Dies und das

  • Nach zwei Wuche in Florida ohni Handy (hani verlore), ohni Internet (hani nur i de Bibliothek), ohni Ziitige (staht nüt über d'Schwiiz dine), ohni CH-TV (chumi nöd über) hani jetzt mal schnäll "Kassesturz" gmacht:


    - De Z schlaht Bern mit em Sulo und isch nach Verluschtpünkt erschte.
    Für mich isch de Z de Titelfavorit Nummer 1, de Sulo wirds richte. Verchaufed de Flüeler!


    - De FCZ hinder GC! Nei aber nei! Jetzt mues de Canape mit em Bickel aber massiv über d'Büecher! 20 Mio i de Kasse isch schön und rächt, aber e Saison so go ablose? Ich erwarte e Transferoffensive im Winter oder wämmer wie Thun ände?


    - U17, isch total a mir verbi gange, hani nur via em Handy vo de Frau vo mim Sohn raportiert übercho. Hütt luegi natürlich wies gäge d'U25 vo Nigeria spieled!


    Bin wieder NFL go luege, Tampa Buccs gäge Green Bay Packers. Die chömed mir vor wie Daffos, im ganze Land händs Fans. Geil gsi wie d'Buccs im vierte Quarter de Match kehrt händ. Super Stimmig gsi, das wird min Sport mit Saisoncharte wänni dänn fix 6 Mönet däne bin, lang gahts nüme...!


    Am DO i de Halle! :bier:


    Gruess, Larry

  • Quote from Larry


    ....das wird min Sport mit Saisoncharte wänni dänn fix 6 Mönet däne bin, lang gahts nüme...!


    wie ich Dich da drum beniede!
    ich find Football richtig e geili Sportart. Bin bis jetzt 2 mal live gsii vor 2 Jahr äs Heimspiel vo SF und nacher no es Heimspiel bi dä Chargers! Vor allem das in SD isch gigantisch gsii...90'000 Nase, e geili Stimmig und en klare Heimsieg...es ächts Erläbnis!


    Gruess
    Thomi

  • :cool:


    Bin au erscht 2x gsi, bi de Buccs.


    Bin dasmal würkli positiv überrascht gsi vo de Stimmig, bim erschte mal sinds scho für d'POs qualifiziert gsi und händ d'Stars gschonet.

  • let's go Pack! Isch ebe schad häts Tampa no chöne chehre, nachdem d Packers scho e bitteri Niederlag gege de Favre hät müsse ifahre... Chamer bide Buccs eifach so e Saisoncharte näh? Bin nur mal goge e Stadiontour im Lambeau Field bide Packers goge mache und dete müsstmer, da d Saisoncharte vererbbar isch hochgrechnet öpe 2000 Jahr warte :) Aber guet d Packers sind ide lokale Bevölkerig au verankered wie chum en amerikanische Sportclub.


    Finds ebefalls e ganz e geili Sportart, leider isch nie Saison gsi, wonich däne gsi bin, aber immerhin hanis scho zweimal uf London gschafft und so immerhin de Brady mal gseh spiele.
    Schad isch nume isch d Saison so churz, chum häts agfange ischs au scho wieder verbi...

  • wie isch das i de nfl: chunt mer da locker zu tickets?


    würi au gern mal live go luege, sunntigs session am tv isch zwar amigs au schön, aber wohl kaum verglichbar...

  • Zu Einzeltickets chunsch eigentli für alli Spiel wenn gnueg früeh bilett chaufsch. Aso han paar mal gluegt und all spiel woni glueget han, hend so 4-5 wuche vorher no tickets gha...

  • Quote from larlf

    wie isch das i de nfl: chunt mer da locker zu tickets?


    würi au gern mal live go luege, sunntigs session am tv isch zwar amigs au schön, aber wohl kaum verglichbar...


    chasch im internet bstelle ohni Problem. Han aber müesse e VISA ordere will dä Ticketmaster kei Mastercard akzeptiert ;-)
    d'Ticktes werded dänn a dä Kasse hinterleit und Du chaschs vorem Spiel abhole.


