Leider nöd klapped. De erschti Text isch eifach wieder im Nirvana verschwunde. Nachher uf "zurück", nomal schriibe und jetzt klappeds (hoffentlich).
Beiträge von Reto
-
-
Na ja. Am halbi sibni am Morge rasch es update ufschpile... ;o)
komisch isch scho, dass d'Nachricht bim erschte Mal quasi nie schpeichered und wämmer zrugg gaht (gaht dänn dummerwiis immer uf die erscht Siite vom Thread zrugg) klappeds bim zweite mal glaubs immer.
-
Sorry - han im FB grad gseh, dass im Handball bisch. Mach der doch nöd so en Schtress ;o)
Und han's jetzt grad teschted. Gaht leider au mit em Öpdate nöd.
Grad jetzt, mit Chrome. Version 49.0.2623.112
Windows 7 -
Boe? Häsch du evt. e Ahnig?
-
Einfach immer alles markieren und kopieren, vor dem Abschicken.
Mal schauen, ob unser Foren-Guru da etwas machen kann, aber ich wollte zuerst mal wissen, ob es an meinem Browser oder so liegt (was natürlich immer noch sein könnte).
-
Hallo Leute
Hat noch jemand das Problem, dass ab und zu die Antwort, die man eingegeben hat, nachdem man auf "Absenden" klickt, einfach verschwindet und der geschriebene Text nicht veröffentlicht wird?
-
Danke für das Angebot.
Nach langen Jahren habe ich es dieses Mal geschafft, keines der Lose zu kaufen. Meistens lässt man die Gutscheine nämlich verfallen, weil man eben doch nicht über Mittag Tennis spielen gehen kann oder noch schlimmer - man gewinnt ein Ticket für ein GC-Spiel ;o)
-
Jetzt hani glich rasch sälber glueged.
Vo dinere neue Lischte brucheds 118 und 305 nüme. De Rescht wär cool.
Luege morn, was mir chönd büüte und schick der dänn mini Adrässe via PN. -
Saletti
Schaffe nur no D-Town und wohne im Aargau ;o)
D'Jungs sölled morn mal dini Lischte dure checke und dänn chömmer zwei Couvert verschicke.
Hüt sind no paar dezue cho, evt. falles no paar weg.
Ich mälde mich.Merci
-
Saletti zäme
Hät no öpper Luscht, sini fählende Bilder da uf z'lischte, dass mer e grösseri Mängi chönnt tuusche (jede schickt am andere es Couvert)?
Da wäred mal eusi aktuelle, wo mer no bruched:
1 102 226 305 409 522 606
33 117 259 317 429 532 616
44 118 260 322 445 548 631
90 129 268 340 463 556 635
92 151 271 344 475 568 645
94 160 273 349 480 575 653
96 183 276 358 484 660
199 277 360 661
281 371 675
285 372 676
291 381
292 384
390
396 -
Kei Diskussion über Penaltys i dem Thread?
-
Scheisse, die Schwalbe aber es isch jetzt nöd so, dass Werder suscht grossi Chance uf de Sieg gha het.
-
Das hat man im Stadion kaum gesehen, aber Brunner war wirklich groggy, als er in die Bande gecrasht ist. Hat nicht shcön ausgesehen.
Foul hin oder her.
Dass man Bodenmann jetzt ein Spiel dafür sperrt macht für mich aber überhaupt keinen Sinn. Eine 2-Minuten-Strafe wäre wohl angemessen gewesen, aber dass man dann ein Spiel aussetzen muss, weil die nicht gepfiffen wurde??? -
Simmer ehrlich. Es füehrt die Mannschaft, wo's meh verdient hät.
De Check gäg de Brunner chani no knapp nahvollzieh, dass mer da kei Schtraf git. Natürlich aber vor allem drum, will's kein Schiri gseh hät aber au dänn isch er halt nachher saublöd gfloge und i d'Bande gschlüüderet, ohni die grinscht Gägewehr oder Körperschpannig - hät nöd schön usgseh, i de einte Ziitlupe.
Am Schluss chunnt's nöd druf a, öb 2 oder 2+2. S'Goal isch eh i de erschte zwei Minute gfalle.
Lugano hät en guete Goalie und vier, foif gueti Schpieler. Schlimm, dass das langet, zum is Final cho eigentlich.
Bern hät us minere Sicht kei würklichi Stars im Team, aber halt Kämpfer und Chrampfer. Und ja - das gseht mer au a de Schpielwiis und Type wie en Helbling, sind extrem nervig. Ich find's eifach immer luschtig, wie Fäns nöd gsehnd, wie sie argumentiered, wänn's um so Lüüt bi gägnerische Mannschafte gaht, im Vergleich dezue, wänn bi eus mal so eine würd schpile. -
Ich schaue sozusagen nie die Playoffs weiter, wenn der Z ausgeschieden ist. In diesem Jahr mache ich eine Ausnahme und dies wohl auch, weil mir die Spielweise von Bern gefällt.
Ich find's immer wieder lustig, wie alle auf Spielern von gegnerischen Teams rumhacken, dabei wären wir froh, wir hätten auch solche Idioten im Team, die den Rüfenacht oder ich hätte mich super unterhalten, wenn dieser Lapierre sich gegen uns so bescheuert verhalten hätte oder Doug unserem Trainer seine Schnäbi-Grösse vorgezeigt hätte.Da wird man fast etwas eifersüchtig, wenn man dann auch noch sieht, dass die Z-Spieler mit der Nationalmannschaft ja plötzlich doch wieder gutes Eishockey spielen können... (wenn auch in einem sehr freundschaftlich anmutenden Spiel).
-
Wämmer gseht, was Fans vo anderen Teams teilwiis vom Seger haltet, weiss mer ja, wie ernscht, dass mer so Beurteilige vo Schpieler vo anderne Teams näh chan.
-
Aber hauptsach mit em Trainer verlängeret, wo so erfolgriich isch.
-
Ah, so

Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
-
Ich würd meine, dass Fans doch scho lang Billett händ.
Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk
-
Wird wohl nichts mit Servette, aber ich würd's denen schon am ehesten mal gönnen.