Beiträge von snowcat

Zitat von Rangersfan

Vielleicht wirst Du mich bald als Nachbar haben. Das Wetter hier geht mir langsam aber sicher auf die Nerven. Im Juli hatten wir den heissesten je gemessenen Tag, im August hatten wir einen Hurricane und jetzt einen Schneesturm im Oktober!

new york isch aber trotzdem e hammer stadt! scheissegal was für es wetter!

gruess roli c.

Zitat von Champs-de-Mars

Als nächstes Lazio auswärts, wobei ich da von einer klaren Niederlage ausgehe.

ich nicht!

wenn zürich ohne druck spielen kann, kommts meistens nicht schlecht!

gruess roli c.

bin geschter in thun gsi. über s'stadion mag ich gar nüt meh säge, usser villicht: selbscht die händ eis wo mer chan bruche...

wieso cha züri en match - vor allem no gege en derart schwache gegner - nöd emal 90 minute eso durezieh wie die erschte 20? dänn hettemer 4:0 gunne und de schiri wär keis diskussionsthema worde! de wermelinger hät euis die 3 pünkt nämli definitiv grettet!

gemäss idee vom stadtrat lauber und em niederhaslipräsi hettemer geschter aber sowieso 3:0 forfait gunne und ich wär ersch no en zug früehner hei cho!

gruess roli c.

Zitat von Reto

Ja, würklich. Immer die Öschtriicher.

isch das en östricher? und ich ha gmeint näme mit -ic am schluss seged hauptsächlich innerschwizer!

gruess roli c.

Zitat von sloggi

ja, das ist schon so, da hast du völlig recht. ist die härte in reinkultur.

aber, machs doch wie ich und nimm zur sicherheit noch davos-zug (oder so) auf. dann weisst du wenigstens, dass es nicht unbedingt so sein müsste.

und es gibt ja auch noch leute, die kricket oder baseball spannend finden. oder wahlkampf ...

ich has namal andersch glöst: ha di letschte 10 min vo ambri-chloote glueget. chloote i dene minute gfühlti 110 prozent im schibebsitz, ambri hät sich mit allem und de letschte resereve gwehrt und s'volk (zwar nume 4000) isch gstande und hät tobed. hockeytechnisch isch es natürli au en müll gsi, aber da sind emotione überecho, wie mier sie zu alte zsc zite i de halle mehrmals pro saison erlebt händ. so richtig geil! :geil:

p.s. wahlkampf wär eigentlich scho spannend, aber nöd wämer dur die permanente umfrage im vorfeld, s'resultat fasch ufs prozent genau scho 2 wuche im vorus kännt...

gruess roli c.

Zitat von Larry

De Schackiri isch en Schafseckel, hoffentlich haut er bald is Ussland ab!

ich ha ihn, als eine vo de wenige leischtigsträger bim fcb, immer guet chöne akzeptiere. im gegesatz zu andere isch er (immer no) fescht am bode mit de füess und hät e ganz gueti karriereplanig. spricht alles für e gwüssi intelligenz und/oder es gsunds umfeld.

geschter hät er sich nume verirrt. er hät afah renne und hät sin fehler schnell bemerkt, er hät - ohni augekontakt oder abschätzigi geschte zu de sk - wieder abträht. wills eso ruhig gsi isch im stadion, hätter vermuetli gmeint es segi gcn-fcb. und dete wo er hät welle anerenne stönd halt d'basler bimene niederhasli heimspiel. :rofl:

aber was nr. 6, dragovic aleksandar, im gliche moment botte hät, isch under aller sau! und wenn de chermiti für de stinkefinger gege d'basler fans 2 spielsperre übercho hät, sötti jetzt klar si, was em dragovic blüeht...

gruess roli c.