    Gruess
    Thomi


  • de FCZ brucht kei transferoffensive, sondern en andere trainer! aber das säg ich scho sit 2 jahr, nur loset mier niemert zue... :?:


    gits en langwiligere sport als american football? guet, ich gibs zue, i dene 1- 3 sekunde, wos amigs dörfed spille, gaht rächt poscht ab. :verletzt: aber d'regle vo dere sportart händ definitiv amerikanischi tv- und werbefuzzis gmacht!

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." Albert Einstein

  • Quote from snowcat


    de FCZ brucht kei transferoffensive, sondern en andere trainer! aber das säg ich scho sit 2 jahr, nur loset mier niemert zue... :?:


    Über dä Trainer chan (und muess) mer sicher au rede. Aber us miniere Sicht nöd als 1. Priorität.
    Die Mannschaft isch usbrännt und hät - trotz eneme grosse Kader - zwenig Breiti. Ich dänke scho au, dass es dringend nötig wär, 1-3 "gschtandeni" Schpieler z'integriere.


    Jetzt wär Ziit nöd schlächt, und mer muess wohl trotzdem davo usgah, dass im Summer no diese oder jeni verschwindet, wo nöd eifach dur ein Junge ersetzt werde chönt. Und dä Tihinnen wird au nöd jünger ...


    Schwirig wird's im Schturm, vorallem, wänn au no dä Alphonse im Winter würd abschpringe ...

  • Quote from Mushu

    Über dä Trainer chan (und muess) mer sicher au rede. Aber us miniere Sicht nöd als 1. Priorität.
    Die Mannschaft isch usbrännt und hät - trotz eneme grosse Kader - zwenig Breiti. Ich dänke scho au, dass es dringend nötig wär, 1-3 "gschtandeni" Schpieler z'integriere.


    Jetzt wär Ziit nöd schlächt, und mer muess wohl trotzdem davo usgah, dass im Summer no diese oder jeni verschwindet, wo nöd eifach dur ein Junge ersetzt werde chönt. Und dä Tihinnen wird au nöd jünger ...


    Schwirig wird's im Schturm, vorallem, wänn au no dä Alphonse im Winter würd abschpringe ...


    so ein breites (qualitativ nicht quantitativ) kader wie nötig wäre um in der schweiz an der spitze mitzuspielen und in der cl auch einigermassen auszusehen, kann sich in der ch nur de fc basel leisten. der fcz könnte es mit den 20 cl millionen auch 1 saison, dann wäre aber die ganze kohle weg und der fcz sitzt auf einem ca. 35-40 millionen budget, welches in zürich nie und nimmer finanziert werden kann! es gibt im zürcher unterland schon einen verein der 10 millionen pro saison einnimmt und gleichzeitig 20 millionen ausgibt! das sollte warnung genug sein!


    aber es ist schon so, dass es noch einen top verteidiger, mittelfeldspieler und stürmer bräuchte...und schon sind die 20 millionen weg...


    nächstes jahr ohne cl, vielleicht auch ohne uefa cup, wird das bestehende kader wieder locker an der ch spitze mitspielen. der fluch ist natürlich, wenn man am grossen fussball und geld gerochen hat, reicht die nla halt nicht mehr um wirklich gkücklich zu werden...


    gruess roli c.

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." Albert Einstein

  • Quote from snowcat


    aber es ist schon so, dass es noch einen top verteidiger, mittelfeldspieler und stürmer bräuchte...und schon sind die 20 millionen weg...


    Was heisst Top? National oder International. In der Verteidigung würde ich mich z.Bsp. mit einem Eggimann befassen, oder wie wäre es mit Senderos? Dieser wäre eventuell auf Leihbasis zu haben, der will doch auch gerne nach Südafrika und in England schwimmen ihm die Felle davon.


    Mittelfeld:
    Gygax - wobei dieser wohl doch wieder Fuss fasst in Nürnberg. Trotzdem ...


    Sturm:
    Da wird es hingegen eher schwer ...



