Beiträge von snowcat

Zitat von Champs-de-Mars

Dwamena würde ich verkaufen, wenn möglich mit einer Beteiligung an einer künftigen Ablösesumme. Der Junge ist nach dem Startspiel völlig abgetaucht und war gestern schwächster Zürcher auf dem Platz.

gsehni genau glich!

im tagi no en guete artikel, wo au uf d'schwachstelle ufmerksam macht. aber he, de pallson spillt nonig, de mouche gester en ganz churze teilisatz, de neu iv isch nonig da. und trotzdem leader und ersch eis gegegoal kassiert. eigentlich e ganz komfortabli situation, mit vill luft gäg obe!

aber eimal meh, au sion isch känn gradmesser gsi. überhaupt nöd parat (bis uf die 5-8 minute i de erschte hz, wos chli druck gmacht händ und eigentlich s'0:1 schüsse müesstet!). aber susch ähnlich wie d'insekte. händ au die meischte zweikämpf verlore. die beschte gegner bisher: thun und dänn lugano...

Der FC Zürich schlägt Sion 2:0 und ist neuer Leader. Derweil nimmt der beste Stürmer Stellung zu den Abgangsgerüchten. (für mich isch de bescht stürmer de frey, au wänner mängisch sim name chancetod würkli gerecht wird...)

https://www.tagesanzeiger.ch/14821757

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

???

FCZ NEWS>Nach fünf Jahren beim FCZ verlässt Burim Kukeli den Stadtclub und wechselt per sofort zum Ligakonkurrenten FC Sion.

INFO: Abmeldung: STOP FCZ NEWS an 939

der (mo)neymar transfer hat komplett irre dimensionen angenommen. so irr, dass es sich nicht mal mehr lohnt darüber zu diskutieren.

was ich aber an dieser geschichte noch echt witzig finde: ausgerechnet die spanische liga will/wollte den transfer verhindern, indem sie sich aufs financial fairplay der uefa beruft! [emoji23] das ist in etwa so, als wäre ein veganer präsident des schweizerischen metzgerei verbandes!

und wie leicht sich dieses financial fairplay der uefa austricksen lässt, hat neymar mit seinen beratern herrlich demonstriert! der spieler kauft sich einfach "selber" für 222 millionen aus dem vertrag und erhält im nachhinein 300 millionen als beraterhonorar für die wm in katar! also ein handgeld von sage und schreibe 78 millionen!

ich glaube, im nächsten leben werde ich fussballer! [emoji23]

Zitat von Siucs123

Pffft... chasch ja de UF Uli Forte fröge ob er dänn i de POno Zyt hetti bim Z als Motivator mitzumachen..dammi das sind Profis die münd das sälber richte..."lach"

er wär sicher de richtig für 2 mönet motivation... :razz:

im ernst: d'skandinavier setzed vill meh uf system und intelligenz und VOR ALLEM uf selbstverantwortig. ihri landslüt und au d'nordamerikaner bringed die selbstverantwortig i de regel mit. d'schwizer nur i usnahmefäll. mir händ nun mal e anderi mentalität.

insofern gib ich am züri bueb rächt: a dem simmer i de letschte 2 jahr gscheiteret. aber nöd a de (schwedische) trainer, da gib ich am züri bueb nöd rächt! wo de crawford (immerhin eine us em globte ishockeykontinent) mit sim latein am ändi gsi isch, isch nüt cho vo de mannschaft. wükli gar nüt! und letscht jahr ebe au nöd! drum han ich au de salis als sportchef immer kritisiert, will er die richtig mischig uf em is nöd ane bracht hät! und die müend mir schwizer clubs hauptsächlich bi de usländer sueche bzw. hole.

aber 1-2 spiller langed, zum e anderi mentalität dri z'bringe. bim letschte titel isch es hauptsächlich de ambühl gsi bi euis. es muess also nöd zwingend en usländer si. aber mit de neue z-usländer, gseht das für mich scho ganz anders us. e geili mischig zwüsche guete trainer und risser uf em is. und natürli sehr guete hockeyspiller...

nöd z'vergässe: en goalie in playoffform bruchts au no. trau ich aber am schlegel durchus zue!

Von den Neuen spielten bisher ja mehr oder weniger nur Frey und Pa Modou. Bei Pallson und Maouche von "eingeschlagen" oder "Potential angedeutet" zu sprechen ist noch mutig ...

ich rede von vanins, voser, rodriguez, winter, raphael, pa modou, frey und wen immer ich vergessen habe...

Mir gefällt die Arbeit von Bickel aber auch und bin vor allem auch gespannt, was mit Pallson geschieht. Den wollte Forte ja scheinbar nicht ...

forte wollte dieses schreckliche insekt mit dem gemüsenamen...ich glaube er war nicht contra pallson, sondern einfach pro salatic. den brachte er aber (zu recht und zum glück) im fcz nicht durch.

Zitat von Siucs123

Nur wyter so. Platz 3 mues das min. Ziel sy

ball flach halten...

niederhasli in der momentanen verfassung ist für keinen superleagueclub ein gradmesser. thun schon eher, aber sie gehören auch nicht zu den besten 5 mannschaften der liga.

lugano, der nächste gegner, in etwa in der thuner stärkeklasse. um so schöner, sollten es nach 3 spielen tatsächlich 9 punkte sein. darauf lässt sich aufbauen, mehr nicht. der erste wirkliche gradmesser kommt am 10. august in den letzi, der fc sion.

was sich sagen lässt: seit tommy bickel das zepter schwingt ist kein zugang ein flop. alle haben schon eingeschlagen oder zumindest ihr potential angedeutet! wie ich es erwartet habe: bickel mit sehr hoher sozialkompetenz!

ps. michi frey mit dem absoluten potential zum publikumsliebling. ähnlich wie freddy chassot. frey, ein geiler typ und ein guter fussballer! auch wenn er, wie gegen die insekten, kein tor schiesst: er ackert ohne ende und reisst räume auf für raphael!

hartes stück arbeit! das ganze wie erwartet. thun in jeder beziehung um welten besser als niederhasli.

habe fertig! :razz:

ah ja: saisonstart geglückt! punktemässig gar besser als letztes jahr!

