Beiträge von Sbornaja

Ich würde in der Saison Baltisberger, Holle und ja auch 1-2x Grant gegen fast jeden Junior eintauschen…

Aber in den Playoffs, MEINE FREUNDE😎, NO WAY

Geiles Spiel von Holle, noch geileres Spiel von Grant und über Playoffgott Balti müssen wir garnicht sprechen :zsc:

Hochverdient!!!

Und Grant würde ich am Mittwoch eine Pause gönnen; das geht schlicht zu schnell ...

Nur schon für den einen! Bandenpass den Grant gespielt hat, gehört IHM ein Denkmal!!

Grant ist wahrscheinlich ein Geometrie Nerd! Sowas ha ich in der Schweiz noch nie gesehen 😳

Er macht einiges falsch, aber noch viel mehr richtig! Danke dass ich es erleben darf SO EINEN SPIELER in unsere Farben zu sehen! Jeder, wirklich JEDER Einsatz von Grant hat ein Highlight (ja ich weiss auch das ein oder andere Lowlight, aber auch OVI, Kowalchuk, Prijakhin, Jeremin oder Gott Krutov gelangen nicht alle Einsätze. Verrückt und ein UNGLÄUBIGER ist jeder ihn nur auf sein Tempo reduziert. ICH WILL N BANNER i de Kurve: NO GRANT NO PARTY (jaja s git nur ein Totti ❤️ Grande Capitano❤️)

Und ich will no foif Katze mit eme ,

DEREK ich will es Chind vo dir, Transpi gseh!

Was der mit seinem 4,97m Einhänder Ausleger zeigt, werden 99,8% der Spieler in unserer Liga NIE NIE lernen.
    Ja auch ich fluche 1-2x pro Saison über seine nonchalante Art und dann steht er einfach in ein Tumult und ALLE WIRKLICH ALLE Davoser drehen ab und GEHEN🤣😎. Er lacht sich jeweils kaputt auf dem Eis.
    Ihr werded die TAGE ohne Grant herbeisehnen!

GREAT DEREK MY HERO, ICH WILL ES CHIND VO DIR UND EM HRUBEC!!

@ Davos: Bringed ändlich de krassi Lemieux!!! Ich will ich will ich will

Jawoll GOPFERTAMMI Balti!!!

Goott Hell Yeahhh

Isch de Heiss ❤️ lieb de Cheib eifach!!!
    Lönd de i de Saison dehei bringed n Junior und de Balti eifach uf Playoffs!!!
    Übrigens au es riese Spiel vom Hollestei❤️ Ab Minute 30 isch eifach JEDE d Extrameile gange! (Okey über di letschte 2min chänti en Statistiknerd zur Wissgluet bringe, wie verschisse mer Zoneverteidigt, aber de Nerd hät eh kei Ahnig und wenn, häders leider no vo mir 🤣🤣🤣)

Für hüt? Du bisch en Globi.

und du bisch em Schorsch Gaggo sin Ändgägner…

De Larlf und ich händ eifach anenand verbie textet, alles okey… Aber ich bin hüt underwäx gsie und er au, halbsowild.

Het uf jedefall no 2 Tix

Sbornaja schöni Unterhaltig.😂

Aber mengisch würi dir scho gern es paar Bier über de Grind leere.

Dir isch doch eifach eländ langwielig als Studi 🙄

Gib der jetzt paar Musigtitel mit uf din langwielige Statistik-Läbeswäg (sind nöd würlkich Schlagertitel) 🤣🤣

Becoming -VOLBEAT 😎🤩

Cry To Me - Solomon Burke (mit dem kassiersch jedi🤣😎) (ich Schwör ich has hüt am Steg teschtet, FUNZT 😎) Guete alte 50/60ger und sie werded schwach

Es mi Gusto - Ekwid ((VIVAS LOS Vatos Locoz, Carnal!) es mi Gusto 🤩

Return of the Tres 😎 Delinquente Habbits

Regulate - Nate Dogg, Waren G (eifach wills n chillige song isch wod mal i dis WIKIBULÄR ufneh söttsch und wwg cho söllsch vo dem drecks 08/15 Bullshit Gummihals Synthi Brunz!)

Watch out Now- The Beanuts (au z ghöre uf Radio 200000 🤣🤭)

Als Bonus Track uf minere Single 😎

NASAtürlich, s Schneebüsi hets mer nöd chöne treffender chöne zuestecke…

TEQUILA SUNRISE, Cypress Hill (da hät s Schneebüsi am Live Konzi halb Winti usenand gnoh ANNO DAZUMAL 1896!!)

Und Jetzt Chills mal LIONS!

(Fieso hät mich eigentlich no keine zum Stadion DJ gmacht? De Tempel wüür choche 😇😎) nöd nur Schwaa me dinge

Es heisst du söllsch der mal ändlich
    BLOOD IN BLOOD OUT
    ihnezieh Vatos Locoz, Carnal😎

Ah ja de zett hät verlore…

Lions du huere Studi-Nerd😎

Nerf mi telli siech nöd mit dine unsägliche Bully-Top Speed- oder On the Rush Stats (ueli bisches DU?)

S Interifiziert kä Sou 😎
    Häsch kei Hobbys Lions?

Ziehder chlie geili Musig ieh

ABER FIGG DI MIT STATISTIKE! Mit dene chaschder de Arsch abwüsche 🤩😎

Sbornaja schöni Unterhaltig.😂

Aber mengisch würi dir scho gern es paar Bier über de Grind leere.

n Chläpper chasch ha,

wie anno da zu mal (ahdroht, aber nie usgfüehrt 🤣)

Du bischv hüt no genau so nerfig wie damals…😇

Hüt nerfsch mi eifach mit Statistike wo hine und vorne keine intressiered 😇🤣

Willsch nöd au Chlote Fan werde wie de Alt und de ganz Clan? 🤣🤣🤣🤣

Chas sie das ich extreeeem / ahgspannt/ nervös bin gäge das Dreckspack
    Neeei niiie, iiich doch nöd 🤣🤣🤣
    Bisch bsoffe?
    Neeeei leider au nöd(nonig! Aber mach JETZT 22.05 Uhr mini 1. Hülse uf, AB JETZT garantifizier ich für nüt meh)

Ich HASS DE HCD (mir sind sooo armi Geisslifigger) EIFACH SOOO ABGRUNDTÜÜÜF!