Das zeigt mal wieder, wie vörig der Kindergarten-Salzgebe rund der Rest bei diesem bescheuerten SRF ist.
Wenn man zwei Sekunden überlegt, dann ist die Argumentation des Schiris in sich selbst einfach nicht schlüssig. Wenn er den Treffer nicht geben kann, weil er abgepfiffen hat, dann würd's mich mal interessieren, ob er auf dem Video den Pfiff irgendwo im Torraum gesucht hat.
Absolut sinnlos und lächerlich!!!
Und das von mir, der sozusagen nie über die Schiris meckert. War ein ziemlicher Dämpfer...
Beiträge von Reto
-
-
Söll mer eigentlich en Schiri, wo so en Penalty, wie hüt vo Lugano, nöd abpfiift nomal i de Playoffs iisetze?
Vill offesichtlicher gaht's ja würklch nüme. Drum hät de Shannon villicht au no en Nachschuss versuecht hüt, bi sim Penalty. Mer chan ja nie wüsse. -
De Schlegel hät im Penaltyschüsse minere Meinig nah guet ghebed. D'Schtürmer tüend eifach keini ine, aber das isch ja nüt neus, drum hetted's vorher villicht meh müesse riskiere.
Am Matthews sini Chance wär herrlich gsi, wänn er nöd drüber gschosse het. Mer gseht fascht erscht i de Ziitlupe, wie er de Puck geil hindere zieht und de Goalie umschpillt...Find au chli vill Verantwortig mit de zwei Penaltys für en 18-Jährige und es isch ja au nöd so, dass er de erscht scho ine tah het und nöd en andere het chöne a sinere Schtell verschüsse.
Und zu de Chance i de Verlängerig. Ich finde sogar, dass Bern paar mal gfährlich gsi isch und 13-0 schinnt mer ehner en Witz. Villicht Goalschüss, aber s'Chanceverhältnis isch definitiv fascht usgliche gsi.
Mal luege, wie's am Samschtig wiiter gaht.
Zerscht jetzt aber mal de Trainer entlah und en neue Goalie hole. So cha's ja nöd wiiter gah. Und de Heinrich heisst nüme Edgar. Wahrschinlich hät em de Salis höchschtpersönlich dihei aaglüütet, dass er sin Name da wächsled, will en i de Halle all immer wäge sine blöde Postings uf de Pinnwand aapööbled händ. -
Zitat von Larry
50 Spiele sind 6 zuviel - wirklich? Oder eher halt doch nicht?
Klar doch!
Erschtens isch es mängemässig z'vill und zweitens isch es doch scho sehr schräg, i sonnere chline Liga en Modus z'mache, wo nöd jede gäge jede glich vill mal schpillt. Bi änge Punkteverhältnis am Schtrich, chan's ja scho entscheidend si, gäge wer mer meh schpilt usw.
Mer chönnt sich mal d'Müeh mache und bi allne Teams die sächs Schpiel use rächne. Villicht wär Bern dänn ja i de Playouts oder so.
-
Karl Ranseier ist tot
-
-
Nachdem ich das Spiel gestern gesehen habe, erübrigt sich diese Diskussion wirklich.
Manchmal wundere ich mich über den Hockeysachverstand meines Jüngsten. Sogar dem ist das gestern aufgefallen. Ha ha.
-
Fribourg wird sicher de Plausch ha, wänn Bern im letschte Schpiel gäge sie müesst gwünne...
-
Wird sicher glatt morn, gäge Bern.
-
Das macht ZSC - SCB am Sunntig irgendwie no chli "schpannender".
-
Ha ha. Au e schpezielli Sichtwiis, aber es hät öppis!
-
Zitat von Studi66
Auf diesem Gruppenfoto sind ein paar eigenartige Werbeträger (Epiney, Vujo, M. Yakin, Frieda Hodel)....
So z'säge durch und durch e peinlichi Sache, die Servelat-Promis am Skateathon. So öppis würdi eigentlich in Chloote oder bi GC erwarte, aber was macht mer nöd alles, zum a chli Gäld für de Nachwuchs cho.
-
Aaah!
S'erschte Goal geschter isch eifach de Hammer gsi!
-
Und jedes Mal wänn ich a dene huere Schrebergärte verbi fahre, fräg ich mich, wie mer i somene Ghetto sini Freiziit chan verbringe.
Zuglärm, Autobahn und mit chemische Dünger verpeschteti Böde. Herrlichi Wuchenändbeschäftigung. -
Geil! Emotione!
-
Nöd normal. I de Halle isch es ja scho schlimm gsi, aber au i de Zämefassige, wo ich in letschter Ziit gseh han: Ambri hät es krasses Goalie-Problem. Scheiss-Goal am Laufmeter. So muess mer sich nöd wundere, wänn's nöd für Rang 8 und e 0:4 Viertelfinalniederlag gäge de ZSC langed.
-
164
Versuech so öppis mal de Chind z'erkläre ;o)
-
Ah, de Nico.
-
Haha, cool
Wer hät's organisiert?
-
Han geschter eusem Mittlere vor em iischlafe mal verzellt, dass mer früehner, nach eme Sieg gäge Chloote, us Freud a dem eimalige Ereignis e schpezielli Grawatte kreiert hät.
Häääää????