Beiträge von snowcat

Zitat von larlf

Aber isch öppe Ziet zum das Thema z'beände und de snowcat bim erschte Träffe mitere klassische Grätsche us em anno dazumal z'Begrüessä :mrgreen:

findi guet! :wink:

ich meld mich bi dier, wänn ich s'nöchscht mal i de halle bin. chunt bi mier ebe sehr selte vor, i de quali 2-3 x. susch nume no playofftourischt, aber au ersch ab em 1/2 final... :floet:

Zitat von larlf

genau das macht ja de Fuessball so interessant:
    dass so Idiote wie mir sowieso nie glicher Meinig sind, au wänn mer die glich Szene/Aktion beurteilt...

drum diskutier ich ja au gärn mit dir, au wänn vo ennet de gleis chunsch...:wink:

Zitat von larlf

aber wänn Du nöd wieterhin der Meinig bisch, dass de Wieser i dere Situation bewusst en andere Spieler wett verletze, dänn behaupt ich eifach mal, dass Du sicher nie (guet*) Fuessball gspielt häsch!

stop! lies bitte namal all mini posts zu dem thema! ha niened behauptet, dass er ihn hät welle verletze! ha nur immer gseit, dass er sich hät müesse bewusst si, dass wänn er eso in en 2-kampf stigt er mit ere verletzig vom gegner hät müesse rechne! womit mier wieder bim eventualvorsatz wäred...

und ja, ha nie würkli guet tschuttet...:cool: wo ich no tschuttet han häts no e position geh, wo's hüt nüme git: de libero! und das isch min platz gsi. es bizz ufrume hine hät au dezue ghört, aber de bölle vo hinne use intelligent verteile isch fasch wichtiger gsi!

ich muess mich korrigiere, am wieser sis istige isch kei vorsatz gsi, aber ganz klar eventualvorsatz.

au us em hütige tagi (muesch scho alles poste larf, nöd nume das wo i dini (seltsam) argumentation passt...):

Im Fall Wieser/Yapi nimmt Steinmann – zumindest sportlich – eine klare Haltung ein. «Das Verhalten von Wieser war absolut rücksichtlos und völlig unnötig. Das Foul passiert nicht direkt vor dem Tor, er attackiert Yapi irgendwo im Mittelfeld, sozusagen im Niemandsland.»

Steinmann weiter: «Bei Eventualvorsatz weiss der Täter, was er macht, er vertraut aber darauf, dass eine Verletzung ausbleibt.»

Steinmann zum Fall Chapuisat: «Aus meiner Sicht ein Fehlentscheid. Auch auf dem Fussballfeld kann man nicht machen, was man will», sagt Steinmann. «Der Ball ist für Chapuisat unerreichbar, das Foul grenzt für mich an eine mit direktem Vorsatz begangene Körperverletzung.»

de ganz artikel:

http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/18685148

Zitat von larlf

klar weiss jede, was passierä chan: aber dänn muesch ufhöre Fuessball spielä, will dänn häsch Angst und gasch nur halbpatzig in 2Kampf.
    jedä Zweikampf birgt potentielli Verletzigsgfahr... aber wäge dem isch es i 99% kei Absicht, en andere z'verletzä!!! (und das verstahn ich under: d'Aktion isch vorsätzlich gsi)

mit dere defintiton isch demfall alles erlaubt, da ja (i de regel) im fuessball nie eine d'absicht hät de ander z'verletze, gits au kein vorsatz meh!

vorsatz isch minere meinig nah aber dänn geh, wämer sich bewusst eso verhaltet, dass mer sich selber oder dritte schade zuefüege chan, nöd zuefüege muess. und wenn en fuessballer eso istigt wie de wieser das gmacht hät, isch das ganz es bewussts verhalte, will er genau weiss, was passiere chan. also vorsätzlich.

das isch öppe eso wie wänn dich mit 1,7 promille as stür vome auto setzisch. dänn chönd genau 4 sache passiere:

1. gar nüt ----> glück gha / isch ja au meischtens eso
    2. du wirsch verwütscht, uswis weg und buess ----> pech gha, aber git schlimmers
    3. du bausch en unfall ohni verletzti ----> scho dümmer, aber git au da schlimmers
    4. du bausch en unfall mit verletzte oder gar tote ----> ganz grosse scheisse!

und die einzig möglichkeit wo de fahrer wett isch die 1. alli andere wett er nie im läbe. und trotzdem isch es vorsatz wenn punkt 2-4 itrifft! du setzisch dich bewusst as stüür, obwohl weisch was alles passiere chan, nöd muess!

und söll ich jetzt dem tote fuessgänger säge, er müess halt nöd über d'strass laufe wenn die bsoffne underwegs sind? das isch doch eifach s'risiko wenn am samschtig nacht über d'langstrass laufsch...! :nixwiss:

Zitat von larlf

guet, d'Frag isch halt da: wie wärs i dem Forum, wänns umgekehrt wär und en Aarauer gschlisse worde wär und de FCZ'ler verklagt werde söll?
    oder: wie wür de Herr Canepa i dem Fall reagierä?

ich wür genau glich reagiere und behaupte, dass so öpis mit vorsatz passiert isch und nöd dass es eifach dumm gloffe isch. was de canepa mache wür weiss nur er selber. als fcz fan känn ich allerdings nume de fall dass eusi spiller übelscht und vorsätzlich verletzt werded, nöd umgekehrt. opango: sportinvalid, kukeli: 17 monate verletzt, yapi: evt. sportinvalid...aber genau darum wür ich genau glich reagiere!

namal: jede fuessballer weiss haargenau was passiert bzw. passiere chan, wämer eso in en 2-kampf stiegt! in etwa das dürfti de nef uf dem bild am wieser au säge:

Zitat von Larry

Glaube nicht dass es Vorsatz war, ist auch nicht zu beweisen.

