Beiträge von Gysino
-
-
-
Zitat von Mushu
Bin mir fascht sicher, dass die andere Clubs mindestens so wiit nahziehnd, dass sie dä Gäschtesektor gäge de FCZ schlüssed. Das isch ein Schteilpass, wo wohl ahgno wird.
Ich chan mir aber au guet vorschtelle, dass die andere Clubs relativ schnäll - wänn nöd sofort - uf die Linie bi Hochrisikoschpiil ischtige werded.
Zitat von TAIn der Pressemitteilung heisst es, dass der FCZ bis auf weiteres keine Tickets mehr für Auswärtsspiele verkauft.
Zitat von CanapeUnser letztes Auswärtsspiel vor der Winterpause ist gegen GC im Letzigrund. Das Ticketkontingent, das uns GC für diese Partie zur Verfügung stellt, schicken wir zurück an den Stadtrivalen. Der Vorverkauf für diese Partie läuft nur über Ticketcorner.
-
im communique vom fcz heissts, dass dä fcz kei billet meh für uuswärtsspiel verchauft und dä gäschtesektor schlüsst.
es staht aber niened, dass anderi teams dä gäschtesektor gäge dä fcz schlüsst. zudem wird dä grossteil vo dä tickets wahrschinli direkt oder bim ticketcorner bezoge.
-
nei, es heisst nume das dä FCZ kei billet meh verchauft. die andere scho.
-
lol wäge dem chamer ja d'billet trotzdem no am ticketcorner chaufe.
ich gseh da überhaupt kei iischränkig.
-
Zitat von Larry
De Tavares scho Topscorer vo de Isles....da chönd oisi junge "Stars" mal luege wie das gaht.
De Vinny Lecavalier händs in Kanada au mal usglached wo er uf Tampa isch (häd müesse), underdesse isch er Stanley Cup Sieger, in Kanada känneds das nur no us em Fernseh.....
ja, dä tavares hät au "glück" bi dä isles z'spiele...hät fascht 20 minute iisziit pro spiel, spielt 1ti linie center (wo suscht gaht das???) und jedes Powerplay.
er isch en knipser und dezue no en super vorbereiter. er hät grossartigi händ, sälte sowas gseh. und verstaht sich super mit em moulson...übrigens dä free agent find vom jahr.
-
uf jede fall. dä streit erinneret mich an streit vo dä WM; vieli schiibeverlüscht a dä blaue linie und au
suscht es bitz unglücklich, ehner suboptimal bisher. aber er wird sich sicher wieder schteigere und
bi dä isles mueser natürli au kei angscht um sin platz ha im team. -
Zitat von Larry
"Andy Sutton is not back to playing like he did in Atlanta. Sutton is playing the best hockey of his career."
wahr. ich han bis jetzt erscht 2 mätch verpasst vo dä isles die saison, dä sutton spielt plötzlich sin körper uus...wer hätti das dänkt. er hät i jedem spiel sicher 2-3 gueti hits. wahnsinnig wichtig für d'isles, da sie sowieso viel z'chlii sind und au kein goon/enforcer händ.
zudem hätter no es paar mal topft willer offensiver isch i dä zone.
nöd daser jetzt en top 4 verteidiger wär bi dä meischte teams...aber bi dä isles und dere defensive beschtimmt.
-
da chli lektüre zu dä isles:
http://www.islanderspointblank.com/2009/11/twelve…-7-by-accident/
-
-
jaja, enTlich.

-
ich han mich SEHR gfroit und finds au guet z'gseh, dass spieler für d'A-Nati nahchömed i es paar jahr...sehr wichtig.
-
-
OKAY DANKE VIELMAL FÜR D'INFO!!!!!!!!!!!
-
ich hät gern dä kelly glowa, harry roggemoser und dä oliver anken.
chamer das was mache? wie gseht mit marktwert uus?
-
-
-
Zitat von Maurizio
Dä Volker Eckel stellt eu scho es schöns Stadion ane, ihr chönd no wünsche wo ihrs gern hättet
Mir händ ja au müesse im halbe Hardturm spiele
dä hardturm isch au e zilliard mal s'bessere fuessballstadion gsi als es dä letzi jemals gsi isch. wer das nöd so gseht sött siini rosarotbrülle mal echli putze.
-
Zitat von Mushu
Lasst doch GC in Würden die Bilanz deponieren und in der 1. Liga weiterleben. Dann können wir auf diese Streitereien verzichten.
Scheint ja sowieso nur noch eine Frage von Tagen oder Wochen zu sein ...
hauptsach es länkt vo dä eigene problem ab, gäll!
immerhin müesst mer dänn nüme im hässlichschte und tümmschte stadion vo dä schwiiz spiele. aber viel spass oi i dä roschtlaube.