CUP du chlini geili Huere!!!!!!!!!
Beiträge von Sbornaja
-
-
Zitat von Sevi
niemals! sobald bitz tempo im spiel isch ischer überforderet. vo de her passt er perfekt uf bern
Gesendet von meinem iPhone mit Tapatalk
Ich nämmten mit Handkuss!!! Gäge de will ussert de Forschter keine boxe, somit wär s Elemänt Härti vorhande und de Wick het wenigstens eine wonem amigs hälfe würd und en verdammte Hammer hätter au no!! Mit HANDKUSS!!
-
Jaaaa 1-0!!!! Jaaaa
-
Zitat von Blackstar
Vermute er wird in der AHL landen. Und sich von dort hochsrbeiten müsse..
Sein Versprechen wäre ? Er komm nur zu und zurück ?Im Hablsuff hat er in der Meisternacht gesagt:
Ich gange in eN Eitsch eL das isch mini abschied mite Titel, ihr sind alli so chrank, genau wie ich!
Pscht pscht, Züri ich verspreche wenn ich je in wieder in Schwiez chumme, ich schwöre Zhüri ich spiele in Schwiez nur für Settes Es See ich schwöre Zhüri! Ihr sind soooo chrank! Meister Schwiezer Meister!!Tönt schochlie wie es verspreche findsch nöd

-
Auch im Norden nichts neues.... bilder vom Cupfinal in Holland gseh?
-
Chance für de Fcz stönd minere Meinig nah bi guete 25%, dass de Pot holed..
Aber ebbe, de Cup hät scho vill vill sonderbari Gschichte und Resultat gschriebe, ich hoffe hüt au!
-
Zitat von Thomi
Chasch ja mal uf 20min dä live ticker go läse...
Ich finds eimal meh tragisch was da abgaht inkl. Iibruchdiebstahl wos miteme Baseballschläger Schiibe ischlönd und dänn Uhre und Mässer chlaued!Huere Scheisspack! Und i dem ganze Zämehang immer vo FCZ-Fans schriibe isch en Witz! Das sind kei Fans sondern Scheiss-Chaote und eifach Arschloch-Type!
So Züg schiisst mi eifach a!
Heftig
nur scho de Gedanke dassmer de Baseballschläger muess mitneh anen Cupfinal, isch doch scho jensiets..
Aber ebbe d Masse zieht halt au immer schön Assis ah. Ach ich lahs, suscht chumi wieder paar telefon über, bin aber diene Meinig Thomi.. -
Wennmers so im Radio ghört, segs chlie wie Chriegerlis früehner.. Hmmm laufts echt so schlimm?
-
Zitat von Blackstar
Wobei wir im Moment als Einzige auf teure Transfers verzichten könnten.
Davos im Umbruch, Zug auf der Suche nach Linie und Konstanz, Lugano auf der Suche nach Leistungskultur, Fribourg zwar teuer aber Erfolglos, Bern auf der Suche nach Verjüngung und Verstärkung, Kloten mit Verstärkungen vorne und Abgängen hinten...Wir können uns im Prinzip nur selbst schlagen..
Nicht nur wir können uns schlagen, sondern auch das Schicksal.. Im Ernst jetzt, wir hatten kaum verlezte diese Playoffs und auch das Glück kam immer zum rechten Zeitpunkt!
Muss man sich natürlich aber auch erarbeiten!Auffallend: es drücken bei allen Klubs immer mehr professionelle junge Talente, immer mehr Kohle ist im Spiel und das Ausland lockt auch nur noch bei Sonderfällen. Suri mit Rückzieher nur als Beispiel und ob Kenins sich durchsetz bezweifle ich, krank (positiv) genug dafür wäre er und gönnen würde ich es ihm natürlich auch! Aber es braucht wirklich verdammt viel um es zu schaffen.
Ich hoffe, falls er es nicht schafft, dass er SEIN VERSPRECHEN, auch einhält! -
Was sägeder zu STL vs CHI letscht nacht?
Han jezt nommal en Teil glueget, Scheisse was für es geils Game

-
Zitat von Blackstar
War mal hier drin die Rede er hätte bei uns unterschrieben...
Deshalb ja wahrscheinlich auch Gerüchtehalber..
Aber mein Gefühl sagt mir eher Bern oder sogar Kloten, bevor er zu uns kommt.Bern braucht jeden nur erdenklich möglichen Topspieler, um wieder Top zu sein, mit Gerber, Blum und Bezina hätten sie bereit 3Top defensiv Leute!
2Sachen werden aber ziemlich sicher schief gehen:
1. Blum sei etwas vom trainingsfaulsten was in der ganzen NLA spielt und dies bei diesem Trainer..
2. zuviele nicht verankerte Alphatiere auf einen Haufen.. -
Zitat von DEGShanahan
Glückwunsch ZSC. Klasse mit 4-0 die Klotener nieder gerungen.

