Beiträge von snowcat

Zitat von Eierchopf

Ja genau dort. Hab mal super gegessen dort. Wievil kostet dort so in der Regel eine afrikanische Hure?

die afrikanische nutte sind grad nebedra i de sunne, nöd im thaistübli, chasch aber vom thaistübli us direkt übere laufe, muesch nüme veruse!

vögle kä nägr, weiss nöd was choschtet! chasch aber sicher mit glaschugle oder tröchnete affeschwänz zahle! :rofl:

gruess roli c.

Zitat von Gysino

absolut grossartige artikel vo eim wo druuschunnt. sälte sowas i dä medie.
    und s'gägestück zum pyro-salami sandwich vom blick.

ich find de artikel no guet. es staht tatsächlich vill wahrs dine.

aber: alli model vo lingge site gönd immer devo us, das grundsätzlich alli mensche guet sind und i de regle immer gsellschaft schuld isch a allem übel. und genau das isch de denkfehler. selbscht wänn das teilwis sogar stimmt - oft wirds natürli nur als schutzbehauptig missbrucht und/oder vor gricht vom verteidiger um d'straf z'mildere - so hät ebe niemer s'rächt sich uf chöschte vo andere gwalttätig z'amusiere, au keine wo e schweri chindheit gha hät oder kei lehrstell findet oder susch eifach perspektivelos isch. aber im gegezug hät gsellschaft s'recht uf schutz vo dene paarne, mit dene mäh - mit allne no so guetgmeinte (fan-)projekt - nöd z'schlag chunt. und die lüt bringsch (leider) nume mit knallhärte strafe zur räson.

p.s. wänn die vollbeknackti ami fankultur i de schwizer stadie wird izug halte, hämmer genau so verlore, wie wämmer vor gwalt i de stadie resigniered!

gruess roli c.

Zitat von Draft

Ah ja, und nächscht Saison spilleds die erschte 12-14 Spiel usswärts, läck würd mich das akacke...

das wär ja villicht d'lösig für de z! nach de erschte 12 rundene hettmer dänn scho mind. 30 pünkt, wär souveräne leader und chönt dänn in rueh witerschaffe... :wink:

gruess roli c.

2 kurve mit stehplätz entscheidet nöd über krawall oder nöd krawall...da gits vorher x anderi, vill wirksameri massnahme.

wenn ich de max mache will, mach ich das inere steh- oder sitzplatzkurve. hättmer am letschte sunntig d'sitzplätz vorem match abmontiert gha? hani öppis verpasst? :nixwiss:

gruess roli c.

Zitat von ZüriBueb

Es muss erlaubt sein, zu fragen, ob es tatsächlich realistische Möglichkeiten gibt, das Problem zu bekämpfen, ohne dass man als Sympatisant der Chaoten oder Befürworter einer Kuscheljustiz abgestempelt wird. Und bei dieser Frage, muss ich selbst zugeben, dass ich es nicht einfach finde, eine Antwort zu finden.

ebe! :applaus:

gruess roli c.

Zitat von Eierchopf

Es gibt auch Leute die im Affekt Bier den 3. Rang runterschmeissen. Ich bin für ein Bierverbot.

Es gibt auch Leute, die mit dem Auto im Affekt 130 anstatt 60 fahren. Ich bin für ein Autoverbot.

Es gibt auch Leute, die mit einem Messer im Affekt Leute schlitzen. Ich bin für ein Messerverbot.

Naja, wir werden dann sehen wies rauskommt.

Was passiert, wenn beide Fanlager gleichzeitig zünden? Werden es Basler, Zürcher und Berner hinnehmen, wenn ihre Mannschaft wegen friedlichen Pyrozünden verliert? Glaube nicht. Es wird wieder eskalieren und Randale geben - die man ja eigentlich eben nicht will...

alles klar, deine denkansätze sind falsch!

- wir verbieten nicht das bier, sondern dass mitnehmen vom getränken auf die tribune (in der allianz arena darf weder gegessen noch getrunken werden auf der tribnune)

- wir verbieten nicht autos, sondern das zu schnell fahren. wird unter anderem mit radaranlagen überwacht.

