Zitat von fäbestimmt nöd
chum jetzt! die zwei dutzend stadtzürcher wo im stadion niederhasli gönd go luege, zellemer jetzt grosszügig nöd! ![]()
ps. gemäss nzz rächned niederhasli mit 2000 zueschauer im b. verdammt optimistisch! wenn ich gcn wär, hett ich scho lang ä stahlrohrtribüne für 5000 nase uf em campus anegstellt! wür vill gäld spare und mer chönd dänn sogar bi gcn vonere stadionuslastig vo gäge 50% rede! ![]()
http://%20https//www.nzz.ch/sp…pers-ld.1488535
Von meinem iPhone gesendet
Gesendet von iPhone mit Tapatalk