Zitat von Larry

...aber es Hockeyspiel i de Halle isch öppe 1000 x interessanter als so en Grottekick!

na ja...:roll:

ha geschter, allerdings nur im tv, die letschte 2 drittel vo zsc-biel glueget. und das was übere cho isch, isch anere bibliothek wesentlich nöcher cho, als amene durchschnittliche schwizer hockeymatch.

isch wohl gschmacksach, aber neutrali, objektivi lüt, fänded zur zit wohl beides müll.

p.s. es gäbi ja schins au lüt wo american football höchscht spannend findet...:floet:

gruess roli c.

Zitat von Lolo

mit eme andere Trainer funktioniert die Mannschaft glaub mir das aber ich ha hüt scho bi de Ufstellig gseh das es schwierig wird und eimal meh de Fischer isch en gute Trainer aber er hät das Gspüri nöd für die Mannschaft, es hät weh ta hüt und Basel hät de Sieg verdient leider.......

Gruss Lolo

ich frög mich halt eifach, wieso die glich mannschaft mit em gliche trainer e volli saison funktioniert hät!?! das au de bescht trainer nach es paar saisons d'mannschaft nüme erreicht oder gspürt, chamer guet nahvollzie, aber nach öppe 17 mönet... :nixwiss:

gruess roli c.

du bisch wie de frei, du bisch wie de frei, du bisch wie de frei...

jawoll: am shakiri sin sprung über d'bande nach em goal und em andere basler arsch wo vor de südkurve de max gmacht hät, isch bi mier die einzig emotion gsi hüt namittag. wänn dänn kurve no ruhig blibt - wie hüt di erschte 10 minute - und gäschtefans scho gar nöd ersch uftauched wills es paar polizischte am bahnhof gseh händ, ja dänn isch es fcz spiel scho fasch so langwilig und emotionslos wie en bsuech i de halle bimene zsc spiel! also quasi höchststraf!

was isch nume mit em fcz los? wo isch de biss vo letscht saison anecho? so öppis vo harmlos! spielerisch gsehts ja fasewis ganz guet us. aber i strafrumnöchi hät das ganze öppe so viel biss wie en tote hund! d'basler händ hüt nume müesse es goal mache und susch eifach einigermasse diszipliniert umestah. hät scho glanged für de sieg!

eso chunt mer natürli nüme drum ume trainerdiskussion zfüehre, au im vorstand...obwohl m.e. e bluetufrischig im team langed wür...:nixwiss:

gruess roli c.

Zitat von Caro

also am weekend ischs glaub immer guet gloffe, und vil wo i de hardau trainieret sind det glaub au stammgäscht gsi... isch ja hützutag au no chli öppis wert, wännt die einte verein für dich chasch gwünne.

ich bin di letschte 2 jahr oft det dure gfahre, aber ussert a de match täg isch es immer fürchterlich leer gsi... :nixwiss:

gruess roli c.

Zitat von Joey_88

Phuuuu sieht schonmal nicht nach einem Invaliden aus...Wer kennt den? Hab noch nie was von ihm gehört oder gelesen..

hät jahrgang 1981, isch sowieso vill z'jung!

gruess roli c.

Zitat von Larry

Ich habe es kommen sehen: Es wird absolut nichts gemacht, und der nächste Vorfall ist nur eine Frage der Zeit. In dem Sinne hoffe ich auf drakonische Strafen für die Clubs, sprich, Geisterspiele ohne Ende!

wer mit solch peinlichen "argumenten" diskutiert, muss sich wirklich nicht wundern, wenn ihm der eierkopf pausenlos auf den füssen rumtrampt! wärst du jetzt auf dem fussballplatz würdest du so was von im offside stehen... :gruebel:

Zitat von Larry

Habe fertig, das war mein letztes Posting in diesem Fred.

schade, ich chifle gerne mit dir! :fight:

gruess roli c.

inhaltlich ein guter auftritt von canepa im club auf sf1, ein noch besserer von känzig! canepa sehr emotional, aber das ist durchaus verständlich. känzig, auch das verständlich, natürlich viel sachlicher. der tenor von beiden ist aber klar: knallharte verfolgung und eine ebenso knallharte bestrafung der rechtsbrecher. aber keine unüberlegten schnellschüsse und vor allem keine kriminalisierung der 99 prozent gewaltfreien zuschauer.

