Beiträge von larlf
-
-
-
Hamburg hat Stürmer Guerrero für seinen Flaschenwurf gegen einen Fan nach der Partie gegen Hannover (0:0) mit einer hohen Busse belegt. Der Peruaner muss zwischen 50'000 und 100'000 Euro bezahlen. Zudem entschuldigte sich Guerroero und zeigte sich reuig: «Was ich gemacht habe, war sehr schlecht, das war ein grosser Fehler von mir.» Eine derart hohe Busse hat der HSV noch nie ausgesprochen.
-
-
looool, wobi de letscht satz nöd unbedingt müesst stah:
ich gah mal devo us, dass d'software am andere scho bscheid git..
-
Gratulierä!!!
Hmmmm, d'Fründin vo mim Brüeder hät am 22. März, mini Frau am 24. März Geburtstag & min Brüeder heisst au Sven: ich glaub ich wird all Jahr a din Junior dänke
-
naja, was sölled mir konstruktivi asätz bringe?
nimm näd ah, dass all spieler wo mir gern hetted, dänn au kauft werdet

spiele müend schlussändlich immerno die uf em iis...
-
aber es isch e serie über 7 spiel gsi & nöd nur s'hütige spiel!
das isch das wo ich nöd verstahn: wieso penned eusi soo lang??? (über die ganz serie...)
hüt isch eifach nomal es abbild vo de serie gsi:
hinedri, dänn "ufholjagd", aber z'spaht & drum sind d'summerferiä scho da.lowest....
-
ziemlich am schenk sinere meinig!
usser, dass de schluss für mich trotz de ufholjagd nöd versöhnlich gsi isch: dusse isch dusse, egal ob i 7 oder i 4 spiel

-
irgendwie unglaublich, dass mir scho wieder im vf usegheit sind!
...und das gäge e mannschaft, mit einere bruchbare linie
-
herrlich, hoffe mer eifach, dass hüt nöd grad alles "glück" uf eimal verbrucht worde isch & mir am samschtig wieter gas geh chönd!

-
es sind beid so schwach gsi, dass sie mit sonere leischtig mit sicherheit im hf usegheie werdet!
usser em holden hät zug au geschter nöd besser als eusi gspielt, wänn de t-boh nomal e chischte gmacht het... aber minere meinig nah isch das leider die einzig linie gsi, wo geschder (bi eus) überzügt hät.
-
de isch herrlich: "Torhüter Marco Bührer ist so schwach, dass er in Erinnerung an den legendären Fussball-Flopgoalie Pascal Zuberbühler als «Zuberbührer» bezeichnet wird"
-
es wäre au zeit, wieder mehr als nur ca. 30min PO eishockey zu spielen!
Zug ist absolut schlagbar, aber nur wenn man vorne die Tore macht, die gestern noch im 2.drittel zum 5-4 hätten fallen müssen...
-
Zitat von Larry
1. Drittel: Z nicht bereit (warum?), Zug kommt wie erwartet, wir hängen 1:2
2. Drittel: Wir hängen zuerst 2:4, bevor der Z sein PO-Hockey auspackt: Endlich geht was, 4:4 und Stimmung in der Halle, der Z wird mit einer Standing Ovation in die Pause entlassen.
3. Drittel: Es spricht alles für den Z, der das Spiel jetzt kontrolliert und nicht weniger als drei kapitale Chancen hat, von denen man eine einfach machen MUSS. Das Spiel wäre gelaufen gewesen. Statt dessen eine (fragwürdige?) Strafe gegen Bühler, Tor, der Z ist tod.
Schade! Aber es wurde nur ein Spiel verloren, es steht 1:1 wie in Genf und Davos. Nur Bern stellte auf 2:0.
Es geht weiter!
gsehn ich genau so!
Markkanen gumpet de bühler quasi ah, de chan gar nüt mache. usser allefalls nöd dur de torruum laufe, aber so hät er kei chance gha!
-
herrlichs outfit vom büchel

-
shit, sogar eusi tuble wo suscht alles blockiered lönd de stream no zue... evtl. chasch ja zattoo oder ähnlichs luege? (justin.tv, etc)
-
chan mer da live luege:
http://www.sport.sf.tv/Nachrichten/Ar…ront_livestream -
Zitat von sandro_sf
Los geht's!
Tipp wenn nur TV möglich:
Live Konferenz auf Teleclub 3Au wänns scho agfange hät, wänns öpperem glich scheisse gaht wie mir...
Wenn nur Internet möglich:
-