Zitat von larlf
klar weiss jede, was passierä chan: aber dänn muesch ufhöre Fuessball spielä, will dänn häsch Angst und gasch nur halbpatzig in 2Kampf.
jedä Zweikampf birgt potentielli Verletzigsgfahr... aber wäge dem isch es i 99% kei Absicht, en andere z'verletzä!!! (und das verstahn ich under: d'Aktion isch vorsätzlich gsi)
mit dere defintiton isch demfall alles erlaubt, da ja (i de regel) im fuessball nie eine d'absicht hät de ander z'verletze, gits au kein vorsatz meh!
vorsatz isch minere meinig nah aber dänn geh, wämer sich bewusst eso verhaltet, dass mer sich selber oder dritte schade zuefüege chan, nöd zuefüege muess. und wenn en fuessballer eso istigt wie de wieser das gmacht hät, isch das ganz es bewussts verhalte, will er genau weiss, was passiere chan. also vorsätzlich.
das isch öppe eso wie wänn dich mit 1,7 promille as stür vome auto setzisch. dänn chönd genau 4 sache passiere:
1. gar nüt ----> glück gha / isch ja au meischtens eso
2. du wirsch verwütscht, uswis weg und buess ----> pech gha, aber git schlimmers
3. du bausch en unfall ohni verletzti ----> scho dümmer, aber git au da schlimmers
4. du bausch en unfall mit verletzte oder gar tote ----> ganz grosse scheisse!
und die einzig möglichkeit wo de fahrer wett isch die 1. alli andere wett er nie im läbe. und trotzdem isch es vorsatz wenn punkt 2-4 itrifft! du setzisch dich bewusst as stüür, obwohl weisch was alles passiere chan, nöd muess!
und söll ich jetzt dem tote fuessgänger säge, er müess halt nöd über d'strass laufe wenn die bsoffne underwegs sind? das isch doch eifach s'risiko wenn am samschtig nacht über d'langstrass laufsch...!