Beiträge von Daywalker

Zitat von Mushu

Wieso schad?
    Will ich befürchte, dass mer - als Totalpaket - uf em Goali-Poschte schlächter bsetzt si werdet, und de Gloon irgendwo versuuret, aber d'Tüüre bi ois für immer zue si werdet ...

...ich weiss scho, was du meinsch, aber sorry, er wott ja anschiinend unbedingt wäg. wotsch en dänn eifach umsverrecke bhalte? also soooo guet isch er dänn doch nöd.
    aber klar, wänn de guatelli bhaltisch (wiso au immer), dänn müesstisch scho en würkli guete goalie als nr. 1 hole/übercho.

Zitat von Mushu

Leoni wird zwischen Stuhl und Bank landen und schlussendlich - wenn überhaupt - irgendwo spielen, wo er kaum je hat landen wollen. Schade.

...wiso schad? wänn eine so lang vom usland schnurred und söttigi leischtige abliferet, dänn isch er würkli sälber gschuld, dass mer en nüme ärnscht nimmt!

Zitat von Mitsch 2006

gerücht:
    diverse teufelchen sollen sich gegen den exorzisten auflehnen...bin mal gespannt, ob da durchgegriffen wird.

Zitat von Mitsch 2006

solange der inhalt stimmt ist es egal, und der kindergarten spielt sich nicht hier drin ab sondern...???

Zitat von Mitsch 2006

das ist ein gerücht mit grossem wahrheitsgehalt, über diverse ecken, aber alles involvierte

...peinlich, wer sich mit somene "grücht" wett wichtig mache!

Zitat von u2

...klar ist, es wird im besten wissen und gewissen gehandelt wenn man einen transfer abwickelt, nur irgendwan bei näherer betrachtung muss man eingestehen das salis nicht über den instinkt verfügt charakter starke leute in ein team zu holen, für mich wirkt er ratlos in seinem konzept, sollte eines da sein...

...gits ebä nöd, das isch de entscheidendi punkt!

Zitat von larlf

naja, wieso nöd? all redet devo, dass mer de umbruch söll / muen mache & wänn dänn, wänn nöd imne fründschaftsspiel gäge e wältmacht?!?
    und ob die paar glöhn gäge d'spanier ghulfe hetted isch die ander frag...

...aber es wär sicher gschiider, sini ziit bimene ernschtkampf z'vertrödle als bi somene unäntliche grottekick

Zitat von Larry

Mein Senf:

Wie habe ich diese Zeit geliebt, als der "Sport" noch drei mal die Woche im Briefkasten lag! :cool:

Tempi passati....

...i minere teenager-ziit händ mir mini eltere als geburi-gschänk amigs s'abo vom "sport" für es jahr gschänkt. am mäntig, mittwuch und fritig, wänn ich vo de schuel hei cho bin und de im briefchaschte gläge isch, das isch eifach geil gsi.
    und de chläusel hätt det scho sini hockey-kommentär abgeh. muess aber säge, dass ich ihn damals amigs no gärn gläse han! :geil:

...scho luschtig, wänn de gliich journi sin schtuss i de ziitig uselaht, dänn wird er da ine nach strich und fade (meischtens zu rächt) verrisse. und du würdisch dem journi am liebschte de tarif duregeh!
    und wänn de fischer uf sonen schtuss halt emal reagiert, dänn sött er en loser si?
    öb professionell oder nöd, ich chan so e reaktion gägenüber genau dene schriberling zum teil scho verschtah

Zitat von Mitsch 2006

das spiel des z hat mir echt gut gefallen, im gegensatz zur euphorie hier.

hier gibts ja schon meinungen, die nur unter alkohol zu stande gekommen sein können.

nur weil die sonne 3 tage scheint, ist es nicht automatisch ein super sommer....

......nur well eine i sim text villicht 3 wörter gschribe hätt, wo positiv sind, isch das nöd automatisch ä euphorie!

Zitat von Messier

Mich würde Hartleys Meinung darüber intressieren, resp hatte er auch Einfluss ?

...also wänn er da kei iifluss hätt, dänn guet nacht zsc!!!
    ...wänn er aber iifluss gha hätt und de nylander hätt welä... tja dänn...

Zitat von larlf

es gaht, du muesch doch:
    - copy/paste chöne
    - zuegang zu Forene beschaffe & mitläse chöne (verstah nöd, läse langed)
    - dänn das als din eigne Quatsch ufschalte & all Jahr s'gliche schriebä & zwar so, dass es immer denah tönt, als ob mer ja genau das vorusgseh hät!

ich finde, das isch doch scho öppis :roll:

...ok, häsch rächt :wink:

Zitat von Larry

Wir werden sehen!

Mein Tipp: Xamax geht den Bach runter, schneller & schlimmer als jeder Club vorher!

...das glaub ich leider au! wänn am tschagajev s'schpilzüüg "xamax" nüme passt, dänn rüert ers eifach furt, da bini zimli sicher.

Zitat von larlf

Da momentan sowieso jeder "Rasen" durch Kunstrasen ersetzt wird, sehe ich die Zukunft eher so wie jetzt, aber halt nur noch auf Kunstrasen (oder auf einem Gemisch Rasen & Kunstrasen).

...yb und xamax wänd jetz allerdings zrugg vom kunscht- zum naturrasä!!!

Zitat von Vladi19

Gute Menschen machen gute Teams aus. Nicht unbedingt gute Spieler. Mit guten Spielern mit schlechter Einstellung gewinnt man nicht viel.

Zitat von Vladi19

Ich verlange Intensität, Leidenschaft und Disziplin.

Zitat von Vladi19

Mir ist egal, ob einer 35 ist und schon viel erreicht hat oder 19. Alle starten bei mir bei null.

...uf diä 3 ussage reduziert, isches für mich genau das, wo ich vom ZSC nächscht saison erwarte!