Beiträge von Sbornaja

Zitat von Champs-de-Mars

Letztendlich gab es für mich am Wochenende auch noch was zu feiern. Danke Züri für den Cupsieg, dass dies gegen Basel war, macht die Sache umso schöner.

Ich hätte nie im Leben mit dem Cupsieg gerechnet, aber mal ganz ehrlich, Basel war nix!
    Ich habe selten eine Basler Mannschaft gesehen, die so schlecht spielte. Was waren das 2Chancen in 120 min?
    Nie im Leben hätte ich gedacht, dass je jemand in der Lage ist diese Top besetzte Basler Mannschaft zu vercoachen.
    Unglaublich in welcher Zeit Murat es schaffte aus einer absoluten Spitzenmannschaft, eine solche Durchschnittstruppe zu formen.

Ich glaube (leider) fest daran, dass GC Meister wird.. Hoffe aber natürlich, dass Basel irgendwie die Kurve kriegt! :twisted:

Zitat von Larry

Flashback: 2000: ZSC Meister, FCZ Cupsieger! :cool:

Ja es isch en Fehlentscheid gsi, findi guet! :razz:

Zrugg vom Helvetiaplatz! :geil: :applaus: :suff:

vor nur 23 312 Zuschauern (geringster Finalbesuch seit 2004) :roll:

Züri und Basl händ s Ticket-Kontingent vo je 9000Zueschauer wo ihne zuestönd komplett usgschöpft.
    Wer nöd cho isch, chasch dir jezt selber vorstelle..
    Het de FCZ oder de FCB meh Tix übercho, wäred au meh Lüüt us dene beide Städt cho.
    Aber Cüplitrinker vo de CS, UBS usw händ us irgendwelche Gründ de Gagg i de Hose gha. :mrgreen:

Zitat von gringo

Wo gaht's ab? Wo gaht's ab...

Kanzlei ab em 8i nachher wieter is Mascotte aber pscht, wieter säge :mrgreen:
    Gem offiziell Südkurve mitteilig!
    Jez gahts ab, jez gahts ab, jez gahts ab, jez gahts ab, wauuu mir wänd dass öppis lauft :twisted:

Zitat von larlf

kei Früehligsferiä?
    eusi Chind sind bi de Grosselterä und drum bin ich wiiterhin de DerbySIEG am fiirä (und das Basel en Titel weniger gholt hät i dem Jahr) :mrgreen:

Nei die gönd hüt z'Änd.. :applaus:

Zitat von larlf

zum Glück bin ich nöd fcz fan, suscht müessti glaubs die ganz Wuche frei mache: viel Spass bim fierä!!!

Ach, mit zwei Chind dehei und morn am 08.00 Uhr bime Chund e Präsentation ligged da kei grossi Sprüng drin... :mrgreen: aber s eint oder s andere Pierli wird hüt scho sterbe :suff:

Zitat von Simms

Da muemer würkli ganz klar nei danke säge! De isch 34gi, längst nüme so guet wie vor 5 Jahr und passt definitiv besser zu Bern. Da lieber en junge meh iboue.

De Jan Alston hät mit über 40gi no Hockey gspillt bi eus und das erfolgrich. De chlie Hockeygott :cool:

Da Kennins nun auch weg ist, haben wir ausser einen 20ig jährigen Checker keinen einzigen fürs Grobe,
    hoffe dass da noch etwas geht. Ob mit oder ohne Bezina..

Zitat von gringo

Geili Sach - wänn de huere Souvenirlade nöd wär!

Tja leider aber vorussehbar gsie, eigentlich hani mit no ganz andere Szene grächnet!
    Es isch im Fuessball zwüsched Züri und Basel sit spöhtischtens em 2006 nümme möglich fair mitenand umzgah! Da isch soo villes vorgfalle, dass es nur no mit Hass und Zerstörig zverglieche isch.
    Keine isch en Dreck besser als de ander, Hans wie Heiri!

Ich will das nöd Beschönige, sind halt eifach Tatsache!

