Beiträge von Sbornaja
-
-
-
ZüriBueb:
Ich freu mi bi jedem Goal wo de Z schüsst wie mini 5 jährig Tochter wenn sie es Plüschtier überchunt.. -
Huuuuuiiiiiiiiiiiiiiiii was hät de Crawford dene in Tee tah 
Das münds am Dunnstig au neh!!!!!!!
-
-
Zitat von Kingu
kei kritik am crawford? mich würdat mal iszitä vo dä linie 3+4 interessiereä und zwar nöd, wänns scho entschidä isch. wänn dä zsc än vorteil hetti, dänn genau det. nur muesch däne spieler au s'vertrauä schänke.
Nö Crawford kann ja nichts dafür, dass die zum schiessen zu faul sind...
Positiv wie sie jezt loslegen!! Nur gar echlie spaht!

-
-
Zitat von Larry
Weltreise....Schrotthalle....in Biel bauen sie ein neues Stadion.....aber möglich ist es nun!
Was interessiered mich noi Hallene, die bruched Amerikaner zum Hockey luege und daas isch au OK so!
Ich will Valascia's, alte Resega, Herti's, Chliholz, Schluefwegs und natürlich alti Hallestadions... Ich will wenn eine de Lutz macht säge müsse, du häsch da au Kafi und Wasser drin, und nöd lauwarmi Pisse mit 0,01ml Schnapps drin. Ich will au CHALTS Bier mit Alkohol wo nöd scho 43min staht und ich will au e Wurst Vome Holzchohlegrill wo de Name verdient und nöd ufeme Bläch gmacht wird..
Aber ich weiss ich bin en ferfiggte Nostalgiker, mas que un Sbornaja!

-
-
Dumm nur wenn Sie den Gegner jezt noch aufbauen..
Ich befürchte heute geht mehr verloren/kaputt als wir denken.
-
Unser kassier wird sich freuen, da wir nun etwa gleichviel eingenommen haben wie damals im 2012 bis zum Finale.
Übrigens Game 7 an Visp (Auswärtsteam)
-
Jede Schuss en Träffer...
Ouuu nei jezt chunt den wieder s Krasse Goali spieli :twisted:
-
-
-
....Eifach spille zug ufs Goal, Schüsse..
Kei Stich!
-
-
Zitat von Larry
Luegsch du de gliich Match???
Chum jezt, weg dere eine szene wos jezt chlie unübersichtlich gsie isch?
2-3 Päss und Servette isch i de gföhrliche Zone, beid Verteidiger uff de blaue Zone IMMER frei und mir gheied uff jedi verdammti provokation ine, plus simmer nöd bereit, nöd bereit hüt blaui Fläcke zhole!
-
-
-
Guet s isch wieder gloffe...
Spiel7 i de Halle