    Ach ja:
    Und lasst nun entlich GC würdevoll sterben. Ich glaube schlicht nicht, dass GC für den FCZ ein "wichtiger und geldbringender Konkurrent" auf dem Platz Zürich ist. Einnahmen bringt GC auf jeden Fall keine.


    Ist GC weg, können die vorhandenen "Fussballfinanzen auf dem Platze Zürich" gebündelt werden. Etwas höhere Budgets für einen einzigen (erfolgreichen) Zürcher Verein könnten möglich sein.


    Ich werde GC nicht vermissen ...

  • Quote from Mushu

    Ich werde GC nicht vermissen ...


    mit denen wirst du dich (leider) noch länger befassen müssen als dir lieb.


    wenn wirklich nichts mehr geht - das wäre nach heutigem wissen am 30.11.09 - taucht schon noch so ein hirschmann junior auf, der den verein rettet...


    gruess roli c.

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." Albert Einstein

  • Quote from snowcat


    nächstes jahr ohne cl, vielleicht auch ohne uefa cup, wird das bestehende kader wieder locker an der ch spitze mitspielen.


    Locker?


    Ich glaube nicht mal dass man überhaupt mit dem Kader wieder an der Spitze mitspielen kann, YB und Bisel werden nicht schwächer!


    PS: Der Trainer ist auch bei mir ein Thema und Du häsch vo Football kei Ahnig! :cool:

  • Quote from Thomi

    chasch im internet bstelle ohni Problem. Han aber müesse e VISA ordere will dä Ticketmaster kei Mastercard akzeptiert ;-)
    d'Ticktes werded dänn a dä Kasse hinterleit und Du chaschs vorem Spiel abhole.


    Gruess
    Thomi


    cool, thx für d'Info!!!
    wirds mal mim Brüeder mitteile, de söll das (ab em So. 3 Wuche in Florida) doch grad mal usprobiere :razz:


    Gruess,
    Ralf

  • Bi de Buccs und Dolphins chasch sit es paar Jahre (isch früener nöd gange) Einzeltickets bi Ticketmaster chaufe, wänns no hätt.


    Und susch eifach an Match gah und uf em Schwarzmark chaufe.

  • Quote from Larry

    Locker?


    Ich glaube nicht mal dass man überhaupt mit dem Kader wieder an der Spitze mitspielen kann, YB und Bisel werden nicht schwächer!


    PS: Der Trainer ist auch bei mir ein Thema und Du häsch vo Football kei Ahnig! :cool:


    um in den ersten 3 mitzuspielen reicht es allemal, also spielt man an der spitze...


    habe wirklich keine ahnung von football. habe das in amerika mal mit ami-kollegen gespielt und egal was ich machte, IMMER wurde das spiel unterbrochen, ja selbst wenn ich nichts machte wurde abgepfiffen...und jedesmal, wenn ich im tv amifootball sehe, wird auch pausenlos unterbrochen! ich will spieler spielen und nicht rumstehen sehen! das ging/geht mir so auf den sack, dass ich beschlossen habe, diese sportart unter den mir unerwünschten einzureihen...:zwinker:


    gruess roli c.

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." Albert Einstein

  • Das gaht mer genau glich, wobi ich mir scho chönnt vorschtelle, dass es schpannender wär, wämmer chli Ziit würd inveschtiere. Aber wer hät scho Ziit für so Züügs, ussert so Früehpensionierti wie de Larry.


    Was mich aber gar nie chönnt begeischtere isch Baseball, so gern ich i de Schuel amel Mattelauf gha ha (mal abgseh devo, woni uf die letscht Matte gumped bin und nachher i d'Wand ine und de Arm broche han).

  • Der Trainer muss nach den Leistungen in diesem Herbst zur Diskussion stehen.
    Habe seit längerem den Eindruck, dass sich die Spieler teilweise selber coachen resp. der Trainer nicht überall Akzeptanz hat.


    So, und nun noch etwas Oel ins Feuer....


    Wie wär's denn mit Ch. Gross..........


    Gruss BMW

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!