Beiträge von Daywalker

... es isch himmeltrurig, aber ich muess dir rächt geh!

...isch genau richtig gseit!

Zitat von Champs-de-Mars

Ein Desaster sondergleichen. Damit schwindet auch meine Hoffnung, dass sich diese Saison noch was nachhaltig verändern wird. Man muss fast darauf hoffen, dass sie haarscharf am Abstieg vorbei sausen (so wie die Hoppers kürzlich), bevor etwas geht. Meine "Pro Canepa" Einstellung ist erheblich am Bröckeln. Nicht wegen seiner Einstellung und seinem Herzblut für den FCZ, aber zuviel "Fan sein" kann manchmal auch ein Hindernis sein. Zudem scheint er seine Fähigkeiten im sportlichen Bereich masslos zu überschätzen.

...sis problem isch doch, dass er eifach emal echli macht hätt wele. dänn hätt er sich als "fan" sin club "kauft" und nach sim guschto umgschtaltet.
    es wiili hät er vo früener profitiert, aber wos immer meh und länger nach sim wille gange isch, hätt de club schlagsiite übercho, und vil knowhow isch über bord kippet (worde...)
    und jetz isch er a dem punkt, wo er nüme weiss wie wiiter, da bini fascht sicher. und zuegäh, dass er fähler gmacht und teils "verseit" hätt oder (hilf bi) richtige fachlüüt z'hole, laht ihm vermuetli de schtolz nöd zue...
    ich ha eifach langsam s'gfühl, dass er amene napoleon-syndrom liidet.

Zitat von snowcat

es handelt sich um klassische folgefehler, der bereits gemachten. sprich: wenn du alle kompetenten leute im verein rauswirfst und durch dich selber ersetzt, sind alle fehler die du machst eine folge davon, dass nicht mehr die kompetenten persoenen sondern du selber die entscheidungen triffst.

...100% einverstanden. und wenn du "im verein" durch "in der regierung" ersetzt, dann beschreibst du einen diktator, oder?

Zitat von Messier

x-Mal live gseh und immer HAMMER gsi. Im Februar in Basel mit Girlschool und SAXON. Das wird geil !!! Und wie lang de Lemmy no ab de Bühne röhred...wer weiss.
    Long life Lemmy, long life Motörhead
    :sensa: :heavy: :geil:

...ich has afangs 80er jahr 2x live gseh, so öppis luuts hani würkli no nie erläbt. und ich ha mi dänn immer so öppe all 10 jahr gfräged, wie langs ächt de lemmy no macht.
    ich meine nöd "singe"... sondern läbe!!

Zitat von snowcat

der fcz ist doch keine selbsthilfegruppe für bisher mirakulös gescheiterte möchtegerntrainer oder ein ausbildungsplatz für einen totalen traineranfänger! verdammt noch mal! habe fertig!

...nein, aber wir sind je länger je mehr eine selbsthilfegruppe für einen bisher mirakulös gescheiterten sportchef, dem der total beratungsresistente präsident in vertraulichen gesprächen unter zwei augen nichts mehr zu sagen hat.
    ich war gestern am spiel FCZ - Vaduz... und ich bin zu 90% sicher, ich habe den absteiger dieser saison gesehen...

...für mich isch s'problem, immer offesichtlicher, halt doch ganz obe. da füehrt eus öpper mit vil "guetem" wille richtig abgrund. und es hätt halt leider niemer ume, wo das chan/dörf/wott verhindere.

Zitat von Larry

http://www.nzz.ch/sport/eishocke…unft-1.18627461

Hört auf mit diesen Grümpelturnieren während der Saison mit Spielern die dann an der WM / Olympiade doch nicht spielen!

Macht es wie Kanada oder die USA:

Nach der Saison wird ein Team gebildet, ein Coach bestimmt (im Nebenamt, einer der NLA Coaches) und dann geht man hin und spielt das Turnier!

...absolut richtig; es chönnt ja au es duo oder sogar trio si.

Zitat von Larry

Rumhampeln an der Bande im Penner Look, dümmliche, nichtssagende Interviews geben oder den Reporter abkanzeln, Hand vor die Kamera halten....etc...pp.....

...wänn du öpper wäge de chleider doof findsch, seit das meh über dich als über de ander us.
    ...dümmlichi, nichtssägendi ussage uf dümmlichi nichtssägendi frage. wiso nöd?
    ...reporter abekanzle isch mängisch nöd falsch.
    ...hand vor d'kamera isch villicht pubertär, aber mein gott, er isch halt so.
    ...und ja, er regt mi mängisch au grausam uf und ich finde bi wiitem nöd alles guet bi ihm, aber diä pünkt, wo du im "positive" über ihn seisch, findi halt scho um einiges wichtiger.

Zitat von Mushu

Unsere (grössten) Probleme sitzen nicht auf der Trainerbank ...

Danach bräuchten wir einen Sportchef, der auf nächste Saison wenigstens 1-2 gelungene Spielertransfers hinkriegt ...

... das sind glaubs diä 2 schlüsselsätz, wo de FCZ sit längerem "uszeichnet"

Zitat von Eierchopf

Warum?

...das de Favre gange isch, muess/chamer mer akzeptierä. d'art und wiis findi au nöd unbedingt cool.
    aber so en Artikel, wiä de vom schifferle findi nöd guet bzw. schlächt gschribe. mini meinig...

Zitat von Iceman

Am Ende wird sich der ZSC locker in den vordersten Tabellenregionen befinden. Die unweigerlich kommenden Verletzungen kann der ZSC - ausserordentliches Pech mal ausgenommen - am besten von allen kompensieren. In den 1/4-Finals wird er aus dem gleichen Grund den längeren Atem haben als die (durchaus nicht inferiore) Konkurrenz. Vor 2 Jahren wurde Lausanne zwar mit Mühe und erst im 7en Spiel, letzte Saison der EHC Biel eliminiert.

Kann sein, dass im Final letzten Frühling tatsächlich der "Biss" der erfolgsverwöhnten Spieler nicht gleich gross war wie derjenige des HCD. Die letztjährige Finalserie dürfte den Erfolgshunger aber wieder zurückgebracht haben.

Aber die seit langem geführte Diskussion "Wie stellt man es an, vor lauter Überlegenheit nicht während einem Angriff einzuschlafen" zeigt, in welchen Sphären sich die "Probleme" des ZSC bewegen. Was kann Crawford tun? Bestimmen, dass vor jedem Schuss auf's Tor noch 3 Liegestützen gemacht werden müssen, damit ihm das Team nicht wegdämmert?

...genau das isch minere meinig ja euses problem... jedä schpiler und jedä fan "weiss", dass es locker sötti lange für en vordere platz i de quali. und das me nöd jedä match cha güne, isch scho klar.
    aber mir fählt eifach wiä da ine scho mehrfach erwähnt de diräkti zug ufs goal und di unbedingti härti i de slots, au scho i de quali. dänn wärs beschtimmt au i de viertelfinals, gäge schwächeri gegner, nöd immer so äng gsi, well me de berüemti "umschalter" nöd grad find.
    dass davos im final leider meh biss gha hätt, isch absolut unbeschtritte.
    aber ebä, über so sache i dere phase vo de meischterschaft z'diskutierä, isch würkli es luxusproblem.