- wir verbieten nicht messer, sondern die gewalt damit. passiert aber trotzdem, die strafen sind dann jeweils ziemlich drastisch.

- wir verbieten auch nicht pyros, sondern das abfeuern und werfen in der menge.

- wir verbieten auch nicht den fussball, sondern die randale. nur greift hier - bisher - niemand so richtig durch.

und warum müssen wir das alles tun? weil sich mittlerweile viele leute nicht mehr an die grundregeln des zusammenlebens halten, bzw. viele leute gewisse werte von zu hause überhaupt nicht mehr mitbekommen.

für das können sie vielleicht nichts, ist aber nicht mein problem. spätestens aber dann, wenn ein match an dem ich anwesend bin, wegen solchen idioten abgebrochen wird und ein familienvater, seine kinder aus dem familiensektor evakuieren muss, spätestens dann wird es ein öffentliches problem! und jeder normale bürger, hat verdammt nochmal das recht auf schutz vor diesem pack! entfernen können wir solche geschwüre nicht aus der gesellschaft, aber mit drastischen strafen zur räson bringen!

es kann jedenfalls nicht sein, dass der fussball dafür herhalten muss, dass sich diese kids in der öffentlichkeit austoben können!

gruess roli c.

Zitat von Larry

Wie sölled d'Strafe usfalle?

Tippe uf 3:0 Forfait für GC und 2-3 Geisterspiel für de FCZ und 1-2 für GC.

agfange händ d'insekte. da aber en petardewurf vill stärcher wird gwichtet werde, als es paar visuelli/verbali, pubertäri provokatione wirds in etwa eso usecho, wie du gschribe häsch.

p.s. züri hetti dä match au uf em rase verlore...

gruess roli c.

Zitat von Larry

Kurve abschaffe, das wär öppis wo würd funktioniere! :twisted:

wahnsinnig intelligenti idee! öppe ufem gliche niveau wie das romantikgeseusel vom eierchopf und em gysino! mached doch grad no e, von staat zahlti, selbsthilfegruppe für ultras und hools...:spinneli:

namal: repression heisst nöd, alli kurve schlüsse und nur no is stadion lah wär e abgschlossni lehr oder matura und mindeschtens 4 chind cha vorwiese.

aber es heisst: endlich, würklich endlich emal die draneh wo scheisse baued! und sorry, 10 mönet für en petardewurf gege mensche isch kuscheljustiz! so öppis muess under versuechter tötig oder mind. versuechte schwere körperverletzig laufe. dänn chunsch nöd under 4 jahr knascht devo! au nüt bedingt! und vor allem müend so strafe innerhalb vo 1-2 mönet usgproche werde. und bis zum urteil isch mer in u-haft!

allei s'wüsse, dass rigoros duregriffe wird und d'strafe brutal si werded, sind repression gnueg. da bruchsch nöd emal meh gross igangskontrolle oder gitter. in england laufsch eifach is stadion ine, da kontrolliert niemer. aber heb nur es bei über d'werbebande...choschtet dich mindeschtens 10000 pfund!

es brucht im prinzip nume e lockerig vom dateschutz, no meh kameras und es paar lütli meh, wo grad vor ort die type packe chönd. dänn chaschter alli diskussione vo wege sitzplatz, gitter, igangsfisting etc. erspare.

aber mer muess es au konsequent duresetze!

gruess roli c.

Zitat von Eierchopf

Das hast du auch Recht.

Aber dieses Saupack kann man leider nicht einschläfern. Also muss die Stadt schauen, damit diese nicht in ein Stadion können, oder zumindest nicht vermummt längs durch ein ganzes Leichtathletikstadion marschieren können. Mit einer Pyro in der Hand notabene.

eben! und da hilft nur repression, wir drehen uns im kreis...

welche bestehende repression du allerdings eindämmen willst, ist mir ein rätsel. ich sehe nur kuscheljustiz bisher!

gruess roli c.

