Beiträge von Daywalker

    ...scho luschtig, wänn de gliich journi sin schtuss i de ziitig uselaht, dänn wird er da ine nach strich und fade (meischtens zu rächt) verrisse. und du würdisch dem journi am liebschte de tarif duregeh!
    und wänn de fischer uf sonen schtuss halt emal reagiert, dänn sött er en loser si?
    öb professionell oder nöd, ich chan so e reaktion gägenüber genau dene schriberling zum teil scho verschtah

    Zitat von Mitsch 2006

    das spiel des z hat mir echt gut gefallen, im gegensatz zur euphorie hier.

    hier gibts ja schon meinungen, die nur unter alkohol zu stande gekommen sein können.

    nur weil die sonne 3 tage scheint, ist es nicht automatisch ein super sommer....


    ......nur well eine i sim text villicht 3 wörter gschribe hätt, wo positiv sind, isch das nöd automatisch ä euphorie!

    Zitat von Messier

    Mich würde Hartleys Meinung darüber intressieren, resp hatte er auch Einfluss ?


    ...also wänn er da kei iifluss hätt, dänn guet nacht zsc!!!
    ...wänn er aber iifluss gha hätt und de nylander hätt welä... tja dänn...

    Zitat von larlf

    es gaht, du muesch doch:
    - copy/paste chöne
    - zuegang zu Forene beschaffe & mitläse chöne (verstah nöd, läse langed)
    - dänn das als din eigne Quatsch ufschalte & all Jahr s'gliche schriebä & zwar so, dass es immer denah tönt, als ob mer ja genau das vorusgseh hät!

    ich finde, das isch doch scho öppis :roll:

    ...ok, häsch rächt :wink:

    Zitat von Larry

    Wir werden sehen!

    Mein Tipp: Xamax geht den Bach runter, schneller & schlimmer als jeder Club vorher!

    ...das glaub ich leider au! wänn am tschagajev s'schpilzüüg "xamax" nüme passt, dänn rüert ers eifach furt, da bini zimli sicher.

    Zitat von larlf

    Da momentan sowieso jeder "Rasen" durch Kunstrasen ersetzt wird, sehe ich die Zukunft eher so wie jetzt, aber halt nur noch auf Kunstrasen (oder auf einem Gemisch Rasen & Kunstrasen).


    ...yb und xamax wänd jetz allerdings zrugg vom kunscht- zum naturrasä!!!

    Zitat von Vladi19

    Gute Menschen machen gute Teams aus. Nicht unbedingt gute Spieler. Mit guten Spielern mit schlechter Einstellung gewinnt man nicht viel.

    Zitat von Vladi19

    Ich verlange Intensität, Leidenschaft und Disziplin.

    Zitat von Vladi19

    Mir ist egal, ob einer 35 ist und schon viel erreicht hat oder 19. Alle starten bei mir bei null.


    ...uf diä 3 ussage reduziert, isches für mich genau das, wo ich vom ZSC nächscht saison erwarte!

    Zitat von Larry

    D'Straf isch genau so bemässe dass er i de PO's wieder cha spiele.

    Isch fasch e Belohnig für de Schlag!


    ...was mich am meischte wunderet, dass de schiri, wo genau det ane glueget hät, nöd emal e schtraf usgschproche hät.

    :gaehn:...de fred zur stadionfrag isch sit em 25.02.09 eröffnet und fascht jede da ine schriibt genau s'gliich.
    isch scho furchbar interessant, wänn wider so en artikel im tagi isch, wo wider eine genau s'gliich schriibt...

    Zitat von Supreme

    Die ZSC Lions? Ja, die Zürcher haben für nächste Saison noch keinen Trainer unter Vertrag. Aber Arno sollte dieses Sportunternehmen vergessen. Er müsste im Vertrag festschreiben, dass ihm nur Präsident Walter Frey etwas befehlen darf. Aber diese Generalvollmacht wird ZSC-Manager Peter Zahner nicht dulden. Und es ist einfach nicht mehr der gleiche Grove wie damals, als der Engadiner Anfang der 1990-er-Jahre ZSC-Trainer im alten Hallenstadion war. Die Romantik ist dahin.


    ...de ZSC isch det de perfäkti club für de adc gsi... er hät fasch alles chöne/därfe/müesse mache... (er hät ja sogar no am bancomat gäld für gwüssi schpiler müesse uselah, well de lohn nunig cho isch...).
    aber hüt, ide zle-organisation? nei, das gaht definitiv nüme...

    Zitat von Supreme

    Oder Kloten? Abgesehen davon, dass dort die Verträge mit den Trainern verlängert worden sind, ist Kloten keine Mannschaft für den HCD-Zampano. Arno Del Curto in Kloten? Das wäre irgendwie so, wie wenn Paris Hilton den Sven Epiney heiraten würde.


    ...vom schpilermaterial und de vorussetzige her, chönnt ich mir das guet vorschtelle (ich wetts aber ehrlich gseit nöd!)... und d'wahrschinlichkeit wär vermuetli grösser als du meinsch...

    Zitat von Messier

    Meine Ansicht zu dem ist folgendes;
    -er lässt so hart und intensiv trainieren, dass es im Spiel dann selbstverständlich ist, volle Pulle zu gehen, resp die Spieler sich nicht extra in den Arsch kneiffen müssen, um alles zu geben.


    ...es isch ja scho schlimm, dass das nöd eifach sälbverschtändlich isch, oder?

    Zitat von Messier

    Er verlangt den Spielern viel ab, gibt es aber auch wieder zurück.
    Nach einer Standpauke an einem Spieler, hatte er später das Gefühl, dass der Junge unten ist. Also ist er am Abend bei ihm vorbei gegangen um mit ihm zu sprechen. Er wollte ihn wieder lachen sehen. . . Da macht einer alles, um ein funktionierndes Team zu haben.


    ...me cha vom adc halte was mer will, aber eine, wo sich so mit sim job/club identifiziert, findi immerno sehr bewundernswert. au wänn ich nöd mit allem iverschtande bin, wo er amigs macht/uselaat.

    Zitat von Messier

    Finde ihn immer noch genial. Ob das woanderst im selben Stil funktionieren würde, ist schwer zu beurteilen.


    ...aber nur, wänn de club und au d'schpiler bereit sind, alles für die sieg/titel z'mache. und de iidruck hani bim ZSC nöd unbedingt... da müesstet ebä es paar en teil vo ihrer macht oder ihrem iifluss abgeh.

    Zitat von Larry

    Übrigens isch de Snell viellicht nöd de gröscht aber er isch es böses Muskelpacket und de Ryser frisst er vor em Zmorge!


    ... :gaehn: de snell hät no nie en fight gune und im playoff-final vor 2 jahr isch er vomene zürcher "junior" (weiss leider nüme vo wäm...) locker ufs iis gleit worde!