wenn es so läuft, dann bin ich sofort dafür
Beiträge von lex
-
-
Er hät zweimal sis liebli verblüetet. Has beides mal gseh gha
-
genau und minere meinig nah isch das eifach de Sport.
Klar regt mr sich uf wens nöd lauft, aber so sich eifach de Sport und me chan nöd immer alles mit Geld kaufe.
-
wie gsehts us daser bliebt?
meinige? -
ich interessiere mich eigentlich nur sowiet für fuessball, dases mir wichtig isch das bisel nöd meister wird.
aber wenn ich de 20min text richtig verstande ha, chönt das sogar en vorteil für de Z ha. oder ligg ich da völlig falsch?
-
Ich bin einfach der Meinung man solle den Teufel noch nicht an die Wand malen!
In der letzten Saison verloren wir die beiden letzten Spiele. Einmal so wie mir ist sogar 0:3 gegen Bern.
Abgerechnet wird in den Playoffs und nicht vorher. -
siehe qualifikations tread
-
Doch das stimmt!
Ich bin det selber im Stadion gsie, in Ambri! -
Doch das ist leider wahr. Ich habe das selbe gedacht wie du. Aber man kann es wohl nicht ändern.
-
ez chani nüme
siebe gool und ali händ dänkt dä Z chämi grausam ufd chappe über, bini bsoffe oder was?
-
ich glaub ebe nöd. soviel ich ghört ha gits fürd schwiiz kei bilder. lah mi aber gern überrasche
-
und bereits 5:2
-
ich wür säge danke flüeler
danke alston
warum chammer en 2:0 vorsprung nöd verwalte.
aber bin mega froh hämmer gunne.
schöne abig no
greez lex
-
sieg für dä Z, zwar erst nach penalty schüsse, aber han no nie so eine wiä dä trudel gseh wo 3 penantlis nachenand inehaut.
-
ich han au gar nöd wele über optimistisch tue. aber tatsach isch das ich dra glaube, au wäns hoffnigslos "wär". ich chönt au objektiv analysiere, aber ich wet das scho gar nöd.
wiä gseit worde isch, das momentum cha jeder ziet wieder kippe und warum nöd scho am dunstig? es fehlt ganz sicher nöd viel. -
am beste chunsch demfall am samstig gar nöd id halle!
ich glaube an ZSC und ich glaube au dra das mir diä serie no chönd chere. diä serie isch no lang nöd verbi, selbst wänn mr 3:0 würded hineligge, ich wür no immer dra glaube!!!
gib nöd uf und dänk positiv........ -
resigniere wirdi glaub no lang nöd. ich bin gester in genf gsie und bin voller zueversicht. oisi manschaft het kämpft und charakter zeigt, dasmer ide verlängerig verlore hend isch pech gsie. darum freui mich ez mega uf morn und di andere spiel. mir hend tolli chance uf dä titel, au wäns nochli gaht bises sowiet chönt sie.