Was man anbringen könnte ist Grobfahrlässigkeit.

So oder so bleiben zwei Verlieren, das Ganze wird an Wieser hängen bleiben.

wieser wird den geringsten schaden davon tragen! 6-10 spielsperren und bald wird alles vergessen sein!

wie gringo sehr richtig bemerkt wurde aber dem fcz das fehlende puzzleteil zu einem allfälligen meistertitel zerstört. das zentrale mittelfeld unsere ehemalige achillesferse wird ab sofort wieder unsere achillesferse sein...der fcz hat nicht wegen der verteidigung oder dem torhüter am wenigsten tore der liga kassiert.!

natürlich wollte wieser ihm nicht das knie zertrümmern. aber jeder fussballer weiss was passiert bzw. passieren kann wenn er sich in einem zweikampf so verhält wie wieser das getan hat: darum ist auch der vorsatz gegeben.

interessant was regierungsrat mario fehr heute in der brack.ch fussball arena sagt: "wenn das foul als leichte körperverletzung taxiert wird, darf nur yapi selber klagen. wird es jedoch als schwere körperverletzung taxiert ist es ein offizialdelikt und der staat muss von sich aus tätig werden!"

auch wenn es "nur" sport ist und in ausübung des berufes passiert ist: es war vorsätzlich! und somit eigentlich auch schwere körperverletzung.

Zitat von Larry

Eine andere Meinung:

http://www.watson.ch/Front/articles…gestellt-werden

Die ganze Geschichte ist einfach Scheisse! :(

sehe ich ähnlich wie watson. ich bin nach wie vor der meinung, dass das kein gerichtliches nachspiel haben sollte.

aber eben, ich kann die erste reaktion - unmittelbar nach dem spiel - von canepa durchaus nachvollziehen. 1. wegen dem schaden für den fcz, etwaige meisterträume sind hiermit bereits ausgeträumt, zu wichtig war yapi im fcz spiel und 2. wegen der art des fouls, welches ganz klar vorsätzlich war. das ist nicht einfach "dumm gelaufen"...

Zitat von Sevi

Einfach nur lächerlich dieser Typ...

na ja...

eigentlich bin ich auch der meinung, dass die justiz auf einem sportplatz nichts zu suchen hat.

aber bei yapi sind - sehr wahrscheinlich - die kreuzbänder und seitenbänder gerissen und der meniskus zerfetzt. somit dürfte er ca. 1 jahr ausfallen. ausserdem ist dieses foul nicht aus dem spiel heraus geschehen, sondern war absolut vorsätzlich, also mit verletzungsabsicht. somit kann ich eine erste reaktion canepas durchaus nachvollziehen.

FCZ-Trainer Meier geschockt: «Yapis Knie ist zerfetzt»
    http://blick.ch/3259682

Zitat von ZüriBueb

Nicht über alle Zweifel erhaben, was der FCZ heute zeigte. Die Chancenauswertung war katastrophal und um ein Haar hätte man gegen 9 Aarauer sogar noch das 1:1 bekommen.

ein 1:1 wäre dann aber schon etwas viel ertrag gewesen für aarau. die ersten 70 minuten sind sie eigentlich nur durch die körperverletzung an yapi und pausenloses lamentieren aufgefallen.

Zitat von Ecksen

Spanien, Krise -> schon davon gehört?

das war schon vorher so! und weil krise ist, wird die mannschaft zu hause auch nicht stimmungsmässig supportet? schau mal nach griechenland...

Zitat von Champs-de-Mars

Umso mehr schmerzt jetzt die Niederlage auf Zypern.

s'glich hämmer alli au gseit uf de tribüne nach em match! isch aber würkli es geils mätchli gsi. de sieg isch nach em 3:2 nie in gfahr gsi. ha (zum glück) vergebes uf druckphase vo villareal gwartet. muess allerdings no igestah, dass ich en teil nume am rand mitübercho han, will ich intensiv ha müesse mit em mushu diskutiere... :razz:

p.s. die spanischen fans kennen das begleiten ihrer mannschaften an auswärtsspiele nicht so wie wir bzw. den meisten anderen ländern. nicht nur international, ist in der primera división nicht anders. für südländer ein wenig enthusiastisches publikum. auch der heimsupport der (marginalen) fankurven hält sich jeweils in engen grenzen in spanien. zumindest in madrid und barcelona. heute zählten wir exakt 12 villareral fans, inkl. derjenigen auf der haupttribüne...hat natürlich den unbestrittenen vorteil, dass man von randalen in spanien jeweils nur von etwaigen meisterfeiern in madrid oder barcelona hört.

http://www.nzz.ch/sport/fussball…rung-1.18419941