![]()
eigetli isches ja z'peinlich um drüber z'lache.
![]()
eigetli isches ja z'peinlich um drüber z'lache.
da hätts 3 links drin, eine wird sicher funktioniere.
Zitat von LarryDas meini ebe au! De Tavares isch quasi jetzt scho en Superstar, en Franchise-Player, söttig gits nöd im Multipack! So häts damals Tampa mit em Vinny Lecavalier gmacht und es isch guet cho.
PS: Chamer das irgendwo im Internet live verfolge? Du weisch sicher wo!
häsch nöd ESPN America, ehemals NASN?
dete live ab em 0100
nhl network villicht au...und suscht gitts sicher streams.
justin.tv wird sicher was ha.
Zitat von LarryIch gseh scho, Du häsch angscht dass sie es versaued! Muah, das wärs!
es gaht nöd um "versaue". es isch ebe nöd so eidüütig wie meinsch.
Teams wo defense wännd händ mit em Hedman e super chance...sowas wie dä gitts sälte.
Aber ebe, d'Isles bruuche IMO dä tavares. nur scho wäg em marketing.
scheissegal; hüt isch John Tavares Day.
No 7 Stunde.
![]()
RIP Chad Silver
lol. wie wänn die fankultur hätted. ich lach mich tot.
dä letzi isch scho immer es scheiss stadion für fuessball gsi. früehner scho, jetzt isches aber
no viel schlimmer. ihr chönnd dä hardturm gern chiesgrueb nänne, aber es isch immer DAS
fuessball stadion in züri gsi, welte besser als dä letzigrund.
baulichi massnahme im letzi hälfed da au nüt meh. wer würkli dä letzi für fuessball guet findet
isch en wahnsinnige schönredner mit fcz brülle. da hilft au "stüehl use" gar nix meh.
ZitatZudem werden die Gebäude etwa halb so hoch, wie die bisher projektierten. Damit falle der viel diskutierte Schattenwurf weg, sagt Lehmann.
es isch wahnsinnig peinlich für e stadt wie züri. wahnsinn sowas.
und da reded lüüt no vo "vernunft" wo gsiegt hegi. total verstrahlt.
lol, wie peinlich. stadium fail.
lol, dä mittelalter larry! ![]()
so alt bisch jetzt doch au nöd! ![]()
mer chönnd ja au wieder zrugg gah zu dä ziit wo mer diebe d'hand abghaue hät, fraue nöd händ dörfe wähle und schwuli verbote gsi sind, bzw. im "gheime" händ müese schwul sii.
ah wart mal, das gitts ja no i gwüssne teil vo dä wält......ich glaub mier wüssed alli wo.
nimmt mi mal wunder eb oi das besser gfalle würd eso.
gang doch is trübli! dete hätts sicher kei schwuli! ![]()
und ich gsehne überhaupt nöd wieso das öppert söll schtööre...die schwule sölled doch mache was sie wännd. ich gönn ihne au ihres fäschtli, findi super. nöd dasi zueluege würd deswege, machi ja aber au bi dä streetparade usw. nöd.
das oisi stapi lesbin isch isch jetzt also au überhaupt keis problem. rächt tumm sie deswege z'verurteile. mer sötted froh sii, hätts wieder öppert vo dä SP gschafft und nöd die tumm martelli. ich han mauch gwählt gha.
ah, PS:
Zitat von Draft
Ei Frag: Was gits ächt meh in Züri? Schwuli oder Alkis?
Schwuli.
Zitat von schalamütssDu Güüsino ganz locker blibä, du würsch di jetzt gschider ändli mal bim Saft bedanke wäg sinä Bemühigä für d'Viktoria Cup Tickets....du segsch nämli no dä letscht wo nöd danke gseit heg....
ah scheisse, han ja ganz vergässe das dä ja schtrichlischte füehrt.
defür hanem geschter äntli sin skateathon seich zahlt, huere seckel überhaupt 5 mal rund ume hät möge hät ja au keine dänkt. ![]()
lol, dä saftenthafter und d'salatmütze. ![]()
fehlt nurno dä gürkli iiruumer.