Doch schade, und wieder einmal hatte ich keine Möglichkeit, nach rund 25 Jahren ZSC Fansein, an einer Meisterschaft teilzuhaben als auswärtiger.

Ich wollte eigentlich am Donnerstag die rund 620 km auf mich nehmen und mich anstellen, für ein Ticket, doch wenn man dann leider lesen muss im Newsletter, daß ein gewisses Kontingent nur in den freien Verkauf geht und die anderen Tickets unter die verteilt werden, die häufiger fahren, da habe ich es dann doch bleiben lassen. Enttäuschend, daß es beim ZSC nicht möglich ist, für auswärtige, mal ein Auswärtsticket, oder auch 2 zu bestellen, für die Partnerin, die auch den "Z" während der Saison unterstützt und zu hinterlegen. Und noch bitterer ist es dann, wenn zumindest ein "Fan" sich 2 Tickets kauft, und diese dann meistbietend bei Ricardo verkauft. Da fragt man sich dann wirklich, warum unterstützt man eigentlich den Verein noch als Auswärtiger während der Vorrunde, wenn es dann zum Höhepunkt heißt, "sorry, jetzt kommt nur die Creme de la Creme der Fans in den Genuss", die immer da sind ?
DEGShanahan
Sali DEGShanahan
eigentlich schon traurig, aber du hättest ja hier immer die Möglichkeit jemanden zu bitten dir Tix zu organisieren. Oder wenigstens zu versuchen Tix zu organisieren.
Ich denke es gibt einige mit sehr guten quellen hier drin, die dir das ermöglicht hätten. Ich verstehe, das die Offiziellen sich diesen Aufwande eventuell nicht machen wollen, sogar ein bisschen.
Aber zum Beispiel gerade PausenClownBenny , der gestern jeden Hans auf die Gästeliste gebracht hat, hätte Freude an dir gehabt, dich in der Pause zu interviewen oder weiss Gott was.Es gibt da schon Möglichkeiten auch wenn diese nicht einfach sind und mit einem gewissen Aufwand verbunden sind..
Kopf hoch, geniesse die Bilder unddenke daran, solche wie dich wird es wahrscheinlich einige geben...
Wünsche dir viel Glück das nächstemal und melde dich etwas vorher!Sbornaja, dem es auch schon so ergangen ist!
-
Zitat von LarryAlles anzeigen
So, chliises Brichtli:
Also mit miim Sohn mit em Zug mal uf Oerlikon.
Dört de ganz Mob troffe, grosses Hallo!
Mit em Zug die drü Statione uf Chloote gfahre, Subway Series!

Scho en Schrott de ÖV, chön nöd mal jedem en Sitzplatz ahbüüte, händ ja gwüsst das mer chömed! :razz:
Chloote Marsch zum Stadion mit Pyro und em volle Programm. (Wänn hani so öppis s letscht mal gmacht?)
Vor em Stadion euses Team bim Two Touch Football, grosses Hallo.
Dänn in Chuelstall, 80 Minute hoffen bangen und trommel-trommel-rätsch-rätsch-mümümü ahlose müesse.
Nilsson und.......unbeschriiblich!
All de Müll vo früener häd nomal Revue passiert, aber isch für mich ab hüt vergässe, Makulatur, will das was mir jetzt ihne ahta händ, 4:0 Sweep und Meister i ihrem Stadion, das isch meh als all die Niederlage vor gfühlte tuusig Jahr! Chlote am Bode, und die meischte sind schnäll heigange damits de Pokal nöd händ müesse gseh! Han nüt anders erwartet!
Dänn mit em Mob wieder zrugg uf Oerlike, Notbremse ja klar, Marsch zum Stadion mit Pyro Show, ine und Paaaaaarty!
Min Sohn isch no bliebe, mis Natel isch leider leer gsi, so hani min Informant nüme chöne erreiche vo wäge wo wird no gfiired mit de Mannschaft (guet isch eigentlich klar gsi...), ich bin dänn no e Rundi is 4i.....

05:00 bini dänn da in Volki glücklich is Näscht gheit.
Danke

Da gits glaub nümme meh zsäge und doch wirds 100ti vo Gschichte geh wo sich d Lüüt no lang werded verzelle. Eimal meh en unglaubliche Titel. Dasmal eher erwarted als im 12 oder im 08i aber immer so äng.
Schad heds mit eme Tisch nöd funktioniert.. -
-
Ich hett no Panini zum tüschle
-
Nüt chasch jezt definitiv nöd söge, wenn eine nach 90Sekunde scho elei uff de Flüehli chunt...
aber mir händ au 3, 100% womer chännted mache -
-
-
So ich haues mal, de Churz isch so chriblig, macht mi ganz anderst :twisted:
Demfall gsehni de Eint oder Ander, kenne vom gseh her eigentlich nur de Reto, Virus und de Larry..
Versueche mal en Tisch z reserviere!
Auf jezt, gändene ge Gnadeschuss und bringed de Chübel in Tempel!

Bis nachher!
Sbornaja -