammlet & vo de andere agmacht wird, das isch nöd s'Problem.

Aber Dini Ussag chani so nöd ernscht neh!

wer nöd 60er Arsch isch, de hetti gar kein Grund zum Bayern hasse, falls sie würklich i de Regionalliga würed spiele & nöd de historisch Hindergrund hetted: Oder häsch im ernscht s'Gfühl, dass z.bsp. i de Schwiiz irgendwer SV Sandhausen oder Wuppertaler SV hasst?!?

Zitat von gringo

...Aber wie gseit, suscht mehrheitlich dumpfs aränne

muesch es spiel vo afang ah luege: im 1.drittel wird im normalfall brutal meh gas geh & so machts grad nomal meh spass zum zuehluege!