Beiträge von Reto
-
-
Hallo zäme
Treibt sich hier evt. jemand rum, der am Sonntag am Cup-Match ist und eine Saisonkarte vörig hat, die sonst eh nicht gebraucht wird für den Cup-Match?Merci

-
Bin au debi, aber d'Siite isch bi mir im Gschäft scho mal gschperrt. Wird nüt mit schpontane Wächsel.
Dänn lahn ich mini Gurketruppe eifach mal uflaufe und luege, öb die guet isch oder nöd. -
Mal e Frag a d'FCZ-Fans:
Was bedüütet das, bi de FCZ-Tickets?
Sektor D (Zutritt exklusiv für FCZ-Fans): CHF 25.00 (Erwachsene), CHF 20.00 (Jugendliche bis 18 Jahre)
Muess mer da en Chutte-Fan si, oder langet en Züri-Dialäkt und KEI Basler-Fanartikel?
Und ja - ich weiss. Wird wohl nöd en erfolgriiche Abig am Dunnschtig, für de FCZ, aber es isch villicht mal e Möglichkeit uf en Match mit chli Schtimmig i de Schwiiz.
-
Hallo zäme
Hat jemand Interesse, Netflix zu teilen?
Für 10 Schtutz im Monet gäb's somit 2-3 Accounts mit Full HD + 4K.
Je nach Nutzung könnte man auf bis zu vier Geräten gleichzeitig schauen... -
-
Ha ha. Tippe nach zwei Mal durchlesen auch auf Sarkasmus. Bzw. ich hoffe darauf!
Trotzdem eine nette Geste der Mannschaft.
-
Kaufen. Ha ha!
-
irgendwie klappt das nicht mit PN. Habe wohl keinen Zugriff ?!Schreibt mir sonst einfach beide eure Mailadressen an reto@zscfans.ch
Wäre ja zu blöd, wenn das nicht klappen würde

-
Es ist die Zweite
Ah, pffff. Langweilig, in dem Fall

Nehme alles zurück. -
Was heisst hier, "jetzt haben wir den Dreck"?
Wenn man gegen den Neunten kein Unentschieden nach 60 Minuten hinbekommt, muss man sich auch gar nicht für die Playoffs anmelden.
Vielleicht wär's auch so eine Überlegung wert, freiwillig auf eine Demütigung gegen Bern zu verzichten - aber man kann halt nie wissen, ob's doch noch irgendwie eine Überraschung geben könnte.P.S. Den Tigers gönne ich ihre erste Playoff-Teilnahme!!!
-
Kei Angscht! Ich bin guet im wegschmeisse!

Sueche übrigens no öpper zum Netflix teile, falls min Brüder kei Ziit hät, zum Fernseh luege.
-
Hallo zäme
Ich schmeisse alle meine alten ZSC-Zeitungsartikel weg, aber so ganz habe ich es doch nicht übers Herz gebracht und mindestens einige davon noch "gescannt".
Für alle, die es interessiert:
https://photos.app.goo.gl/BTPxsYRTWuL26Poj6
Ihr dürft auch eigene Bilder hinzufügen, wenn Ihr noch welche habt.
Gruss
RetoP.S. Thomi: Leider han au ich d'Foto wo im Zic Zac uf em Tisch tanzisch, nöd gfunde!
P.S.2 Caro: Häsch du mir no vill Artikel gschickt, vor knapp 20 Jahr? Han all no. Willsch es wieder?
P.S.3. Suscht öpper Interässe a de Original, bevor's i d'Ziitigssammlig gönd? -
Ein Tor gegen Rappi geschossen und Schlegel ist schuld.
Arno raus!

-
Haha. Nostalgie pur.
Würklich geil! -
dänn verschänks, wänn's nüme bruchsch

-
PS: Ha ha de Reto list tatsächlich da no!Haha.
De Colin hät mi motiviert, am letschte Match

-
larlf: Ferie isch allgemein en huere Schtress mit vill Chind

-
OK.
Aber dete sind's au scho gnueg alt gsi, dass nöd no Schoppe, Windle und alles andere für sie häsch müesse packe.
Wobi das au z'früeh wär, für sone Reis, allgemein.Ich bin au kein guete Packer, drum verschtah isch de Ralph einigermasse, au wänn's mich ehner würd langwiile, drü Wuche am gliche Ort.
Jede Tage Schtunde lang ume fahre, findi aber au nöd würklich prickelnd und dänn no mit Chind, wo immer fräged, wie lang's no gaht.Genau drum gahn ich nöd uf Florida

-
Öpper Interässe a alte und uralte ZSC-Ziitigsbricht?
Suscht schmeissis glaub au weg.