das problem in der schweiz, verglichen mit england und deutschland: in der schweiz gelten fussballspiele als private veranstaltungen, die deutschen und engländer sehen das anders. alleine in deutschland bezahlt der staat pro saison 100 millionen an sicherheitskosten. polizeigrenadiere sind in den stadien präsent und können fehlbare sehr schnell orten und abführen. nur schon die stadionpräsenz der polizei wirkt ziemlich präventiv.

känzigs votum, warum sich die clubs in der schweiz gegen vieles sträuben, klingt einleuchtend: sämtliche dieser englischen und/oder deutschen massnahmen müssten in der schweiz die clubs finanzieren. das sind enorme kosten, die den sicheren tod des profifussballs in der schweiz bedeuten. und wer schafft sich schon selber seinen arbeitsplatz ab?

wie überall, gibt es auch hier die einfache, nur schwarz und weiss sehende svp welt nicht. die angelegenheit ist wesentlich komplexer als sie auf den ersten blick scheint. darum gibt es auch keine einfachen patentrezepte. und wollen wir die englische und/oder deutsche sicherheitskultur übernehmen, ist das schlicht nicht bezahlbar. ausser der staat übernimmt den grössten teil der kosten. das geht aber nur in ländern in denen fussball gelebt wird. aber nicht bei uns.

gruess roli c.

Zitat von Larry

Sag doch mal, wann und wo die Kurve Leute davon abgehalten hat, Krawall zu machen.

:roll:

Mir ist es egal, was nun passiert, nein, scheissegal!

Aber eines ist klar: Die Politik wird Leuten wie Canepa was aufs Auge drücken müssen, sonst geht gar nichts!

nein, die politik wird leuten wie den krawallmachern aufs auge drücke müssen! oder behauptest du allen ernstes, dass canepa die ursache der gewalt ist?

gruess roli c.

Zitat von Champs-de-Mars

Damit kann ich leben. Ich würde auch nicht wollen, dass wegen diesem Ereignis der ganze Schweizer Fussball und seine Fans in Frage gestellt werden. Bin nachwievor der Meinung, dass man viel mehr gegen die fehlbaren Fans vorgehen sollte. Also nicht die Pyrozünder etc. sondern diejenigen, welche sich während dem Fussballmatch prügeln, in andere Sektoren eindringen, Pyros als Wurfgegestand verwenden oder meinen es sei lustig, wenn man 2m neben einem Securitytypen eine Knallpetarde explodieren lässt. Wenn man da rigoros eingreifft, löst man wahrscheinlich die meisten Probleme.

:applaus:

gruess roli c.

Zitat von Iceman

Grundsätzlich spricht nichts dagegen. Fraglich ist höchstens, ob die Sache im heutigen Ausmass finanzierbar ist. Ob sich in der Ära "nach Walter Frey" ein neuer Mäzen findet, der Geld in vergleichbarer Höhe spendet? Ansonsten müsste der ZSC - auch mit der neuen Halle - schon beachtliche Kunststücke in Bezug auf Vermarktung, Merchandising, Catering etc. vollbringen. Und die neue Halle müsste Walter Frey dem ZSC quasi schenken, damit keine Miet-, oder Zins + Amortisationskosten anfallen. Als SCB-Fan sehe ich , was dort alles aufgeführt werden muss, um finanziell das heutige Niveau halten zu können. Ein Farmteam und eine (noch) grössere Nachwuchsabteilung wären für den SCB heute gar nicht bezahlbar.

der weg dahin, dürfte mit dem heutigen budget zu machen sein. wenn dann der mäzen tatsächlich aussteigt, hängt wirklich alles von der neuen halle ab.

aber ziemlich entscheidend: es ändert nichts an der schon bestehenden situation. die organsisation kann auch beim heutigen – sportlichen - gewurstel, nicht ohne mäzen oder neue halle überleben.

dann doch lieber in schönheit sterben!

gruess roli c.