Beiträge von snowcat

dass de stadtrat genau eis bestimmts projekt mit scho bestimmte partner durezieh will, isch zimli offesichtlich. warum au immer...

nzz vo hüt:

Will der Zürcher Stadtrat, dass die Stadt endlich ein Stadion bekommt?

Die Frage ist nicht leicht zu beantworten. Die Wurstigkeit, welche die Zürcher Stadtexekutive und vor allem der zuständige Hochbauvorstand André Odermatt (sp.) an den Tag legen, ist bemerkenswert. Es ist völlig klar, dass Zürich ein Fussballstadion braucht. Im bestehenden Letzigrund ist die Atmosphäre bei Fussballspielen prickelnd wie auf einer stillgelegten Sondermülldeponie.

Dass das ursprünglich geplante, architektonisch überzeugende Stadion der CS nicht gebaut wurde, daran trägt der Zürcher Stadtrat keine Schuld. Das Stimmvolk nahm das Projekt klar an. Aber sensitive Anwohner im Hardturmquartier waren in Sorge wegen des möglicherweise übermässigen Schattenwurfes und verhinderten den Bau mit Einsprachen.

Dann setzte eine eindrückliche Serie von Pannen ein. In einer Zeit, in der sich die Aussichten des Stadthaushaltes verdüstern, legte die Exekutive ein eigenes Stadionprojekt mit riesigen Kosten vor. Es wurde vom Stimmvolk abgeschmettert, und in der grössten Schweizer Stadt herrschte Katzenjammer. Stadtrat Odermatt spielte die beleidigte Leberwurst und erklärte, das Hardturmareal komme für einen Stadionbau nicht mehr infrage.

Dabei ist der Hardturm für ein Stadion der ideale Ort. Wie nun bekanntgeworden ist, will die Swiss Prime Site, erprobt in diversen Grossprojekten, der Stadt Zürich gratis ein neues Stadion hinstellen. Und zwar mit Wohnungen, Läden und Restaurants. Es wäre ein Gewinn für die Zürcher Fussballklubs, für das Quartier und die Stadtregierung, die sich nicht länger mit dem Problem herumschlagen müsste.

Wie reagiert der Zürcher Stadtrat? Er unterlässt es, auf das höchst interessante Angebot zu reagieren. Und schreibt stattdessen einen neuen Investoren-Wettbewerb aus. Interessenten sollen sowohl ein bereits bestehendes Projekt übernehmen als auch für die aufgelaufenen Planungskosten aufkommen - was alles andere als verlockend ist. Dilettiert der Stadtrat in dieser Weise weiter, muss Zürich noch lange auf ein neues Stadion warten.

Zitat von larlf

weiss jetzt nöd wer "schuld" a eusem sieg isch: de roli oder de salatic? [emoji12]

ich kenne die antwort natürlich! aber leider kann bzw. darf ich dir hier nicht darauf antworten, weil wir im falschen fred sind... :gaehn:

Zitat von larlf

guet gschriebe + vor allem: passt genau zu dem wo's verahstalted!!!
    chas doch def. nöd sie, dass die tuble so lang umejoggeled, zeigt wohl, wie chopflos d'füehrig momentan isch...

"...luegt echli skibbtisch dri"

isch aber en lange moment! de hät nämlich scho 2003 mit em gulich agfange...:cool:

Zitat von larlf

tönt verlockend. auch die 8 millionen bei einem zuschauerschnitt von 8000 sind nicht schlecht. sofern das pro club gemeint ist. ist im artikel nicht ersichtlich. der fcz hat heute etwa 180'000 zuschauer pro saison, wenn 30.- pro zuschauer hängen bleiben, sind das nur gut 5 millionen.

aber so wie sich die stadt im moment benimmt, gerade so als wolle man neue investoren bewusst vergraulen und nicht anlocken, werden die das land nie und nimmer abgeben und private darauf bauen lassen. :nixwiss:

Zitat von larlf

isch eifach d'Frag, wieso de Idiot erst nach Beginn vo de Saison afaht dumm tue und nöd scho während de Summerpause?

Sportlich en wiitere Verlust, wänn er normal gspielt hät, aber finanziell sicher en Gwünn, wänn er weg isch.
    Anschienend gahts ja eh nur no um s'finanzielle Überläbe, suscht wür mer nöd all Jahr so viel Qualität wegzieh lah...

Was de Skibbe taugt, weiss ich zwenig: aber er hät ja immerhin kei schlächti letschti Saison gha.

Naja, wenigstens ihr und d'Chemietuble chönd sich über wieteri Akt i dere Komödie freuä...

villicht isch em salatic s'ganze usmass vom subtsanzverluscht würkli ersch afangs saison bewusst worde. die meischte leistigsträger vo de letschte 2 jahr weg und en übrigblibene (grichting) mittlerwile nu no heillos überforderet uf em feld. blibed no de salatic selber, mit abstrich de lang, caio und dabbur. und susch? gähnendi leeri! de goalie isch en witz, isch ja no schlechter als de da costa. wenn de salatic die nöchschte jahr nöd will gege de abstieg spille muess er zimli schnell das sinkende schiff verlah.

selbscht wenn ich "nume" e putz- oder hilfschraft istelle hol ich referenze ih. und die vomene ehemalige bundesligatrainer sind meh oder weniger sogar öffentlich. da muesch keis netzwerk vomene sportchef ha, damit bim name skibbe alli alarmglocke lütet. e chli umelose und/oder es telefon uf frankfurt hetti scho glanged...und die letscht saison hät er eifach chöne det witerfahre wo de forte ufghört hät und vor allem hät er d'saison mit einiges meh sportliche substanz chöne in agriff neh. de challandes isch au scho meischter worde mit em fcz. wege dem find ich ihn bis hüt kein guete trainer. aber er hät damals chöne vom favre erbe.

und ja, in basel und züri nimmt mer die kömodie durchus mit em gwüsse lächle und em nötige humor... :razz:

Zitat von snowcat

wenn sich dann noch der starspieler mit dem trainer anlegt, und dass teilweise via presse tut, dann nimmt halt diese provinzposse aus niederhasli nochmals eine neue dimension an. auch wenn seine motivation nicht ganz uneigennützig sein dürfte und er nur seinen abgang provozieren will. zu gross war der sportliche aderlass seit letzten sommer. und praktisch keiner dieser abgänge wurde auch nur annähernd adäquat ersetzt. also versucht die rattic das sinkende schiff zu verlassen.

wie scho mal erwähnt: du muesch eifach schriebe was in niederhasli abgaht und scho häsch e witzigi story. e polemischi schribkultur bruchts defür würkli nöd, für das sorged die us em campus scho selber...

und wie au scho gseit: spiller x will weg vomene verein. sägemer emal in richtig (politischi) hauptstadt. aber zmitzt i de saison eifach abspringe chaner nöd, will er es urgestei im verein isch. er würd als geldgierige verräter dastah. also was mache? zersch emal afange mit dienscht nach vorschrift, sprich lustlos spille. dänn de trainer in dreck zieh und das möglichscht eso, dass d'medie das mit überchömed. dänn setzisch no eis druff: gasch mit es paar usgwählte fans das ganze go diskutiere und holsch eso quasi d'legitimation vom härte chern zum de verein chöne in "ehre" verlah, schliesslich häsch ja "müesse" und nöd "welle" gah...

was de salatic abzoge hät isch so öppis vo durchsichtig und absolut charakterlos. was aber nöd heisst, dass er mit sinere kritik am skibbe nöd recht hät. en skibbe stellt mer au nöd ah, wämer weiss wie er scho i de vergangeheit funktioniert bzw. ebe nöd funktioniert hät...het aber de salatic im interesse vom club und nöd nume im eigne interesse ghandlet, wär er andersch vorgange. und drum find ich sies verhalte au charakterlos. ich bi überzügt, de vertrag in bern lieht scho sit lengerem bereit und salär dürfti im 7 stellige bereich liege.

guckst du hier:

http://www.blick.ch/sport/fussball…-id3118773.html

Zitat von Larry

Analyse Für das Zürcher Stadion werden Investoren gesucht – aber auch neue Ideen. Von Daniel Schneebeli

Warum nicht Altstetten?Das von Halter präsentierte Stadion würde das Juch-Areal zur grossen Zürcher Sportstätte aufwerten. Zudem ist dieser Standort sowohl für FCZ- und GC-Fans neutrales Terrain. Der Hardturm war einst die Heimat der Grasshoppers und würde von vielen FCZlern nie als Heimstadion anerkannt.

isch nöd z'underschetze! mier wärs aber wurscht. für es reins fuessballstadion nimi au das in chauf. es dörfti eifach nöd hardturm stadion heisse...

aber das ganze projekt in altstette schreit direkt wieder nach eme duplex stadion! warum die idee - ökonmisch und ökoligsch s'beschte womer baue chönt - derart vehement ignoriert wird, isch mier es rätsel! :nixwiss:

Zitat von Rangersfan

Auf gut Deutsch gesagt, der Preis hat wenig Einfluss auf die Nachfrage. Wenn ein Gegner attraktiv ist und es geht um etwas, dann wird ein Stadion voll auch wenn die Preise sehr hoch sind. Wenn der Gegner unattraktiv ist und es geht um nichts dann kommen wenig Zuschauer auch wenn die Preise sehr tief sind.

grundsätzlich stimmt das! gegen real madrid oder manchester united in der champions league dürfte das stadion auch ausverkauft sein, wenn die billette zwischen 70-300.- sfr kosten. aber im uefa cup ist schon ein wenig fingerspitzengefühl bei den preisen gefragt. so, wie es jetzt der fall ist.

voll dürfte das stadion aber auch gegen gladbach nicht werden, aber die moderaten preise locken garantiert mehr zuschauer an.

Zitat von Larry

Darum: Bim ZSC chaufsch für 28.- s billigste Tix und hocksch dänn eifach irgendwo ane, mach ich jetzt sit 3 Jahr.

Bim FCZ wär s billigste Tix mit Carte Blanche 30.- i de Kurve, aber all mini Kollege und min Sohn sind uf de OT, und wäg de Sektoretrennig chan ich de Sektor nöd wächsle, also mues ich es Tix für 55.- chaufe. Isch grad de dopplet Priis.

Spielt aber kei Rolle, min nächste Match isch ev. GC (dört isch günschtig) und dänn YB/Basel im Mai 2015. Ich hoffe es gaht dänn no um öppis, aber es gseht ja guet, nei sehr guet us! Edit: Natürli no FCZ-GC i de letschte Runde, es chönt ja no um viel gah, z.B. um de Abstieg! :razz:

Priise für BMG sind immer nonig dusse..... :roll:

da sind aber nöd prise de vorteil, sondern d'infrastruktur vom stadion. und für das chasch jetzt de fcz/cillo nöd würkli verantwortlich mache...

und das gcn günstig isch verwunderet nöd. wenn d'entwicklig i die igschlagni und üsserscht erfreulichi richtig witer gaht müends gli alli gratis inelah! :razz:

penalty verschossen, lattenschuss, penalty nicht erhalten: verdienter fcz sieg. wir haben immer noch august und es fehlen nur noch 2 zähler bis zur gesamten punkteausbeute der vorrunde 2013/2014... :razz:

was wollte ich noch sagen? ah ja, genau: mit salatic hätten sie (vielleicht) gewonnen...und munti ist schon seit der saison 2006/2007 absolut kult in zürich! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

us de nzz am sunntig vo hüt:

Ancillo Canepa und Lucien Favre 

Aussenrist

Am Ende der erfolgreichen Jahre hatten sie sich nicht mehr lieb. Als der Trainer Lucien Favre 2007 den FC Zürich in Richtung Berlin und Bundesliga verliess, folgte die Kampfscheidung. Favre lotste auch den Assistenten Gämperle, den Spieler von Bergen und später auch Rafael nach Berlin. Der FCZ-Präsident Canepa fühlte sich hintergangen. Spricht man Favre auf den FCZ-Chef an, kann er nur abwinken: «Pas de commentaire.» Scheidungen sind nicht schön und wirken oft nach. Jahrelang. Umso unübertrefflicher ist das Los, das dem FCZ in der Europa League Mönchengladbach beschert. Im Heimspiel am 2. Oktober hofft der FCZ auf viel Publikum, am 11. Dezember kann er den jetzigen Arbeitsort Favres und den eindrücklichen Borussia-Park besichtigen. Vielleicht lädt der besinnliche Advent zur Versöhnung ein. Je mehr Geld Favre-Gladbach dem FCZ einbringt, desto weniger muss das Ehepaar Canepa Ende Jahr drauflegen. Auf der Borussia-Homepage lässt sich Favre so zitieren: «Es ist schön, dass ich nach Zürich zurückkehren werde, ich hatte dort vier phantastische Jahre.» Schöner und weihnächtlicher kann die Europa League nicht sein. (bir.)

Zitat von Larry

Wieder falsch!

Isch scho i de Quali 2x usverchauft gsi, gäge Davos und Chlote.

De FCZ häd i sinere 118 jährige Gschicht i de Meisterschaft glaub gar nie volle gha und im Europa CUP/CL IMHO 4x (Rangers, Liverpool, Real, Bayern).

tja, chloote und davos, das sind die 2 clüb wo de schnitt vom zsc ufetrucked. und nöd nume wege de zsc fans wo die mätch gönd go luege...

s'letscht mal hät de fcz im mai 2011 usverchauft gha bi dem verschissene 2:2 gege basel womer vo de goalchance eigentlich 5:0 hetti müesse günne und dänn direkt id cl cho wäri...

im europacup sinds übrigens no mindeschtens 2x meh gsi: gege milan und marseille! s'real tix häsch nämli nume im 3-er pack übercho... :razz:

Zitat von Larry

Natürlich isch Fuessball beliebter, isch en simple Sport mit simple Regle für simpli Lüüt.. :razz:

schoso! aber das allei chas nöd si! will: mit dere begründig müessti soccer i de usa mit gaaaanz grossem abstand d'nr. 1 sportart si...:rofl:

Zitat von Larry

No öppis: ZSC i de Top 10 vo Europa mit sine Zueschauer, de FCZ nirgends in Euopa und in D wär er uf Platz 38.....

scho klar, ishockey isch weltwiit i känne 10 länder würkli e sportart vo interesse. da chunsch zimli schnell i top 10 vo de zueschauer...au de verglich hinkt fürchterlich!

Zitat von Larry

Mer mues scho Öpfel mit Öpfel und Bire mit Bire vergliiche.

ebe!

Zitat von Larry

ZSC Priise sind doch no chli humaner, bim FCZ händs es für mini Begriff jetzt total übertriebe!

ich wüsst nöd wo die bim zsc humaner sie sölled? so wies de reto mit em fcz hät, han ichs sit jahre mit em zsc. glegeheitszueschauer und schönwetterfan. und ich gange nur no go luege wämer eine e saioscharte oder es gratistix hät. und zwar hauptsächlich wege de prise. susch wär ich s'einte oder ander mal meh i de halle.