Also vo mir gits nüüt zbefürchte...... ![]()
Beiträge von Dani8
-
-
Zugs Sportchef Reto Kläy ist schon ein wenig verärgert: «Er wäre bei uns nächste Saison in der National League die Nummer neun der Verteidiger geworden und zum Einsatz gekommen. Ich weiss nicht, was er in Zürich will. Bei den ZSC Lions wird er nicht spielen und so wird ihm wohl nur das Farmteam bleiben. Wahrscheinlich gefällt ihm halt die Stadt Zürich besser …»
Und als Verteidiger Nr. 9 hätte er ja sicher viel in der NLA gespielt, gäll Reto :roll:
-
Bern viel gefährlicher.Hä? Vielleicht am Anfang des letzten Drittels, aber sonst kam da ja gar nix.
-
Nee Rang hat er im Moment nicht
Ich hoffe auf ein gutes Spiel, es sollten ja eigentlich fast alle ausgeruht sein. Bin gespannt wer im Tor stehen wird. -
Das mit dene Verletzte isch scho huere müehsam. Bim Z findsch zwar de Medical Report uf de Homepage, aber wänn z.bsp. bim Krüger sit am 29.11. "day to day" staht chani das irgendwie nöd ernscht neh, oder verstah ich öppis falsch. Und immer ei Stund vor Matchbeginn no di offiziell Ufstellig aluege kackt mi au a. Es chönt ja sii, das hütt Blindi und Balti wider uflaufed. Macheds das extra zum de Gegner im ungwüsse la??
Und dänn gits Teams wo gar nüüt kommuniziered, wod kei ahnig häsch wer verletzt isch.... Huere Seich, bringt mi grad durenand, jetzt wo dä Zesi wider druckt

-
Übrigens finde ich es schön, dass der Fred nach der Niederlage kurz bleibt. Wo sind all die Leute welche behaupten nach einem Sieg werde nichts geschrieben und nach einer Niederlage schreiben alle....???

-
Starch. Merci Chris & Sven
-
Werden wir mit Ortio Meister ja dann.......!Bis dann hat er schon längst einen Vetrag bei einem anderen Klub unterschrieben.
-
Hat bei uns nicht ein Spiel so dominant gespielt wie gestern mit Genf....

Wahrscheinlich weil er von Sven immer zum Coiffeur geschickt wurde
-
Ja merci villmal für dä service

-
Truttmann guete Maa!!!!!!

-
-
Bisch mer au chlie de Ralf;-)
Ah shit sorry
ich bi durre -
Jep, chume au bad gateway meldig über. Han mini ufstellig ca. 18:00 no apasst
-
Ja geschter hani e rächt gueti usbüüti gha, aber de Ralf und ich liefered eus en geile fight um de zweiti Platz. mmt mi wunder wer am Schluss d'nase vorne hät. Ich ha nöd zgfühl das eine vo eus dir de qualititel cha striitig mache.
Apassige sind glaubs bis 1h vor spielbeginn möglich
-
Die Frisur von Karrer

-
Yes, mer chönd afange über Bier z'diskutiere :razz:
-
Weiss einer ob man das Spiel irgendwo streamen kann? Auf TC Zoom kommt Fuessball.....
-
https://www.zsclions.ch/news/detail/ne…-die-zsc-lions/
Heineken, Calanda oder Eichhof.....
Haldengut kenne ich zuwenig.Hoffentlich werden die Fans wirklich befragt.
-
die ultras boykottieren die spiele in zürich und in zug. gründe interessieren mich nicht, kindergarten!
Zug ist klar, kennst du den Grund für Züricht nicht? Würde mich wirklich interessieren. Bei uns darfst du doch eigentlich fast alles (was ich sehr begrüsse)