Zitat von Siucs123

Isch das Zweckpessimismus?

nei, buchgfühl!

klar, züri hät guet gspillt gäge d'insekte. aber dass die im moment alles anderi als i de spur sind, hät mer hüt wieder gseh!

drum vorsicht morn!

ui ui ui...yb führt 4:0 nach 75 minuten in niederhasli. da dürfte die kacke schon mächtig anfangen zu dampfen...

en sieg gäge thun wär jetzt scho obe use. tippe aber uf es unentschiede, 1:1. thun staht sehr guet hinne. sion hät mit allem glück vo de welt bi dene gunne.

mir ränned ah, aber schüsseds goal nöd und hinne hämer de obligati ussetzer...

de forte hüt im facebook:

Lieben Dank, für all die Glückwünsche zur Vertragsverlängerung. Wir haben ein Jahr hinter uns gebracht, das nicht immer einfach war.
    Wir haben die Zeit in der Challenge League genutzt, um uns in vielen Bereichen besser aufzustellen. Ich glaube daran, dass die Mannschaft noch weiter entwicklungsfähig ist. Überzeugt hat mich auch, dass unsere Jugendarbeit analysiert und optimiert wurde. Es war mir schon immer ein großes Anliegen, die jungen Spieler eines Vereins bei den Profis zu integrieren und erfolgreich zu machen. Auch das war ein Grund, der mich zur Vertragsverlängerung überzeugt hat. Beim Derby haben wir wieder eine solche Entwicklung erleben dürfen... - ich freue mich auf unsere weitere gemeinsame Zeit!

Zitat von Larry

Ich hätte es nicht gemacht, zumindest bis zur Winterpause gewartet.

hätte ich auch so gemacht. wenn der fcz eine spielerisch gute vorrunde macht und an weihnachten in der vorderen tabellenhälfte klassiert ist, dann ist uf's vorgeschichte wirklich nur noch geschichte. dann rechtfertigt sich auch eine vertragsverlängerung.

en typische cillo schnällschuss?

eis guets spiel und scho wieder vom europacup schwaffle und am trainer de vertrag go verlängere!

klar, isch e top mannschaftsleistig gsi, au taktisch, klari handschrift vom trainer erkennbar, im gegesatz zu de letschte rückrundi.

aber de gegner isch au grotteschlecht gsi. die hettet a dem tag gäge jede superleague und die bessere challengeleague clubs verlore...

https://www.fcz.ch/de/profis/news…rte-verlangern/

Zitat von fäbe

isch ja i dere ziit gsi wo ihr eui farbe gwechslet hend.

bingo! vo rot-wiis zu blau-wiis. drum isch es überhaupt möglich worde.

aber jetzt chunt de bescht: 1915, wo d'fuessball sektion vo de insekte wieder gründet worde isch, händs en brief gschribe an verband, dass sie wieder wänd mitmache, aber nume under de bedingig, dass de fcz die blau-wisse farbe wieder abgit! als hetti öpper uf d'fuessballsektion vo de insekte gwartet! also scho damals: grenzelosi arroganz i dem verein!

de verband hät dänn nume gmeint, dass sie sich nöd in farbestrit imisched, sie sölled sälber luege. und sither sind halt beidi blau-wiis. de briefverchehr vo damals existiert no, isch also nöd e erfindig vomene fcz fan.

im gegesatz zu dem stuss wo ich vo insektesite immer wieder ghöre, dass de fcz in altstette gründed worde segi (damals no es buredorf, usserhalb vo de stadt und nonig igmeinded in züri stadt) und sogar rot-wiis altstette gheisse hät. das isch us em rich vo de märli, komplet erfunde und faktelos!

Zitat von larlf

was hät er sust für Möglichkeite?

die wo de grasshoppers club zürich scho 1910 durezoge hät:

d'fuessballsektion uflöse! :floet:

ersch 1915 händs d'fuessballsektion wieder gründet.

Zitat von snowcat

weisch was händ testspiel für e ussagechraft? genau gar e keini!

suscht müesstemer am sunntig ja souverän günne geges pack!

niederhasli hät nämli gege schaffhuse sang- und klanglos 3:0 verlore i de vorbereitig!

ich nimm alles zrugg! vorbereitigsspiel säged d'wahret! :razz:

viel gibts nicht zu sagen: 0:2 tore, 3:13 eckbälle. das einzige was nicht stimmt, ist das resultat. ein 0:4 hätte dem spielverlauf viel eher entsprochen. der fahrplan vom staff, insbesondere tommy bickel, stimmt. der fcz mit viel spielwitz, verlor praktisch keinen zweikampf. hatte das gefühl, dass tommys worte im nzz interview auf dem feld 1:1 umgesetzt wurden.

weiss allerdings nicht ob wir uns auf diesen sieg viel einbilden dürfen. das pack war derart grottenschlecht. selbst wohlen und le mont hatten letztes jahr im letzi mehr qualität!

aber hat spass gemacht. klar über die hälfte (der ziemlich grosszügig gezählten) zuschauer zürcher. sektoren c und d voll. a, ziemlich leer und b max. zu 3/4 gefüllt...

ps. ganz geil, die überhaupt noch nicht aussagekräftige tabelle, aber trotzdem: blau rot lörrach und niederhasli letzte! :geil: