Beiträge von The Fan

Du seisch das nur, will du kei Nordamerikaner wettsch. Und absolut JEDE i dem Forum weiss das, nach (nöd nur gfühlte) ca. 20 Jahr.

Fakt isch, dass d'Spiel das Jahr um es mehrfachs weniger ansehnlich gsi sind als underem Crawford. Richtig gueti Spiel und Leischtig sind extrem rar gsi. Ich weiss
    zwar nöd, wieviel Mätch du gseh häsch oder defür im Stadion gsi bisch, aber Fortschritt sind da nöd würkli erkännbar. Mier händ letscht Saison sicher bessers Hockey
    gspielt gha. Heisst nöd, dassi de Trainer würd schicke. Mier isches egal woher de chunnt, hauptsach mer händ wieder Erfolg. Aber ich glaube de Wallsson hät das
    alles brutal underschätzt.

Fakt isch, dass de Trainer am Team gscheiteret isch, und ich gib dir Recht, die Saison hämmer nöd viel geili Spiel gseh, und die sind denn au no uswärts gsi.

De Trainer entlah, wär minere Meining na s falsche Signal. Es isch s Team und die sportlich Leitig, wo verseid händ. Was wotsch als Trainer mache, wenn trotz so Aktione wie Künzle/Pestoni im Herbscht dini Spiller im Larifari-Modus witermached und d Message nöd verstönd? En Wick zu GC schicke? Ich bi es paar mal im Training gsi, und det hät en andere Wind gweht, vergliche mit letscht Saison. ABer ebe, d Goal müend d Spiller mache, es Meisterteam entsaht ide Garederobe, und das isch wohl s Problem. Mir händ kei Ambüehls, ke Zeitis, kei Schrepfers, kei Zesis, kein Mitch, kei Leader!

Transfers wie Guerra und Pastatoni sind komplett unnötig gsi, en Karrer, wo als eis vo de gröschte Talent gilt, spilt villicht 5 Mätch und en Guerra laht mer die ganz Saison laufe, um ihn dänn ide PO uf d Bank z setze(ZU RECHT)....es hät au Entscheidige gä, wo ich absoult de Trainer zueschriebe, au das mir kei klari Nummere 1 gha händ vorem PO isch en Fähler gsi vo de Trainer.

UND: em Seger nomal en Vertrag gä isch au fragwürdig, au da sändet mer es falsches Signal, minere meinig na. Segi hät kei Ifluss me ufem Is.

Und de Salis isch verantwortloch für die Truppezämestellig, inkl Usländer, wo eifach eimal meh bidere Durchschnitt gsi sind. er hät viel Fähler gmacht, allefalls mues würkli det was ga.

Bitter bitter bitter.

Zitat von Vladi-19

Es chummtmer (i dä momentane Enttüschig) vor, als hettemer sittem Hartley keis "richtigs" Playoffhockey meh gspillt. Nachher nur no Qualihockey: 2014 hät eus das knapp in Final bracht, womer duregloffe sind. Sit dem Titel wird leider nur no g'chügelet und wänns härt uf härt gaht, isch d'Luft dusse.

100% iverstande!

Zitat von ZSC/DEGShanahan

Salis im Teleclub. Lugano hat sehr gut gespielt. Es ist eine gute Play-off Serie gewesen. Aber das aus ist eine dunkle Wolke. Da bin ich fast vom Sofa gefallen. Kein Ausrutscher weil Lugano gut gespielt hat. Natürlich kein Wort über die Probleme in den Playoffs. 2 mal aus im Viertelfinale ist nicht unser Anspruch. Über einen großen Umbruch hat er nichts gesagt. Man muss sich fragen stellen, wie den Sportchef und auch den Trainer. Grundsätzlich ist man auf dem richtigen Wege. Da bin ich wieder vom Sofa bald gerutscht, aber nochmal, das ist nicht unser Anspruch.

ZSC/DEGShanahan

Ja er kann sich nicht selbst entlassen, das müssen andere tun!

Zitat von Blackstar

Wir sind also drausssen. Bitter das uns Vauclair fast alleinr abschoss..Die Mannschaft litt am gleichen Problem wie 2016. Kannst also an die Bande stellen wenn willst. Die Mannschaft wird ihre Ineffizienz nicht los und ist Defensiv längst keine Bank mehr. 2/3 der Spieler tuckern auf Quali Niveau weiter. 1/3 kommt gar nie richtig in Fahrt.
    Neuzugänge kommen nie auf touren oder sind schon fast Fehltransfers.
    Da ist wohl mehr im Argen als wir dachten/hofften. Zeit jetzt endlich alles kritisch zu hinterfragen.

Genau!
    Der Charakter, diese Arroganz, das ist das Problem. Wieso das Team nach einer 0:4 Finalniederlage und einem 0:4 1/4 Final Out denkt, sie sei das beste Team der Liga, und es klappt dann schon mit Chügele, müsste man mal in Erfahrung bringen. Wallson hat sich an diesem Team auch die Zähne ausgebissen. Salis wankt, das ist klar.

Warum 2/3 der spieler WIEDER nicht in Form waren ist eine Frage, warum wir keinen Ersatzausländer hatten, warum unsere Leader keine sind wenns zählt, warum wir als Topclub keine Leistungskultur etablieren können. Und und. Zum chotze

Zitat von Zesi 05

Noch viel mehr als K.Z. ärgert mich die Stellungnahme von Lugano auf Twitter, in welcher sie sich tatsächlich mit trauerndem Smiley beklagen, dass sie keinen Rekurs einlegen dürfen. Einfach ein himmeltrauriger Verein!

Es wär darum umso schlimmer, gegen dieses Pack auszuscheiden!

Aufstehen ZSC und siegen!