naja, 100mio kein Problem?
schön für diese Herren, wenn sie beide Stadien einfach so finanzieren können...
evtl. sieht noch Gabi Petri ein Problem?
-> gibt es dann 2 Parkhäuser innerhalb weniger km?
Kaum....
naja, 100mio kein Problem?
schön für diese Herren, wenn sie beide Stadien einfach so finanzieren können...
evtl. sieht noch Gabi Petri ein Problem?
-> gibt es dann 2 Parkhäuser innerhalb weniger km?
Kaum....
momentan scho, aber ich bin de Meinig, dass de Seppli scho immer hät welle Kunstrase pushe!
wahrschinlich wird au er guet dra verdienä & i eusere Region machts nunmal viel meh Sinn: mit Kunstrase spillsch vo März - Ändi Okt, ohni Problem.
Ohne Kunstrase machsch so Grümpelturnier Spiel wie FCL-GC, ufemne Acker...
nöd so viel punkt wie erwarted, defür spannend & vorallem mit geile spielzüg :razz:
geili ufholjagd gsi!!!
weiss doch nöd, han das mal ahgnoh... nix mit: "holztröte" früehner?
dänn bringed denä mal bi, wie mer suscht chan imne stadion stimmig mache, ohni tröööööööööööööööööte!!!!
lol, sie spinned würklich, da no d'antwort:
Was sagt der Autor?
„Daily Star“-Reporter Tom Savage: „Unser Artikel ist nur eine Fortsetzung der deutsch-englischen Fußball-Rivalität. Ich habe heute fast 100 Mails von aufgebrachten deutschen Fußballfans erhalten. Das zeigt allerdings, dass ihr Deutschen keinen Sinn für Humor habt. Die Geschichte war doch lustig gemeint! Wir werden uns jedenfalls nicht entschuldigen.“
Zitat von Larry....Gratis wänns mues si.
das wär s'einzig richtigä!
Zitat von LarryTrööööööööööööööööööööööt *nerv*
han mi grad gfröget, wie das ächt zum tschute isch, wämer chum sie's eigne wort verstaht, wäg em getrööte...
aber das isch halt ihri kultur & nach dere wm isch es ja für eus wieder verbie.
ich hoffe mal uf d'technik, dass die das am tv chli chönd usblände.
guet, die händ wahrsch au das video ahglueget:
http://www.20min.ch/unterhaltung/news_bizarre/story/12095817
wäge sicherheit & was sa suscht no z'bühte hät, über das isch glaubs gnueg gschriebe worde & da sind sich wohl die meischte einig:
sa wird sicher alles defür mache, dass es guet wird (so wie das die düütsche au gmacht händ)
d'frag isch halt eifach:
wieso verchaufeds praktisch kei tickets?
sorry, wänns scho d'wm i ärmeri länder gäbed, dänn sölleds au defür sorge, dass die ieheimische chönd go d'mätch luege!!!
e wm mit leerä stadie isch scheisse, ich hoffe doch schwer, dass es nöd so wird sie...
& dass de seppli nöd meh als en sälbschtdarsteller isch, das sött wohl jedem klar sie, zumindest de teil vo de kritik isch korräkt.
Zitat von SimmsDas isch ja nöd soo en Überraschig, dass die kei Ahnig hend. Football muemer miteme amerikanische Kommentator luege, das isch absolut zwingend!
Ahja byebye Favre
wobi ich de öhschtriecher vor x jahr nöd sooo schlächt gfunde han: de hät amigs am afang e iefüerig gmacht & dänn normal kommentiert...
...das wäg em brätt hät ja da no müese cho ![]()
yups, du meinsch das wo hüt abig im 10vor10 thema sie wird:
http://tagesschau.sf.tv/Nachrichten/Ar…ugang=front_top
logisch werdet d'Chind nöd i de Schuel oder im Verein erzoge, aber (gaht Dir wohl glich) bi eus sind Lehrer/Trainer,etc no Respekt Persone gsi und mer hät au uf die gloset, was hüt ja nur no bedingt de Fall isch...
hani no vergässe:
han lang gnueg al bundy glueget: ich weiss jetzt wie ich mit de "fründe" vo de tochter muen umgah :twisted:
also, ich wird min chline Bietrag nume chöne mache, wänn mini Chind au spöter no uf mich losed
wobi ich momentan de "Vorteil" han, dass mis bisher einzige Chind e Tochter isch und die (hoffentlich) weniger schleglet als Jungs...
Aber für all andere Chind?
Gueti Frag!
Wänns es eifachs Rezept gäbti, hetts sicher scho lang öpper gseit, aber ich dänke mal, dass es glichzietig a verschiedenä Pünkt müesst in Ahgriff gnoh werde:
Erziehig, Schuel (?), Verein (?), (Jugend)Strafe, no meh?
d'Frag isch halt die glich wie bi de Ghirnerschütterig wäg de Checks:
was wettsch degäge mache?
Meinsch du, dass nur härteri Strafe allei nützed?
Ok, bi de Todesstraf, da macht eine de Fehler nachher nüme, aber d'Frag isch ja au, ob de richtig isch, wo bestraft worde isch (wämmer US als "Vorbild" nehmed....)
Wie wetsch de Eltere biebringe, dass sie ihri Chind andersch sölled erzieh?
gahts nöd eher drum, dass e gruppe chunt & anderi eifach ohni grund (oder allefalls no "falsche verein") verprüglet als drum ob's hooligans sölled gsi sie wo gschlage händ?
dass es kei hooligans gsi sind, isch ja ahzneh, bi dem "alter"... aber ich finds eifach schlimm, dass hützutag nöd 1:1 isch, sondern gruppe gäge einzelni!
früehner hämmer scho au gschleglet & mal eis an grind übercho, aber döt hät niemer es mässer debie gha & wänn mal einä gläge isch, dänn hät mer nöd no mit em fuess an grind gingget & wie scho erwähnt: es isch meischtens 1:1 gsi...
d'frag isch wohl vorallem: was chan mer gäge das "phänomen" mache?
ich bin halt de meinig, dass es gröschte teils au a de erziehig lieht & nöd a de präss oder a de "kuscheljustiz"...
Zitat von LarryHüt beidi Spiel live uf
http://www.schweizersportfernsehen.ch/ssf/module/pag…id=108&topnavi=
uuuuh, schnäll wieder uf espn umschalte!
hät nach tc kommentatore tönt:
1 wo drus chunt (wahrsch sälber spielt) & 1 wo hüt s'erscht mal nfl lueged...
Zitat von IcemanEs bleibt nur die Frage, wieviel die Schiris von dem Zeugs hören. Habe die Szene nicht mitbekommen und weiss deshalb nicht, wie laut Forster gebellt hatte und wie nahe Reiber oder ein anderer Referee bei der Strafbank standen. Überhört man solche Beschimpfungen in der CH, um nicht noch ein grösseres "Puff" zu veranstalten?
Also beim Reiber denke ich, dass er es kaum gehört hat: sonst hätte er sicher durchgegriffen!
So einen Arroganten Eindruck macht nur er (auf dem Eis jedenfalls)...
Minere Meinig nah sind die höche Reisechoschte s'gröschte Problem!
Das mit de Kriminalität isch wahrsch eher 2.rangig, obwohl ich's doof finde, wänn mer anere WM nöd chan döt hie gah, wo mer will... aber das häts in D-Land ja au gheisse, zbsp: "...dass schwarzi i de alte Bundesländer nöd überall sölled hie gah..."
& ebe: passiere chan eim immer & überall öppis, au bi eus am Public Viewing.