Beiträge von snowcat
-
-
Zitat von Ali BengaliAlles anzeigen
Frau1: Und ich han denkt d Schwiiz heg schwäri Partner wos degäge tschuutet, wär händs jetzt no? Uruguay?
Frau2: ja genau, UruguayIch denke: schade ist mein premium wodka nicht mehr in der schublade
Oder
Frau1: Ja den bini no hangeblibe a dem Ort (Ort der Redaktion bekannt) und han de Match fertig glueged, s macht schono Spass wenn me lüüt um dich ume häsch, so e stimmig bringsch halt i de stube nie ane
Frau2: ja stimmt säg nüüt die VuvusIch denke: ich glaube ich brauch wieder ne flasche
dies ist wirklich so gesprochen worden, genau so wie es steht
de ultimativ bewiis, dass fraue schuld sind am höche alkohol konsum vo de männer! die einte muesch schön suufe und bi de andere muesch trinke, damit ihres gschnurr ushaltisch.

gruess roli c.
-
-
-
-
Zitat von Gysino
haha, uruguay uf em letschte i dä gruppe...FAIL.
die sieche sind mier öppe so sympathisch wie bayern. darum händs halt bi mier fasch alli spiel verlore i de gruppephase...:-))
min tipp isch überhaupt höchstens zu 50% uf wüsse bzw. fuessballlogik ufbaut, die andere 50% bestöhnd us sympathie/antipathie... :razz:
gruess roli c.
-
-
ha mier geschter s'app vom blick abeglade (zwanzigzehn). isch no ganz praktisch. chasch alli resultat itöggele und de reschte macht's tool. so hani ich mich mal rasch bis in final inetipped und bin uf folgendes cho:
gruppespiel:
Gruppe A:
1. Frankreich
2. Südafrika
3. Mexiko
4. UruguayGruppe B:
1. Nigeria
2. Südkorea
3. Argentinien
4. GriechenlandGruppe C:
1. England
2. USA
3. Slowenien
4. AlgerienGruppe D:
1. Deutschland
2. Ghana
3. Serbien
4. AustralienGruppe E:
1. Niederlande
2. Kamerun
3. Dänemark
4. JapanGruppe F:
1. Italien
2. Paraguay
3. Slowakei
4. NeuseelandGruppe G:
1. Elfenbeinküste
2. Brasilien
3. Portugal
4. NordkoreaGruppe H:
1. Spanien
2. Schweiz (gleich viele Punkte wie Chile, aber besseres Torverhältnis...was ich alles scho weiss :razz: )
3. Chile
4. Hondurasachtelfinale:
frankreich-südkorea
england-ghana
deutschland-usa
nigeria-südafrika
niederlande-paraguay
elfenbeinküste-schweiz
italien-kamerun
spanien-brasilienviertelfinale:
niederlande-elfenbeinküste
frankreich-england
nigeria-deutschland
italien-spanienhalbfinale:
england-niederlande
deustchland-spanienfinale:
england-spanien
de weltmeischtertipp bhalt ich für mich...

gruess roli c.
-
-
-
-
-
-
-
Zitat von Gysino
und?
sött s'chind nöd sälber chönne entscheide ebs das liibli wett aazieh? oder eifach wayne?
nei, nei. es bitz stüre muesch es also scho. das ghörd zu de erzierische pflichte vomene vater! stell dier emal vor du hetsch chind, wo plötzli im chloote libli heichömed, will d'nachbarschind das au händ! immer no wayne?
gruess roli c.
-
-
Zitat von Ali Bengali
verwundert dich aber nicht bei diesem präsi??
dä zämehang muesch mer jetzt aber erchläre, verstahni nämli würkli nöd...
gruess roli c.
-
Zitat von Larry
Glaubi nöd! Scho gar nöd i de Schwiiz.
De Leoni isch nöd so schlächt wie er zum Teil gmacht wird, aber au nöd guet gnueg fürs Usland. Mues er aber sälber wüsse.
de leoni hät eifach null ustrahlig und charisma, öppis wo uf dere position enorm wichtig isch! ich find sogar de ivan benito nöd schlächter als de leoni. klar, de wird au scho 34-i das jahr...aber uf dere position isch routine gold wärt und s'alter nöd eso entscheidend. de zoff isch mit 40-i no weltmeischter worde.
aber es hät sicher au gueti jungi ume, wo nur uf d'chance als stammgoalie i de nati a wartet. evt. sogar i de eigne organisation.
gruess roli c.
-
-