Ja, das isch definitiv de Fall. Han eigentlich nur wele säge, dass ich vom Elvedi au kei Glanzleischtige erwarte.
Beiträge von Reto
-
-
Würklich überzüügt hät er mich aber (i de BL-Zämefassige) au nöd.
-
???
Sind ihr all no am fiire und isch drum da so ruhig?
Hüt isch bi mir de Entscheid gfalle, dass ich mir kei Müeh wird gäh, dass mini Jungs mal FCZ-Fans werdet.
- nöd, will Züri die ganz Saison schlächt gschpillt hät
- nöd will de Letzi es Scheiss-Schtadion isch
- nöd will de Canepa villes versaut händsondern ganz eifach, will sich a dene Mätch z'vill Vollidiote umetriibed.
So öppis Unwürdigs wie die Cupfiir han ich im Fuessball no nie gseh und find's en riesige Schämer. Klar zahled die all Iitritt und reised ihrere Mannschaft nah. Aber wänn dänn jede SK-Fan i Köppel-Manier meint, er seg jetzt de Chef vo jedem einzelne Schpieler, müesst mer die ganz Kurve dete villicht scho mal überdänke.
Für mich isch Schport öppis, wo mer sich bi de Positive Sache söll drüber freue und bi de Negative ufrege (aber das im Rahme). Emotione halt! Und vor allem öppis, wo eim fascht nur de Schport chan gäh, bzw. wämmer würklich Fan isch vonnere Mannschaft.
Für d'Südkurve isch es definitiv eifach d'Inszenierig vo sich sälber und sich sälber chli ufe z'juble. Das säged es paar da ine ja scho lang, aber hüt hät sich das für mich definitiv beschtätiged.
Au als langjährige ZSC-Fan wo au gern mal chli "mittendrin schtatt nur dabei" gsi isch ( wänn au nume als Beobachter), hani hüt trotzdem definitiv s'Gfühl übercho, dass das nöd es Umfäld isch, wo ich mini Chind muess dra here füehre. -
De Elvedi isch aber au nur e Notlösig gsi bi Gladbach, so wie ich das gsehne. De Senderos hät bim 1:1 allerdings würklich nöd grad glänzt.
-
Find ich au, aber lueg mal, wänn de Champions League Final isch. Dete chönnt theoretisch au de eint oder ander Nationalschpieler no am schpile si.
-
PS3 hani au no im Chäller-Kino. Dete zahlsch wenigschtens nüt zum Online zocke ;o)
Aber wieso häsch keis mindeschtens meh oder weniger aktuells NHL-Game? Das sind doch sit 1992 die beschte Schpiel, wo git's. -
-
Hösele?
Ha ha. Muess grad sälber lache, wännis nomal läse. Passt irgendwie guet ;o)
-
De Thomi hät sit Jahre nüme gschpillt und ich han i NHL 16 öppe drü Mätch mit de Chind zockt und all 15 Sekunde isch es Offside pfiffe worde. Vo derm her chönnt's vom Niveau her ja no interessant werde.
En Modus brücht's ja au nöd unbedingt. Eifach e Lischte, wo mer d'Resultat vo jedem gäge jede iitreit mit Hi- und Rückschpiel oder was weiss ich.
Luschtig wär's ja scho no. -
Sind schön wieder use z'hösele cho ;o)
Die vermisst mer aber au nöd, ehrlich gseit. Schad um en Verein, so öppis.
Git's ja nöd nur in Züri, aber nur scho de Verglich mit Nürnberg am Mäntig, das sind doch Wälte. Au wänn die einte eifach nöd ufgschtiege sind und nöd würklich chasch mit em FCZ vergliiche, aber trotzdem. -
So muesch wenigschtens au nüme nervös si.
-
Ah, jetzt. Da bin ich nur Theoretiker, aber hät öppis ;o)
-
Das isch minere Meinig nah nöd verglichbar.
Offside find ich hüt besser greglet als früehner. Es isch eifach schwieriger für en Linierichter, zum's gseh, aber da gäbt's technischi Möglichkeite.
Bim Händs häsch ja geschter gseh, wie sich d' "Experte" au nach Ziitlupe nöd einig sind. Das sött's bim Offside eigentlich nöd gäh und suscht "im Zweifel für den Angreifer". -
Die Scheiss-Händs-Regle isch doch eifach nie klar.
Wo schtaht i de Regle, dass es müess Absicht si, wie de schlau Herr Egli verzellt?
Was isch mit "Vergrösserig vo de Körperflächi"? Da müesst eifach ändlich e klari Regle here. Kein Zueschtand! -
Tescht, Tescht, Tescht.
Funktioniert nöd. Ah, doch - suscht würd's jetzt da nöd schtah ;o)
Super Boe!!!
-
Ja, das isch mer scho klar ;o)
Wär wohl besser, wänn's bi dir z.B. au würd falsch laufe, dänn hettsch evt. meh Aahaltspünkt.
-
Hoffnigslos, glaub ich.
Wer weiss suscht no so es Forum, wo mer chönnted teschte, öb's au dete so isch?
-
Isch mer dete nöd ufgfalle, aber ehrlich: Uf dem hochschtehende Niveau, da bi eus uf de Pinnwand, wär's mer z'blöd, mit ere Handytaschtatur mini Biiträge müesse z'verfasse. Läse gaht ja, aber schriibe...
-
Mir redet vom Kompiuter, weisch...
Das isch die Chischte, wo mer dihei uf em Pult oder drunter hät. -
Leider nöd klapped. De erschti Text isch eifach wieder im Nirvana verschwunde. Nachher uf "zurück", nomal schriibe und jetzt klappeds (hoffentlich).