Zitat von Eierchopf

Warum ist diese Aussage dämlich? Die Stadt ist nun mal für die Sicherheit zu ständig und hat versagt. sprich: Die Stadt hat Herrn Landolt (Sicherheitschef Letzi, Ex-Delta) immer noch nicht entlassen.

da isch genau de denkfähler vo villne!

nöd d'stadt, nöd en sicherheitsdienscht und nöd d'schmier hät verseit! sondern das verdammte huere saupack, wo sich uf chöschte vo andere amusiert!

gruess roli c.

dänn verzell doch mal, wie du das problem würsch löse? aber vermuetlich isch es i dini auge gar e keis, also gits au nüt z'löse...

gruess roli c.

Zitat von sloggi

ja, sehe ich genau so. zudem sollte der pyrobesitz dem waffenrecht unterstellt werden.

schnelle aburteilung und identifizierung via internet sofort einführen.

beim ersten mal bedingt knast mit stadionverbot gesamtschweizerisch und beim zweiten mal unbedingt knast und lebenslänglich stadionverbot.

und dann sind wir diesen scheiss, der sich fankultur nennt, ganz schnell los!

klar, all die forderige sind die einzig würksam massnahm.

aber namal: all das chasch nur uf gsetzesebeni, sprich politisch, umsetze. kän club cha das beiflusse!

gruess roli c.

Zitat von Mushu

Das ist das, was Larry meint und wirklich eine äusserst gelungene Kommunikation ist.

Aus der NZZ:
    Der FCZ-Boss liess es sich aber nicht nehmen, auf die Zuständigkeiten im Stadion aufmerksam zu machen. «Ich möchte nochmals darauf hinweisen – und ich rede hier sicher auch im Namen des Grasshopper-Club –, dass im Letzigrund das Stadionmanagement der Stadt Zürich für die Sicherheit zuständig ist. Die Stadt bestellt die Sicherheitsleute und erstellt die Sicherheitskonzepte. GC und FCZ können nichts dafür.»

Wenn dann die Stadt mit der Stadtpolizei im Stadion arbeiten würde, und die Kosten dem Verein belasten würde; fände das Canepa sicherlich super und in Ordnung ...

dänn isch ja alles klar: d'stadt verlürt forfait und mues 3 geisterspiel usträge!

e würkli dämlichi ussag vom canepa. aber eso reagiert mer wohl, mit ere forfaitniederlag und es paar geischterspiel vor auge!

gruess roli c.

Zitat von Larry

Du weisch genau dass Clubs/Verband bi ois nüt im Griff händ.....

s'problem lieht ebe nur zumene chline teil bim verband/clubs, es lieht wie im steilpassblog une richtig beschriebe bi de politik:

"Der einzige Weg, solche Vorkommnisse zu verhindern, ist, den Chaoten die Sicherheit zu nehmen, ungeschoren davonzukommen. Viel gefordert wird der Internet-Pranger: Fotos der Täter sollen zur Identifizierung öffentlich gemacht werden, was wiederum dem Datenschutzbeauftragten missfällt. Darüber hinaus will die Polizei nicht im Stadion präsent sein. Kurz: Die Vereine werden mit ihren Problemen ziemlich alleine gelassen. Ja, es werden ihnen gar Steine in den Weg gelegt, und doch werden sie für solche Vorfälle verantwortlich gemacht."

gruess roli c.

Zitat von Gysino

weisch, ich bin halt kein fan vo repression. ich finds z.B. geil wänn mer nach em meischtertitel s'iis stürme
    chönnd und e zigarre rauche chönnd I DÄ halle.

in amerika chunnsch wohl grad 3 jahr id chischte.

meinsch ich bin fan vo repression?!?! die bruchts ja au nume, will sich mittlerwile vill z'vill lüt nüme a die elementarschte regle vom zämelebe halted!

ich stürme au gärn s'is oder de rase nacheme titel. ich verzichte aber uf die freiheite, wänns defür susch echli ruhiger zue und her gaht i euesem umfeld!

gruess roli c.