päckli omg nach doitschland omg

  • ähm bis zu 2 kilo 37 franke? die wännd mich doch verarsche? lueg ich falsch? oder z'tumm?

    suscht öppert e idee? bin ja nöd schtier oder so...aber also das findi massivscht happig.

  • Wänns is folgende Schema inepasst gahts billiger:

    L+B+H total max. 90 cm. und max. Usdehnig 60 cm

    Dänn gilts als "Maxibrief Economy" und choschtet weniger (bis 500g 9.50 / bis 1 kg 12.50 / bis 2 kg 24.00), allerdings isches dänn nöd registriert und au nöd versicheret, für das müestisch extra zahle.

  • Zitat von Gysino

    ähm bis zu 2 kilo 37 franke? die wännd mich doch verarsche? lueg ich falsch? oder z'tumm?

    suscht öppert e idee? bin ja nöd schtier oder so...aber also das findi massivscht happig.

    nei, nöd unbedingt. wänn de gsamt-umfang vom päckli (also längi + breiti + höchi) chliner isch als 90cm, dänn gilts als maxi-brief.

    ha grad hüt morge 3 päckli uf dütschland gschickt und zäme 60.-- zahlt. jedoch b-poscht (bis hüt isch de erhalt vor wienachts garantiert).

    aber tüür ischs so oder so... :evil:

    edit, am mirko sis posting nur überfloge... :roll: :wink:

  • Zitat von Gysino

    was für 3 päckli? maxi-brief?

    ja, maxi-brief... zweimal über 1kg, aber under 2kg und eimal under 1 kg, total 60.50

    hans ebe gwüsst wäg de päckli-grössi und drum extra druf gachtet...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!