- Offizieller Beitrag
Entscheidend isch scho mal, dass mer's nöd macht und zweitens wär sicher weniger los!
Entscheidend isch scho mal, dass mer's nöd macht und zweitens wär sicher weniger los!
Mache sött mer ebe öppis!
Aber Fuessball wird immer meh Lüüt interessiere als Hockey.
Bim FCZ lauft au nume öppis sits das mached wo d'Südkurve will:
Helvetiaplatz statt Stadthus, usw.
Das Jahr häts aber schiinbar dütlich weniger Lüt gha...
Zitat von RetoDie händ ja au scho zwei Partys gha!
S'hätt es paar rächti Liichene ume gha. Dä Platz, Schtrass und au en rächte Teil vom Kanzlei-Schuälhuus sind aber doch rächt gfüllt gsi. Zudem isch no es idrücklichs Grüppli itroffe, wa dä Umzug vom Letzigrund her begleitet hät.
Kid's händs aber nöd so schpannend gfunde, und mer sind dänn scho bald mal wider wiiterzoge ....
...isch mer zwar fascht chli piinlich, aber was söll's: Han am Friitig no en Pensionierigsapero gha (nei, nöd min eigne) und nachher bini genau uf die 22:15 no schnäll in Letzi. Han dänn uf em Rase une irgendwelchi Kollege gsuecht, aber nöd gfunde. Nachher hani eine mir Chappe und sonere grosse Brülle gseh, han dänkt de känni doch. Gang ane und säg: Hoi Blindi. Er zieht Brülle ab und seit: Ich bin de Grauwiler...Neinei, isch mer gar nöd piinlich gsi
Zitat von Draft...isch mer zwar fascht chli piinlich, aber was söll's: Han am Friitig no en Pensionierigsapero gha (nei, nöd min eigne) und nachher bini genau uf die 22:15 no schnäll in Letzi. Han dänn uf em Rase une irgendwelchi Kollege gsuecht, aber nöd gfunde. Nachher hani eine mir Chappe und sonere grosse Brülle gseh, han dänkt de känni doch. Gang ane und säg: Hoi Blindi. Er zieht Brülle ab und seit: Ich bin de Grauwiler...Neinei, isch mer gar nöd piinlich gsi
Suuf no meh...
gueti Gschicht, Draft. Es wär ja sowieso as Liecht cho!
Zitat von Draft...isch mer zwar fascht chli piinlich, aber was söll's: Han am Friitig no en Pensionierigsapero gha (nei, nöd min eigne) und nachher bini genau uf die 22:15 no schnäll in Letzi. Han dänn uf em Rase une irgendwelchi Kollege gsuecht, aber nöd gfunde. Nachher hani eine mir Chappe und sonere grosse Brülle gseh, han dänkt de känni doch. Gang ane und säg: Hoi Blindi. Er zieht Brülle ab und seit: Ich bin de Grauwiler...Neinei, isch mer gar nöd piinlich gsi
Ah, darum händ nachhär ide Kurve die Schlägereie agfange
Wie chamer die zwei verwächsle???????
En noie Chund!
Du Salatmütze, es langed dänn öppe, Pürschtli! Scho lang nüme gepflegt d'Rollträppe abegheit?
lol, dä saftenthafter und d'salatmütze.
fehlt nurno dä gürkli iiruumer.
Du Güüsino ganz locker blibä, du würsch di jetzt gschider ändli mal bim Saft bedanke wäg sinä Bemühigä für d'Viktoria Cup Tickets....du segsch nämli no dä letscht wo nöd danke gseit heg....
...de Gürkli Iiruumer, omgroffel, mich verhauts!
@Salamüt.., wieso nöd zum Alter stah? Du häsch mir ja nach em Tescht gseit, ich bruuchi no kei Brülle.
So, back tu topic: Wünsch mir i de CL-Quali wieder Salzburg, chönnted dänn innerhalb vo paar Täg grad wieder 2 x gah
Zitat von schalamütssDu Güüsino ganz locker blibä, du würsch di jetzt gschider ändli mal bim Saft bedanke wäg sinä Bemühigä für d'Viktoria Cup Tickets....du segsch nämli no dä letscht wo nöd danke gseit heg....
ah scheisse, han ja ganz vergässe das dä ja schtrichlischte füehrt.
defür hanem geschter äntli sin skateathon seich zahlt, huere seckel überhaupt 5 mal rund ume hät möge hät ja au keine dänkt.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!