Zitat von Sevi

niemals! sobald bitz tempo im spiel isch ischer überforderet. vo de her passt er perfekt uf bern ;)

Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk

Ich nämmten mit Handkuss!!! Gäge de will ussert de Forschter keine boxe, somit wär s Elemänt Härti vorhande und de Wick het wenigstens eine wonem amigs hälfe würd und en verdammte Hammer hätter au no!! Mit HANDKUSS!!

Zitat von Blackstar

Vermute er wird in der AHL landen. Und sich von dort hochsrbeiten müsse..
    Sein Versprechen wäre ? Er komm nur zu und zurück ?

Im Hablsuff hat er in der Meisternacht gesagt:
    Ich gange in eN Eitsch eL das isch mini abschied mite Titel, ihr sind alli so chrank, genau wie ich!
    Pscht pscht, Züri ich verspreche wenn ich je in wieder in Schwiez chumme, ich schwöre Zhüri ich spiele in Schwiez nur für Settes Es See ich schwöre Zhüri! Ihr sind soooo chrank! Meister Schwiezer Meister!!

Tönt schochlie wie es verspreche findsch nöd :mrgreen:

Chance für de Fcz stönd minere Meinig nah bi guete 25%, dass de Pot holed..

Aber ebbe, de Cup hät scho vill vill sonderbari Gschichte und Resultat gschriebe, ich hoffe hüt au!

Zitat von Thomi

Chasch ja mal uf 20min dä live ticker go läse...
    Ich finds eimal meh tragisch was da abgaht inkl. Iibruchdiebstahl wos miteme Baseballschläger Schiibe ischlönd und dänn Uhre und Mässer chlaued!

Huere Scheisspack! Und i dem ganze Zämehang immer vo FCZ-Fans schriibe isch en Witz! Das sind kei Fans sondern Scheiss-Chaote und eifach Arschloch-Type!

So Züg schiisst mi eifach a!

Heftig :shock: nur scho de Gedanke dassmer de Baseballschläger muess mitneh anen Cupfinal, isch doch scho jensiets..
    Aber ebbe d Masse zieht halt au immer schön Assis ah. Ach ich lahs, suscht chumi wieder paar telefon über, bin aber diene Meinig Thomi..

Zitat von Blackstar

Wobei wir im Moment als Einzige auf teure Transfers verzichten könnten.
    Davos im Umbruch, Zug auf der Suche nach Linie und Konstanz, Lugano auf der Suche nach Leistungskultur, Fribourg zwar teuer aber Erfolglos, Bern auf der Suche nach Verjüngung und Verstärkung, Kloten mit Verstärkungen vorne und Abgängen hinten...

Wir können uns im Prinzip nur selbst schlagen..

Nicht nur wir können uns schlagen, sondern auch das Schicksal.. Im Ernst jetzt, wir hatten kaum verlezte diese Playoffs und auch das Glück kam immer zum rechten Zeitpunkt!
    Muss man sich natürlich aber auch erarbeiten!

Auffallend: es drücken bei allen Klubs immer mehr professionelle junge Talente, immer mehr Kohle ist im Spiel und das Ausland lockt auch nur noch bei Sonderfällen. Suri mit Rückzieher nur als Beispiel und ob Kenins sich durchsetz bezweifle ich, krank (positiv) genug dafür wäre er und gönnen würde ich es ihm natürlich auch! Aber es braucht wirklich verdammt viel um es zu schaffen.
    Ich hoffe, falls er es nicht schafft, dass er SEIN VERSPRECHEN, auch einhält!

Zitat von Blackstar

War mal hier drin die Rede er hätte bei uns unterschrieben...

Deshalb ja wahrscheinlich auch Gerüchtehalber..
    Aber mein Gefühl sagt mir eher Bern oder sogar Kloten, bevor er zu uns kommt.

Bern braucht jeden nur erdenklich möglichen Topspieler, um wieder Top zu sein, mit Gerber, Blum und Bezina hätten sie bereit 3Top defensiv Leute!

2Sachen werden aber ziemlich sicher schief gehen:
    1. Blum sei etwas vom trainingsfaulsten was in der ganzen NLA spielt und dies bei diesem Trainer..
    2. zuviele nicht verankerte Alphatiere auf einen Haufen..